Moet de DVD nog steeds hebben, maar heb 'm wel op video opgenomen toen ie op tv was.
maaruh, voor iedereen die nog geen robbie ticket heeft is dit maybe een tip: www.themusicsafe.com/prijsvraag/robbie
Of hebben jullie allemaal al een kaartje?
Na de geweldige Albert Hall DVD heb ik nu ook The Robbie Williams Show op DVD...
Wat is die kerel een entertainer! Werkelijk geweldig...
Jammer dat ik niet eerder wist dat hij naar Nederland zou komen..
quote:Tja, je kunt het nog proberen op Marktplaats of Ebay? En op www.skyradio.nl zijn ook nog kaarten te winnen!
Op dinsdag 8 juli 2003 12:16 schreef SignOTheTimes het volgende:
Wow...Na de geweldige Albert Hall DVD heb ik nu ook The Robbie Williams Show op DVD...
Wat is die kerel een entertainer! Werkelijk geweldig...
Jammer dat ik niet eerder wist dat hij naar Nederland zou komen..
Ik heb op het laatste moment nog 2 kaartjes kunnen bemachtigen op de 18e !!
De zitplaatsen zijn in zuid H vak 119, weet iemand of dit goede plaatsen zijn?
Nog een weekje...heb er zo'n zin in!!!
Heb vandaag de DVD van The RW Show binnengekregen en vanavond gekeken en ben al helemaal in de stemming
Ik sta ergens in dat groene vlak
Dat zuid zal er wel op slaan, dat je er bij de zuid-ingangen in moet en niet op het vak waar je zit zelf.
Ik ga er denk ik zo rond 14:00 - 15:00 heen, ik hoop dat ik dan niet helemaal achteraan moet staan. Dat is wel het nadeel van zo'n stadionconcert, eigenlijk moet je daar wel voor de deur gaan liggen
quote:Alleen dat heeft mojo verboden, althans het mag niet van de politie ofzo stond op de site te lezen. Je mocht er een uur van te voren zijn.
Op zaterdag 12 juli 2003 22:22 schreef JvS het volgende:
De 17e ga ik. Ik heb ook twee veldkaarten (130euro voor betaald een maand of 2/3 geleden, maarja) en ik heb er ook ook onwijs veel zin in!
Ik ga er denk ik zo rond 14:00 - 15:00 heen, ik hoop dat ik dan niet helemaal achteraan moet staan. Dat is wel het nadeel van zo'n stadionconcert, eigenlijk moet je daar wel voor de deur gaan liggen
quote:ow relaxed! Gewoon normaal naar een concert gaan dus
Op zondag 13 juli 2003 00:05 schreef MCH het volgende:[..]
Alleen dat heeft mojo verboden, althans het mag niet van de politie ofzo stond op de site te lezen. Je mocht er een uur van te voren zijn.
By the way,
Ik heb op het laatste moment dus nog kaarten kunnen regelen in vak 119 gewoon voor de kostprijs! Meestal (via internet) kan je het wel schudden met de prijs, dan mag je blij zijn als mensen zijn kaarten wegdoen voor 70 euro per kaartje! Dus ik heb echt geboft gewoon .... donderdag begonnen met zoeken en zaterdag de kaartjes opgehaald..inner sanctum kaartjes.
Ik kan in ieder geval niet wachten op vrijdag!
Tot die tijd word je gewoon weggestuurd. En daar zullen ze wel een lokale verordening ofzo voor hebben, dus dat mag wel!
Edit: Dit heeft een tijdje terug op de Mojo site gestaan. En zal komende week er ook wel op staan.
quote:
Slaap thuis en kom op tijd
Ben je van plan binnenkort naar één (of meerdere) stadionconcert(en) van Eminem, Andre Hazes, Kane, Robbie Williams of de Rolling Stones te gaan, let dan op het volgende. Hou rekening mee dat je pas vanaf 15.00 uur op de dag van het concert mag wachten voor de poorten van de Amsterdam ArenA of Stadion Feijenoord.Uit veiligheidsoverwegingen is het niet meer toegestaan vóór dat tijdsstip uur te bivakkeren. Overnachten kan en mag dus ook niet meer. De politie en security zullen hier op toezien en eventuele overtreders wegsturen. Slaap dus lekker thuis en wees welkom vanaf 15.00 uur!
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 13-07-2003 10:53]
HEB ER ZIN IN!
quote:Uhhmmm... Dat is volgens mij niet het geval!
Op zondag 13 juli 2003 15:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou aangezien het podium toch in het midden is
Iig staat dat niet op de Amsterdam Arena site, en ook niet op andere sites van zalen waar Robbie Williams optreed!
[Dit bericht is gewijzigd door Annemouse op 13-07-2003 18:10]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |