in de stand doe je over het algemeen de laadkabel plaatsen (soort ronde schijf ter grootte van 2 euro munt en stukje dikker)quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:02 schreef hottentot het volgende:
Die stands zijn toch vaak een lader?
Of zoek je echt een adapter met een snoertje?
Gaat draadloos. Is een magnetisch contact.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:39 schreef rene90 het volgende:
Wat voor soort snoertje is het? Heb je een foto van wat voor aansluiting het dan is?
Dat snap ik, maar zoals ik TS begrijp zoekt hij een langere kabel van het stopcontact tot dat schijfje.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:40 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Gaat draadloos. Is een magnetisch contact.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:39 schreef rene90 het volgende:
Wat voor soort snoertje is het? Heb je een foto van wat voor aansluiting het dan is?
ik wil de kabel gebruiken voor als ik op reis ben, de huidige kabel zit verwerkt in mijn nachtkastje en als ik op reis ben (wat regelmatig gebeurd) moet ik mijn halve nachtkastje afbreken. kan er wel een usb kabel voorleggen, maar de kabel die bijgeleverd is is 2 meter maar liefst. beetje rommeligquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:42 schreef rene90 het volgende:
Kan je dan niet gewoon makkelijker een usb verleng kabel kopen of zoiets?
geloven in de babbeltjes van de bedrijvenquote:Op vrijdag 25 september 2015 01:54 schreef defokkingfoker het volgende:
Wel een Apple watch van 600 euro kopen.. Maar niet 35 euro over hebben voor een orgineel en goedgekeurd kabel
Ik geef als Apple fan onmiddellijk toe dat Apple duur is met dat spul, maar laten we wel zijn, de "opgelegde" standaard is vaak verre van ideaal.quote:Op vrijdag 25 september 2015 08:36 schreef Coritchando het volgende:
[..]
geloven in de babbeltjes van de bedrijven
ze moeten de standaard die ze gebruiken (qi) gewoon respecteren. als je een standaard volgt moet je ook open staan voor andere bedrijven. bijvoorbeeld ikea heeft platen die je op je nachtkastje legt en die aan de qi standaard voldoen, maar apple is zo arrogant dat ze dat dan blokkeren.
net als apple schijt heeft aan mini-usb die verplicht is als oplader.
geen probleem om een tientje te betalen voor een stukje kabel, maar 35 euro voor 1 meter kabel gaat mij echt te ver.
mee eens, alleen gebruikt in dit geval apple de qi standaard. waarom ze dan andere qi producten niet toestaan is mij echt een raadsel.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik geef als Apple fan onmiddellijk toe dat Apple duur is met dat spul, maar laten we wel zijn, de "opgelegde" standaard is vaak verre van ideaal.
Yep. Mini-USB is bijvoorbeeld gewoon k*t. Die lightning connectors zijn vele malen beter. Bij mini-usb zal de kabel niet kapot gaan, maar de connector in je apparaat wel. Bij lightning gaat het sowieso minder vaak kapot, maar als het kapot gaat, is het altijd de kabel.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:15 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik geef als Apple fan onmiddellijk toe dat Apple duur is met dat spul, maar laten we wel zijn, de "opgelegde" standaard is vaak verre van ideaal.
hoe weet je dat? heb jij een imitatie in de aanbieding?quote:
er zijn ook genoeg filmpjes en informatie over originele laders die spontaan in de fik vliegen of ontploffen. het is maar waar je op zoekt natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:11 schreef De_Hertog het volgende:
Inderdaad. Zie ook http://www.righto.com/201(...)gers-pricey.html?m=1
Ik zou persoonlijk met een prijzige gadget als die watch niet gaan besparen op een charger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |