SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.utopiatv.nl/participant/active
Agenda:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Gina vindt de aanschaf van de ijsmachine echt zonde.
Ze had veel liever een machine voor snoepjes, wafels en dingetjes gehad.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Je hebt het goedgemaakt met de TTquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:45 schreef mazaru het volgende:
Ik wist niets, ik heb geen geluid aan staan
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je hebt het goedgemaakt met de TT
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ben jij er een van die vijf ton van het koningslied?quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:43 schreef Disana het volgende:
Waar blijft nou die stem met die mededeling die sommigen zeker wisten dat zou komen?
(modern Nederlands)
Werkt bij iemand anders de 360 binnen nog wel?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Nee dat niet, maar aangezien het een half miljoen heeft gekost, moet het wel correct geschreven zijn. Toch?quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben jij er een van die vijf ton van het koningslied?![]()
Gina ziet de kapsalon eik niet meer zitten, knippen kan ze in de buitenwereld ook. Stroopwafels ziet ze wel toekomst in.
Zwartkop geen sponsor meer en geen klanten, dat is de reden volgens mij.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
bij mij welquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Werkt bij iemand anders de 360 binnen nog wel?TEAM TAFEL![]()
Tnx, hier nu ook weer.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Het is modern maar zo correct vind ik het eigenlijk nietquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar aangezien het een half miljoen heeft gekost, moet het wel correct geschreven zijn. Toch?![]()
Hehe, nee inderdaad. Het is foeilelijk en enorm fout.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is modern maar zo correct vind ik het eigenlijk niet![]()
Jammer dat de voorspelde stem het laat afweten.![]()
Informatiekunde, iets met computers, zegt Noom.
Ze bedoelt informatica.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik heb het nog niet opgegeven hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:50 schreef Disana het volgende:
Hehe, nee inderdaad. Het is foeilelijk en enorm fout.
Jammer dat de voorspelde stem het laat afweten.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Hehe, nee inderdaad. Het is foeilelijk en enorm fout.
Jammer dat de voorspelde stem het laat afweten.
Bjorn maakt vast geen werk van zijn haar omdat hij zo naar bed gaat. Cees poetst zijn kiezels.
We houden hoop.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Is er nog hoop? Het is al bijna negen uur. En ze zouden toch ook een klein feestje krijgen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet opgegeven hoor.![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:47 schreef PoezeligDing het volgende:
Werkt bij iemand anders de 360 binnen nog wel?
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Alsof er veel aan Bjorns haar te doen valt. Maar goed, het gaat om de illusie.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bjorn maakt vast geen werk van zijn haar omdat hij zo naar bed gaat. Cees poetst zijn kiezels.
We houden hoop.![]()
Feestje volgt op de mededeling. For real.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:51 schreef Disana het volgende:
Is er nog hoop? Het is al bijna negen uur. En ze zouden toch ook een klein feestje krijgen?“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Het is dat hij zo'n bloedzuigend karakter heeft, anders had hij beter de plaat kunnen poetsenquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We houden hoop.
Hoe op,ik word duizelig.quote:
Noom weet niet wie Janis Joplin is...“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is dat hij zo'n bloedzuigend karakter heeft, anders had Cees beter de plaat kunnen poetsenDienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
Oké. Je begrijpt dat mijn wereld instort als het niet juist blijkt te zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Feestje volgt op de mededeling. For real.![]()
Heeft hij gisteren gedaan,de kookplaat...quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is dat hij zo'n bloedzuigend karakter heeft, anders had hij beter de plaat kunnen poetsen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cees tegen Ivan: Je moet aan de bak, anders sta ik echt voor lul.
Eén of andere award en meneer Oudborg.
Princess kom er maar in.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik raap je wel weer op. Komt goed.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef Disana het volgende:
Oké. Je begrijpt dat mijn wereld instort als het niet juist blijkt te zijn.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Email van de tandarts dat ze spullen komen brengen.
Cees: Daar zijn ze redelijk laat mee.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Cees heeft gewoon gelijk. Ivan is alleen maar druk met Floor en achter. Belofte maakt schuld.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:54 schreef PoezeligDing het volgende:
Cees tegen Ivan: Je moet aan de bak, anders sta ik echt voor lul.
Eén of andere award en meneer Oudborg.
Princess kom er maar in.
Oh wacht.......“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
ik zie nog geen verschil met ervoorquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De award voor de traagste kapster is in de pocket.
TEAM TAFEL![]()
Die dot boven op zijn kop blijft gewoon zitten?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
gina denkt dat gabs, ivan en bas wel stemmen kunnen verwachten omdat ze populair zijn buitenTEAM TAFEL![]()
Bjorn is zowiezo een grapje.Dit is voor het foute feest...quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:58 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Is die bril een grapje? Ziet er niet uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ze is klaar wtfquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:59 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
TEAM TAFEL![]()
Ow oke, had ik nog niet mee gekregen. Dank je.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bjorn is zowiezo een grapje.Dit is voor het foute feest...![]()
Hier is die troela meer dan een uur!!!! mee bezig geweest.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Geen wonder dat Zwartkop afgehaakt is(denk ik). Net als Dolf bakt zij ook niks van haar zogenaamde beroep.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier is die troela meer dan een uur!!!! mee bezig geweest.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Als ik hem onder handen had genomen had hij er anders uitgezienquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier is die troela meer dan een uur!!!! mee bezig geweest.
Ze vertelde net dat ze 6 jaar had gewerkt en een krultang van ¤200,- als bedankje meekreeg.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen wonder dat Zwartkop afgehaakt is. Net als Dolf bakt zij ook niks van haar zogenaamde beroep.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
en die baard is vreselijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Hier is die troela meer dan een uur!!!! mee bezig geweest.![]()
En dan ziet het er uiteindelijk nog niet uit ook ....quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
De award voor de traagste kapster is in de pocket.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoorde het. In de tussentijd is ze ook nog 8 maanden store-manager bij de Bijenkorf geweest.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze vertelde net dat ze 6 jaar had gewerkt en een krultang van ¤200,- als bedankje meekreeg.
Geloof jij het? Ik niet.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ivan had gisteren gezegd dat hij uit zichzelf zou weggaan, mits het hier lopende zou zijn.![]()
Waaif wil settelen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Misschien verkeersregelaar tijdens de voormalige dolle dagenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde het. In de tussentijd is ze ook nog 8 maanden store-manager bij de Bijenkorf geweest.
Geloof jij het? Ik niet.
Die stond voor elke spiegel, en dat zijn er nogal wat in de Bijenkorf, pukkels uit te knijpen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien verkeersregelaar tijdens de voormalige dolle dagenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik denk dat ze bij de Bijenkorf zo`n dame was die je onder de parfum spuit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde het. In de tussentijd is ze ook nog 8 maanden store-manager bij de Bijenkorf geweest.
Geloof jij het? Ik niet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dwaze Dagen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Misschien verkeersregelaar tijdens de voormalige dolle dagen![]()
Ik ben er weg van, fijne avond allemaal.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ook goedquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dwaze Dagen.![]()
, ben er ook weg van. Ciao a tutti
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Kist pakken en naar huis gaan, enige wat ie nog kan doen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:08 schreef rowan634 het volgende:
ivan moet iets leuks doen voor nicole, volgens gina![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dwaze Dagen.![]()
Nou zeg.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ook goed, ben er ook weg van. Ciao a tutti
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
cees wil er ook graag bij horenquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:11 schreef mevrouwdebok het volgende:
jammer dat Cees hieraan meedoetTEAM TAFEL![]()
een Stijfje vrees ikquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Wat las ik laatst, als Wim gaat dansen krijgt hij een stijve?![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:09 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Kist pakken en naar huis gaan, enige wat ie nog kan doen.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Oprotten daar met je spastische klauwen.![]()
![]()
![]()
![]()
Ze gooide iets in die bak, geen idee wat, ze zei niet tegen Bas zeggen hequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Laat die beesten nou eens met ruhusssst, stelletje idioten. Begin niet met die beesten als je niet weet hoe ermee om te gaan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Die dot onder zijn kin ookquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:59 schreef beequeen het volgende:
[ afbeelding ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ga hard man.![]()
![]()
Deze zin snap ik niet helemaal, wat bedoeld hij mits het hier lopende zou zijn?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Ivan had gisteren gezegd dat hij uit zichzelf zou weggaan, mits het hier lopende zou zijn.![]()
Waaif wil settelen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
gina zei dat, geen ideequote:Op dinsdag 22 september 2015 21:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze zin snap ik niet helemaal, wat bedoeld hij mits het hier lopende zou zijn?TEAM TAFEL![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Promo voute partyquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: