Nog filosofischer, dan wordt hij een karikatuur van zichzelf...quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:57 schreef Karina het volgende:
Bij die Marco heb ik net het idee dat hij je de hele tijd in de maling zit te nemen.
quote:
Jup..... Juul tweette er zelf over :pquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]'s middags is er trouwens een herhaling van topchef om 5 uur dacht ik. Zie er af en toe een stukje van.
twitter:Smartcook twitterde op maandag 21-09-2015 om 17:08:56het gaat maar door @vossius http://t.co/iU0gXyo4G2 reageer retweet
quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:02 schreef roos85 het volgende:
Gelijk maar weer mijn oude UI ingesteld
GEEF!ME!SAUS!quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:02 schreef roos85 het volgende:
Gelijk maar weer mijn oude UI ingesteld
Die is gewoon retro of zoquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
The fock is er met die Jessica aan de hand dan. Man man wat een gedrocht.
Ook weer welkom. Als je had meegelezen wist je dat ze Cruella de Vil heetquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:06 schreef IkStampOpTacos het volgende:
The fock is er met die Jessica aan de hand dan. Man man wat een gedrocht.
Haha, ja poosje afwezig geweest. Problemen met Telfort. Toepasselijke naam ja.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ook weer welkom. Als je had meegelezen wist je dat ze Cruella de Vil heet
Net ook Telfort reclamequote:Op dinsdag 22 september 2015 19:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Haha, ja poosje afwezig geweest. Problemen met Telfort. Toepasselijke naam ja.
Ja, wat een waardeloos bedrijf dat. 4 weken geen tv gehad. Stappen nu over naar upc. Internet vliegt er ook wel 5 keer per dag uit. Moet je dat kastje weer resetten.quote:
Oh, overwoog om Telfort te nemen.. Laat maar zitten danquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja, wat een waardeloos bedrijf dat. 4 weken geen tv gehad. Stappen nu over naar upc. Internet vliegt er ook wel 5 keer per dag uit. Moet je dat kastje weer resetten.
Viel nog wel mee, maar denk dat ze de whiskey beetje geproefd heeftquote:
Goedkoopste hier, merk je ook direct.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh, overwoog om Telfort te nemen.. Laat maar zitten dan
Was er net nog eentje met een gelijksoortig accent alleen minder zwaar. Ik denk die Billy die Donnie wel wil 'doen'.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:12 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Viel nog wel mee, maar denk dat ze de whiskey beetje geproefd heeft
Ja, qua prijs is het wel aantrekkelijk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Goedkoopste hier, merk je ook direct.
Hier 0,0 problemen met telfortquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ja, qua prijs is het wel aantrekkelijk.
Top 3 gaan voor immuniteit, onderste 3 eliminatie.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
Wat is eigenlijk de beloning voor deze proef? Heb ik even gemist.
Tx. Ik zat het DWDD topic ondertussen af en toe te checken om te zien of Kranenborg er al was. Maar zo te zien komt hij pas na half 8.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Top 3 gaan voor immuniteit, onderste 3 eliminatie.
Dat viel mij ook al op ja. Misschien kalfsjus met rodewijn (of whiskey dusquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:15 schreef LPFAN het volgende:
meende dat het een kalfsjus moest worden, maar ze hebben het allemaal over rodewijnsaus?
Kalfsjus is de basis voor die rodewijnsaus gok ik.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:15 schreef LPFAN het volgende:
meende dat het een kalfsjus moest worden, maar ze hebben het allemaal over rodewijnsaus?
Ik hoor ook van allerlei soorten jus langs komen, maar zelden kalfsjus idd...quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:15 schreef LPFAN het volgende:
Mja, wij hebben van begin af aan al gezeik. Moeten dat ding constant resetten.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik heb UPC nu dus ziggo. Niet heel veel problemen eigenlijk. Alleen is het op maandagavond altijd traag internet. Heel raar. Met de TV nooit iets gehad.
Okequote:Op dinsdag 22 september 2015 19:15 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier 0,0 problemen met telfort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |