quote:
Op zondag 24 november 2002 18:13 schreef Sonja27 het volgende:[..]
Doe mij maar staplaatsen hoor! Heb voor Robbie, Bon jovi en Bryan Adams ook staplaatsen. Daar is de sfeer het beste. als je zitplaatsen hebt en je wilt staan dansen dan zeuren de mensen achter je dus echt wel want je belemmerd het zicht dan wel degelijk! Nee... voor mij geen zitplaatsen meer
quote:En ik ook!
Op maandag 25 november 2002 12:40 schreef Beessie-Jen het volgende:ik ook naar Robbie en Bon Jovi ....
quote:niets
Op maandag 25 november 2002 15:46 schreef sabyne het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen Inner sanctum en gewone kaarten?Ik heb voor vrijdag I-S.
quote:Denk je dat je ook intersant voor de dag kunt komen......
Op maandag 25 november 2002 15:47 schreef Cybart het volgende:[..]
niets
quote:haha,
Op maandag 25 november 2002 15:53 schreef sabyne het volgende:[..]
Denk je dat je ook intersant voor de dag kunt komen......
Nou ja als we maar gaan........en dat doen we!!
en die heb jij dus 1, maar je staat of zit ook gewoon tussen het "klootjesvolk" net als iedereen anders (inc. me)
Rang: 1: ¤ 39,00 6: ¤ 36,00 niet (meer) beschikbaar
Rang: 2: ¤ 42,00 niet (meer) beschikbaar 7: ¤ 34,00
Rang: 3: ¤ 42,00 8: ¤ 34,00 niet (meer) beschikbaar
Rang: 4: ¤ 34,00 niet (meer) beschikbaar 9: ¤ 36,00 Rolstoel- en/of begeleidersplaats niet (meer) beschikbaar
Rang: 5: ¤ 36,00
quote:Euh,,, dat concerft is ook al uitverkocht hoor
Op dinsdag 26 november 2002 10:46 schreef Cathelijne het volgende:maar de 17e zou ook wel leuk zijn...
quote:Ow owkee
Op dinsdag 26 november 2002 17:01 schreef TuuT het volgende:
via het innersanctum zijn geen van beide concerten nog uitverkocht hoor.
Dan heb ik niks gezegd!
En veel plezier bij dat BNN concert! Laat eens horen hoe het was e.d.!
quote:Maar waarom werkt de link vanuit Inner Sanctum dan niet bij mij? Aan www.ticketservice.nl heb je ook niet veel, want dan krijg je een melding waar je verder ook niet veel aan hebt. Zou eigenlijk nog best goeie zitplaatsen voor de 17e willen...
Op dinsdag 26 november 2002 17:01 schreef TuuT het volgende:
via het innersanctum zijn geen van beide concerten nog uitverkocht hoor. Voor de 17e is er nog van alles te krijgen (dus ook goede zitplaatsen). Zelf heb ik voor beide concerten zitplaatsen in vak 119, en ik ga naar het exclusieve Robbie mini-concert voor BNN zeer binnenkort
quote:Same here, vrijdag 18 juli ben ik erbij!
Op woensdag 27 november 2002 10:36 schreef erikh het volgende:
Net de kaartjes opgehaald bij het postkantoorIk ben er definitief bij
YES!!!
quote:Ik heb een vraagje: Moet je alleen het transactieNr bij je hebben als je de kaartjes op wilt halen?
Op woensdag 27 november 2002 10:36 schreef erikh het volgende:
Net de kaartjes opgehaald bij het postkantoorIk ben er definitief bij
YES!!!
quote:Gewoon huisnummer en postcode, scheelt een hoop gedoe met onthouden/opschrijven
Op woensdag 27 november 2002 16:53 schreef ezzi het volgende:
Transactienummer geven, of je postcode en huisnummer! Op beide manieren kunnen de kaarten uitgeprint worden.
Leeeeeuuuukkk!
Dit was de playlist:
Monsoon
Feel
No regrets
Nan's song
Sexed up
Come undone (waarschijnlijk de volgende single zei hij)
Angels (hij zou eigenlijk Supreme als laatste doen, maar dat werd toch Angels ..omdat het ff duurde voordat de juiste instrumenten er waren zat hij dat stuk leuk vol te lullen)
Hij heeft ook een stukje van Toxix gezongen (a capella) en een stukje Millennium (volgens mij kwam dat achter Sexed Up, maar weet het niet meer zeker), en het introtje van Hot Fudge werd ook gespeeld (omdat wij zeiden dat het een van onze favo nummers was), maar werd helaas niet gezongen.
Het duurde in totaal 50 minuten .. en maar 30 minuten wordt uitgezonden, dus ik ben bang dat al die grappen eruit geknipt worden Die vent is echt zo grappig man
Toen hij zei dat hij Nan's Song ging zingen zong hij toch wel iets heel anders over z'n Nan ..ik lachte me echt dood man!
Iemand had een plectrum gekregen van hem (van dat meisje had ik weer een grote Robbie Escapology poster gekregen ). En er was ook een meisje dat vroeg naar z'n kraag (nou niet z'n kraag, maar ik kan er even niet op komen hoe het heet), maar dat vond Robbie te duur, dus vroeg het meisje naar z'n ketting, die wou hij ook al niet wegggeven, en dus kwam Robbie maar aanzetten met zijn flesje Spa lol (waar hij eerst nog even uit had gedronken, zodat het voor dat meisje leuker was om te hebben lol). Maar ik moet maar niet alles voorzeggen, want dan is het ook niet leuk meer
Ik hoop alleen niet dat BNN al die domme interviews uitzend die ze gemaakt hadden
Ik zat zo bijdehand te reageren bij Katja, dus ik ga me echt doodschamen als ze dat gaan uitzenden.
En Katja had de intoductie van Robbie na het optreden gedaan, dus als je het op TV gaat kijken moet je eens opletten wat allemaal anders is opeens.
En ik ben mijn mobiel kwijt die moesten we inleveren, dus ik ga zo BNN maar opbellen, en als ze 'm nog steeds niet gevonden hebben ga ik wel behoorlijk pissed worden
Heb het al gevonden; voor de geinteresseerden:
quote:
Het optreden is op zondag 15 december te beluisteren bij That?s Live van 15.00 uur tot 17.00 uur op 3FM en wordt op maandag 16 december van 19.30 uur tot 19.55 uur uitgezonden door BNN op Nederland 2.
[Dit bericht is gewijzigd door Steffie op 30-11-2002 17:56]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |