SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De eerste zin van de review is iig al goed:quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nouja een 7.8 van IGN is dus eigenlijk gewoon een 6.5 natuurlijk
Morgen komt hij binnen en dan heb ik, samen met MGSV, genoeg te doen tot FA4.quote:A CHAMPION DETHRONED.
*BIJNA* goedquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:59 schreef Yi-Long het volgende:
Alles leuk en aardig, wat betreft het uitroepen van meerdere games in caps-lock... maar Super Meat Boy is natuurlijk gewoon GOTY.
Dusse.... SUPER MEAT BOY!!!
Dat level al 2-3 jaar niet meer gespeeld maar herkende het meteenquote:
Net zo frustrerend eerlijk als het origineel. Je weet, als je dood gaat is het je eigen schuldquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat level al 2-3 jaar niet meer gespeeld maar herkende het meteen
Dat doen beide games ( Mario en Super Meat Boy) sowieso altijd wel goed volgens mij.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Net zo frustrerend eerlijk als het origineel. Je weet, als je dood gaat is het je eigen schuld
Die game ga ik ook nog helemaal kapot spelen volgende maand idd, en Binding of Isaac afterbirth.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:59 schreef Yi-Long het volgende:
Alles leuk en aardig, wat betreft het uitroepen van meerdere games in caps-lock... maar Super Meat Boy is natuurlijk gewoon GOTY.
Dusse.... SUPER MEAT BOY!!!
Pes voor de gameplay.verder boeit niet.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:28 schreef Jimbo het volgende:
pes voor de graphics (behalve het publiek dan)
fifa voor de rest
Ik vind dat we t nog een keer over Dragon Age vs Witcher moeten hebben eigenlijk.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
Kunnen we niet gewoon de discussie van vorig jaar hier in plakken en weer overgaan op belangrijke zaken?
Ja inderdaad, EA, waar de neuk blijft onze remaster in 1080p60fpsquote:
Cool, nu eindelijk de muziek van de trailer zonder gelul en special effects.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:47 schreef Vault-Boy het volgende:
De volledige theme song van Fallout 4![]()
![]()
![]()
http://bethesda.net/?utm_(...)on-zur/2015/09/22/30
Wow![]()
![]()
Ik vind remasters vrij suf. Doe dan maar gewoon deel 4 of zoquote:Op woensdag 23 september 2015 10:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja inderdaad, EA, waar de neuk blijft onze remaster in 1080p60fps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |