Zo'n GTE is niet interessant om particulier te rijden. Bovendien is de vanafprijs rond de 40.000 euro. Niet echt een optie voor TS.quote:Op maandag 21 september 2015 09:01 schreef DuTank het volgende:
Zo'n nieuwe Golf GTE is natuurlijk wel prettig. Alleen geen idee wat die kosten.
snelheid van het voertuig zegt weinig over de uitstraling.quote:Op maandag 21 september 2015 09:52 schreef vaginabeheerder het volgende:
Ben je een burgerlul als je met een stationwagen rijd?
Bepaalde types skoda en Audi stionwagens gaan naar de 300km/h
Ja natuurlijk gaat dat passen, alleen het gemak van ruimte moet je niet onderschatten, ik had toen een Peugeot 307sw.quote:Op maandag 21 september 2015 09:01 schreef DuTank het volgende:
Wij hebben al 17 jaar een golfje. Toentertijd was ik een jaar of 8 en dan heb ik nog een broertje. We gingen/gaan er mee op vakantie en dat is nooit een probleem geweest.
Nu rij ik er zelf inBetreft in dit geval een Golf 4. Zo'n nieuwe Golf GTE is natuurlijk wel prettig. Alleen geen idee wat die kosten.
V50 houdt ook niet over qua kofferruimte. Bij volvo wordt het pas acceptabel bij de V70.quote:Op maandag 21 september 2015 09:56 schreef -AMG- het volgende:
Volvo v50 kinetic of summum zijn ook leuk
Dat is zeker waar. V70 is meteen ook weer andere prijsklasse maar daar is de ruimte wel naar en heerlijk om te rijden.quote:Op maandag 21 september 2015 10:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
V50 houdt ook niet over qua kofferruimte. Bij volvo wordt het pas acceptabel bij de V70.
Jij weleens een kinderwagen in een sedan geprutst? het formaat van de kofferklep is dan toch vaak wel een beetje te beperkt.quote:Op maandag 21 september 2015 10:22 schreef Fer het volgende:
Ja vroeger voor werk ook altijd gekeken naar een hatchback met veel ruimte. Dat hoekige van die Golf is echt praktisch, verder zijn de Astra en 307/8 ook ruime auto's
Andere optie is een sedan, de tijd dat opa erin reed is toch al voorbij. Ze staan best luxe en hebben veel ruimte. Kwa rijeigenschappen vind ik ze ook perfect.
Wat vind je van die Passat coupe 4d?
Om te kopen inderdaad niet echt nee, maar als leasebak heeft ie maar 7% bijtelling toch?quote:Op maandag 21 september 2015 09:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zo'n GTE is niet interessant om particulier te rijden. Bovendien is de vanafprijs rond de 40.000 euro. Niet echt een optie voor TS.
vast wel maar daar gaat het hier toch niet om?quote:Op maandag 21 september 2015 11:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Om te kopen inderdaad niet echt nee, maar als leasebak heeft ie maar 7% bijtelling toch?
Mijne waren altijd vrij plat te maken. Maar ik had toen ook een station, maar aangezien ze ook in een Clio pasten, moet een sedan ook kunnen.quote:Op maandag 21 september 2015 10:45 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Jij weleens een kinderwagen in een sedan geprutst? het formaat van de kofferklep is dan toch vaak wel een beetje te beperkt.
Ik was destijds erg blij met mijn Laguna Station.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |