Was gewoon een observatie. Sommige dingen zijn inderdaad wat ze lijkenquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:03 schreef SonicVolcano het volgende:
Veel afgunst, Deezer. Jammer. Je zegt dat je geen aandacht aan je crush besteedt, maar ondertussen heb je je analyse alweer klaar
Waarom ben je continu vrouwen aan het observeren? Dat is fucking creepy.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Was gewoon een observatie. Sommige dingen zijn inderdaad wat ze lijken
Moet ik dan wachten tot een dame mij aanspreekt? Kan ik nog lang wachten.. Afgelopen jaren ook niet gebeurd. Ook online moest ik het gesprek starten voordat er een date uitkwam bijvoorbeeld. Dus af en toe je oren en ogen openhouden is dan niet verkeerd, zeker als je er toch vaker komt en de ander wellicht ook. En nee ik zie echt niet iedere dame als potentiële match.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom ben je continu vrouwen aan het observeren? Dat is fucking creepy.
Over de hele discussie mbt versierskills / uiterlijk. Natuurlijk helpt uiterlijk mee. Een vriend van me is een 1.95m David Beckham lookalike en hoeft echt nauwelijks moeite te doen. Aan de andere kant heb ik ook een vriend die 1.70m is, maar wel super sociaal / grappig is en bijna net zo vaak vrouwen versiert.
Natuurlijk is het makkelijker met een goed uiterlijk. Maar van tevoren al bij de pakken neer gaan zitten omdat je niet vooraan in de rij hebt gestaan bij het uitdelen van de knappe gezichten is natuurlijk onzin. Je kunt er prima goed uitzien en ook nog eens de juiste uitstraling hebben.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Waarom ben je continu vrouwen aan het observeren? Dat is fucking creepy.
Over de hele discussie mbt versierskills / uiterlijk. Natuurlijk helpt uiterlijk mee. Een vriend van me is een 1.95m David Beckham lookalike en hoeft echt nauwelijks moeite te doen. Aan de andere kant heb ik ook een vriend die 1.70m is, maar wel super sociaal / grappig is en bijna net zo vaak vrouwen versiert.
Ja, want als je niet iedere vrouw als een creep zit te bekijken moet je wachten tot zij je aanspreekt.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Moet ik dan wachten tot een dame mij aanspreekt? Kan ik nog lang wachten.. Afgelopen jaren ook niet gebeurd. Ook online moest ik het gesprek starten voordat er een date uitkwam bijvoorbeeld. Dus af en toe je oren en ogen openhouden is dan niet verkeerd, zeker als je er toch vaker komt en de ander wellicht ook. En nee ik zie echt niet iedere dame als potentiële match.
Dit dus. Vrouwen weten echt wel dat je ze uitgebreid aan het begluren bent. Dat voelen ze wel. Ik snap die afgunst ook niet. Die andere jongen is het wel gelukt, nou en? Misschien iets meer lef tonen de volgende keer.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:33 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, want als je niet iedere vrouw als een creep zit te bekijken moet je wachten tot zij je aanspreekt.Het is niet zwart-wit.
Er zit een groot verschil tussen even naar een vrouw kijken of je oogcontact maakt of haar zit te bestuderen terwijl ze met een klasgenoot / date samen zit. En dan hier een verslag schrijft over hoe ze elkaar aanraakte, hoe ze glimlachte naar hem etc.
Ja ik weet het, maar ze moeten er ook op zitten te wachten. Aanspreken om een blauwtje te lopen (en misschien lef te kweken) zit ik niet op te wachten, maar soms wel onvoorkomelijk, anders kom je geen steek verder neequote:Op woensdag 23 september 2015 09:40 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit dus. Vrouwen weten echt wel dat je ze uitgebreid aan het begluren bent. Dat voelen ze wel. Ik snap die afgunst ook niet. Die andere jongen is het wel gelukt, nou en? Misschien iets meer lef tonen de volgende keer.
Waarom niet? Wat is er mis met een blauwtje lopen? Kom eens van mama's melktiet af, Deezertje. Het wordt je nou eenmaal niet allemaal in je schoot geworpen. Je moet er wel wat voor doen. En je moet ook kappen met af te vragen wat de ander wel niet zou denken of doen. Voor een ander iets invullen is echt een afknapper.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ze moeten er ook op zitten te wachten. Aanspreken om een blauwtje te lopen (en misschien lef te kweken) zit ik niet op te wachten, maar soms wel onvoorkomelijk, anders kom je geen steek verder neeWat vinden jullie van mensen aanspreken buiten hun comfortzone (werk). Zou je je dan niet afvragen waarom herkent ie mij en spreekt ie me niet gewoon op 't werk aan?
Heb je niet bepaalde hobbies of gedeelde interesses waar je vrouwen kan ontmoeten, want het ontmoeten van random vrouwen op random openbare plekken getuigt wel van lef, maar de mate van succes zal niet al te hoog zijn?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ze moeten er ook op zitten te wachten. Aanspreken om een blauwtje te lopen (en misschien lef te kweken) zit ik niet op te wachten, maar soms wel onvoorkomelijk, anders kom je geen steek verder neeWat vinden jullie van mensen aanspreken buiten hun comfortzone (werk). Zou je je dan niet afvragen waarom herkent ie mij en spreekt ie me niet gewoon op 't werk aan?
Daarom zei ik al; wacht even tot de langspeelplaat weer bij het begin is.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:36 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Heb je niet bepaalde hobbies of gedeelde interesses waar je vrouwen kan ontmoeten, want het ontmoeten van random vrouwen op random openbare plekken getuigt wel van lef, maar de mate van succes zal niet al te hoog zijn?
Wat bedoel je met aanspreken buiten werk? Persoonlijke gesprekken komen bij ons pas in de pauze op gang. Lijkt me ook ongemakkelijk om op kantoor een move te maken en ik zou er niet echt voor in de stemming zijn. Maar waarschijnlijk bedoel je iets anders.
Gewoon duidelijk oogcontact ofzo, inclusief glimlach. Ik begeef me de helft van de dag dagelijks tussen leeftijdsgenoten maar merk eigenlijk nooit interesse of een extra omkijk en ik wissel genoeg blikken uit als ik een dame écht leuk vindt. En drie keer dezelfde dame die naast me gaat zitten reageerde nou niet echt enthousiast op mijn openingen (en nu zit ze steeds ergens andersquote:Op woensdag 23 september 2015 15:36 schreef ook_gek het volgende:
Wat verwacht je nou? Dat een vrouw haar vinger opsteekt zodat het duidelijk is dat ze aangesproken kan worden of wat? Op welk teken wacht je dan? Daar ben ik benieuwd naar.
Als mensen mij aanspreken uit het niks vind in daf niet erg. Interesse is altijd leuk. Is het iemand waar ik niks mee heb of totaal niet mag of een mafketel vind zal ik die persoon direct afwimpelen.
Voor mijn gevoel (!) heb ik al veel blauwtjes gelopen. Komt ook omdat ik nooit eens interesse meet, dus als ik die ook meetel ziet alles er blauw uitquote:Op woensdag 23 september 2015 15:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er mis met een blauwtje lopen? Kom eens van mama's melktiet af, Deezertje. Het wordt je nou eenmaal niet allemaal in je schoot geworpen. Je moet er wel wat voor doen. En je moet ook kappen met af te vragen wat de ander wel niet zou denken of doen. Voor een ander iets invullen is echt een afknapper.
Een werknemer buiten werktijd. Bijvoorbeeld op school of tijdens uitgaan treffen.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:36 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Heb je niet bepaalde hobbies of gedeelde interesses waar je vrouwen kan ontmoeten, want het ontmoeten van random vrouwen op random openbare plekken getuigt wel van lef, maar de mate van succes zal niet al te hoog zijn?
Wat bedoel je met aanspreken buiten werk? Persoonlijke gesprekken komen bij ons pas in de pauze op gang. Lijkt me ook ongemakkelijk om op kantoor een move te maken en ik zou er niet echt voor in de stemming zijn. Maar waarschijnlijk bedoel je iets anders.
Zorg dan godverdomme dat je bij dat sociale clubje komt!quote:Op woensdag 23 september 2015 15:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een werknemer buiten werktijd. Bijvoorbeeld op school of tijdens uitgaan treffen.
Hobby's niet echt. Sporten ja, maar daar ontmoet je niet zo snel mensen als je niet tot 't sociale clubje hoort of mensen komen er echt voor hunzelf
Daar komt hij niet meer in nu hij bekend staat als die starende creep.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:47 schreef JAOC het volgende:
[..]
Zorg dan godverdomme dat je bij dat sociale clubje komt!
Gelukkig zijn er steeds andere mensenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar komt hij niet meer in nu hij bekend staat als die starende creep.
Of je geeft jezelf een keer een schop onder je kont en gaat een sociale hobby/sport opzoeken. Dan hoef je geen mensen te benaderen die daar voor 45 minuten rust in hun hoofd komen.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er steeds andere mensenmaar is idd vrij lastig om er tussen te komen. Je kan hooguit een praatje maken en als dat klikt vragen wanneer ze weer sporten en dat dan beetje langzaamaan opbouwen.
Ja natuurlijk! Zo werkt namelijk al het contact van de hele wereld!!quote:Op woensdag 23 september 2015 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er steeds andere mensenmaar is idd vrij lastig om er tussen te komen. Je kan hooguit een praatje maken en als dat klikt vragen wanneer ze weer sporten en dat dan beetje langzaamaan opbouwen.
Je spreekt over een sociaal clubje, dus een sport in teamverband? Want dan kan je toch makkelijke samen dingen doen. Het is persoonlijk niet mijn manier, want ik heb het ooit geprobeerd bij zo'n studentensportvereniging. Wat doe je buiten sporten nog? Andere hobbies?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:48 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Er wordt fel op hem gereageerd, door te zeggen dat 'ie verbitterd, verzuurd, jaloers etc. is. Hij is me hier nog niet opgevallen als eigenaardige user in negatieve of positieve zin. In tegenstelling tot bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 23 september 2015 15:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Daarom zei ik al; wacht even tot de langspeelplaat weer bij het begin is.
Sinds ik hier weer post (zeker een half jaar) krijgt hij tips over het opbouwen van een sociaal leven, hobbies etc. Mensen bieden zelfs aan om met hem op stap te gaan. Dit wordt echter allemaal genegeerd waarna we weer uitkomen op zijn observaties / conclusies uit het openbaar vervoer, bibliotheek, sportschool.
quote:Op zaterdag 5 september 2015 20:36 schreef Erno-BE het volgende:
Ik zou aankomende week even kijken in de lokale dorpsbiliotheek
Erno-BE.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:16 schreef Gijlebeer het volgende:
[..]
Er wordt fel op hem gereageerd, door te zeggen dat 'ie verbitterd, verzuurd, jaloers etc. is. Hij is me hier nog niet opgevallen als eigenaardige user in negatieve of positieve zin. In tegenstelling tot bijvoorbeeld:
[..]
't Is gewoon Faxie in een berenpakquote:Op woensdag 23 september 2015 16:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Erno-BE.![]()
Er wordt fel op hem gereageerd omdat hij advies keihard negeert en nieteens reageert op mensen die serieus aanbieden om hem te helpen met het opbouwen van een sociaal leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |