quote:Op maandag 21 september 2015 22:55 schreef theguyver het volgende:
oke div uitleg.. en sorry dat k even AFK was ik wist ook geen goie TT hoor
geen idee wat je er mee bedoeld maar prima...quote:Op maandag 21 september 2015 22:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Taas is heel iets anders dan ik dacht![]()
omg.
Niks mis met AFK toch?
Ik bedoelde: Cola-Berenburg in je hoofd/kop/mikquote:Op maandag 21 september 2015 23:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen idee wat je er mee bedoeld maar prima...
mot weer op de bank slapen
afgelopen vrijdag wezen stappen en ( ken nogal veel dames) en kwam ex van me tegen die tegen mijn been op stond te rijden, later paar flauwe opmerkingen gemaakt..quote:Op maandag 21 september 2015 23:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik bedoelde: Cola-Berenburg in je hoofd/kop/mik
Ging googelen en kwam op balzak uitmaar achteraf bleek het ook op hoofd/kop/mik te slaan
Alweer op de bank?Wat is er
Ondeugende jongen!quote:Op maandag 21 september 2015 23:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag wezen stappen en ( ken nogal veel dames) en kwam ex van me tegen die tegen mijn been op stond te rijden, later paar flauwe opmerkingen gemaakt..
over trio viel niet zo goed in de smaak![]()
quote:Op maandag 21 september 2015 23:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Ondeugende jongen!
Zeggen dat je een man bent en dat dit normaal is hielp dus niet?
Hoe spreek je Kötter uit?quote:Op maandag 21 september 2015 23:16 schreef theguyver het volgende:
[..]![]()
jij zou het zelfde gedaan hebben div
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kim_Kötter
kutter!quote:Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe spreek je Kötter uit?
damn..![]()
you got that right!
Wat heb je in vredesnaam gedaan dat je alweer op de bank moet slapen?quote:Op maandag 21 september 2015 23:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
geen idee wat je er mee bedoeld maar prima...
mot weer op de bank slapen
quote:Op maandag 21 september 2015 23:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
kutter!
ja geen grapje..
Maar goed ik ga even de hondjes uitlaten en zo..
En was voor de lolzz en kende kim ver voor ze beroemd was..
Kwam er vorig jaar pas achter hoe ver ze het geschopt had
damn alweer te laat.quote:Op maandag 21 september 2015 23:18 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe spreek je Kötter uit?
damn..![]()
you got that right!
Slaap lekker Lavjequote:Op maandag 21 september 2015 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Truste schatjes en Guyvie sterkte op de bank. Hopelijk morgen weer in de echtelijke sponde
quote:Op maandag 21 september 2015 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Truste schatjes en Guyvie sterkte op de bank. Hopelijk morgen weer in de echtelijke sponde
quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Zeg Scrum...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelden zo'n waarheid gelezen. Met je tyfus spoiler. Iedereen mag deze pleuris waarheid weten![]()
Godverdomme zo dan!quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
zelden zo'n waarheid gelezen. Met je tyfus spoiler. Iedereen mag deze pleuris waarheid weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |