abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11750260
Het podium is niet in het midden, hoor. Bij geen van de concerten die hij deze tour al gegeven heeft, is dat het geval geweest, dus hier ook niet.
pi_11764943
Ha, ik heb er al zin an! .

Donderdagmiddag lekker vrij genomen, even naar huis om wat te eten en op te frissen, en dan op tijd naar d'Arena.

"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  maandag 14 juli 2003 @ 16:48:05 #253
33615 kroegtijger
Ajeto buur!
pi_11766048
quote:
Op maandag 14 juli 2003 15:59 schreef Jarno het volgende:
Ha, ik heb er al zin an! .

Donderdagmiddag lekker vrij genomen, even naar huis om wat te eten en op te frissen, en dan op tijd naar d'Arena.

Ben vrijdag pas om 16:30 klaar met werken 's ochtens maar mn auto bij mn kantoor parkeren (vlak naast de arena ) en dan de metro naar mn werkplek nemen..... is dat iig alvast geregeld. Om 16:30 snel metro naar arena pakken en effies een happie doen.....en dan RW hopelijk een fatsoenlijk geluid in die wasbak dat ze stadion durven te noemen....is meestal om te janken zo slecht. naja, we zien t wel....
pi_11769225
Is het al vrijdag????

Ik ga ook!! Moet tot half 4 werken en dan vanuit Delft naar de Arena (hoe kan ik het beste rijden??)

Veel plezier allemaal

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_11769298
quote:
Op zondag 13 juli 2003 10:47 schreef Annemouse het volgende:
Je mag gewoon gaan wanneer je wilt hoor, ik zie dat ten eerste nergens staan op de mojo-site en ten tweede kunnen ze jou dat niet verplichtingen.
Dus ik ben er lekker al rond een uur of 3 en maak er gelijk een lekker dagje van.

By the way,
Ik heb op het laatste moment dus nog kaarten kunnen regelen in vak 119 gewoon voor de kostprijs! Meestal (via internet) kan je het wel schudden met de prijs, dan mag je blij zijn als mensen zijn kaarten wegdoen voor 70 euro per kaartje! Dus ik heb echt geboft gewoon .... donderdag begonnen met zoeken en zaterdag de kaartjes opgehaald..inner sanctum kaartjes.

Ik kan in ieder geval niet wachten op vrijdag!

Inner Sanctum kaartjes zijn een van de betere kaartjes.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_11770784
Inner Sanctum rules! Via I.S. ben ik naar de warm-up show in Parijs geweest en ben erg blij dat ik geweest ben, omdat ik toch niet naar Dublin ga om hem te zien (wat wel het plan was) en hem nu toch nog meer dan 1 keer gezien heb (zal hebben, want ik ga vrijdag natuurlijk ook!)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')