abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:03:40 #201
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156375125
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 15:58 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik snap die meiden prima (en ik ben niet bepaald 22), je hebt je op je 25e dan al min of meer vastgezet op 1 plek. En hoewel dat voor veel mensen vast ideaal klinkt zou het mijn grootste nachtmerrie zijn dat je leven al zo bepaald is voor de komende jaren. Want een huis verkoop je niet even, zeker niet in Oost-Brant.

Man met koophuis, zooo niet aantrekkelijk :+

(Ik denk regio Someren/Deurne gespot btw)
Nee, grote disco. Is de Time-Out natuurlijk.
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:06:28 #202
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156375174
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:03 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Haha, daar heb ik nog eens alles ondergekotst met carnaval. :')
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:07:54 #203
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156375199
Oké, ik snap er niets meer van: ik zou vanavond iets gaan drinken met een chick, maar ze is nu plots moe. Ik zeg: "oké dan niet", en nu zegt ze sorry, maar ze heeft wel zin om te gaan.

Vrouwen... :?
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:09:28 #204
242666 BeamofLight
pi_156375222
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oké, ik snap er niets meer van: ik zou vanavond iets gaan drinken met een chick, maar ze is nu plots moe. Ik zeg: "oké dan niet", en nu zegt ze sorry, maar ze heeft wel zin om te gaan.

Vrouwen... :?
simpel: een stake-out opzetten en wachten. Da wijf gaat iets anders doen, ik zweer het
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:11:53 #205
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156375257
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

simpel: een stake-out opzetten en wachten. Da wijf gaat iets anders doen, ik zweer het
Ja, dat lijkt mij ook de meest logische oplossing. Misschien meteen een GPS-tracker installeren op haar fiets?
  vrijdag 25 september 2015 @ 16:12:55 #206
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156375275
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Sterker nog! Een andere leukere potentiële dat twijfelt wel of niet te gaan! Gaat hij wel dan is ze te moe om de date door te laten gaan. Wilt hij niet dan gaat ze wel mee, alles beter dan alleen thuis op de bank te zitten :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156375387
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:03 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Is heel frappant maar daar kun je ook vanuit die regio komen ;)

Jaoc, verlos ons met het antwoord op deze prangende vraag!
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_156376312
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 16:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Sterker nog! Een andere leukere potentiële dat twijfelt wel of niet te gaan! Gaat hij wel dan is ze te moe om de date door te laten gaan. Wilt hij niet dan gaat ze wel mee, alles beter dan alleen thuis op de bank te zitten :D
Ah als je geen zin hebt dan is het juist lekker om alleen op de bank te zitten :P
pi_156376388
quote:

[..]

Ik snap die meiden prima (en ik ben niet bepaald 22), je hebt je op je 25e dan al min of meer vastgezet op 1 plek. En hoewel dat voor veel mensen vast ideaal klinkt zou het mijn grootste nachtmerrie zijn dat je leven al zo bepaald is voor de komende jaren. Want een huis verkoop je niet even, zeker niet in Oost-Brant.

Oh dat komt allemaal niet eens in me op :P... Maar heb je gelijk in. Wel leuk voor de meisjes die juist zoiets zoeken dn.
pi_156377079
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:43 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet verkeerd, snap nooit dat mensen hier alles als aanval zien eigenlijk. :') :+ Je zegt het echt best vaak, ik zeg dat we het nu echt wel weten. :P
Ja sorry ik reageerde inderdaad een beetje aangevallen :@ maar dat komt ook wel.. Het is nooit goed. Als ik laat merken dat ik onzeker ben, word ik voor gek uitgemaakt, als ik juist door begin te krijgen dat ik er eigenlijk best mag zijn, dan is het al snel oh je bent arrogant..

En ik ben op fok nogal vaak voor slet etc. uitgemaakt. Terwijl ik best wel een date noob ben :') dus ik reageer op fok soms nogal fel.
  vrijdag 25 september 2015 @ 17:59:05 #211
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156377552
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 17:37 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja sorry ik reageerde inderdaad een beetje aangevallen :@ maar dat komt ook wel.. Het is nooit goed. Als ik laat merken dat ik onzeker ben, word ik voor gek uitgemaakt, als ik juist door begin te krijgen dat ik er eigenlijk best mag zijn, dan is het al snel oh je bent arrogant..

En ik ben op fok nogal vaak voor slet etc. uitgemaakt. Terwijl ik best wel een date noob ben :') dus ik reageer op fok soms nogal fel.
Welkom op fok :D

Heb je grote tieten, dan wilt iedereen je!
Ben je knap dan wilt iedereen je ook!
Wil je hun niet, dan ben je een slet :{w

En zeg je van je zelf dat je knap bent.... Of 1 van bovenstaande. Dan ben je een arrogante slet :D

Zeg je dar je "normaal uiterlijk hebt" ja dan ben je onzeker.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  vrijdag 25 september 2015 @ 18:04:43 #212
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_156377654
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 17:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Welkom op fok :D

Heb je grote tieten, dan wilt iedereen je!
Ben je knap dan wilt iedereen je ook!
Wil je hun niet, dan ben je een slet :{w

En zeg je van je zelf dat je knap bent.... Of 1 van bovenstaande. Dan ben je een arrogante slet :D

Zeg je dar je "normaal uiterlijk hebt" ja dan ben je onzeker.
Ben je niet bijzonder knap, zelfs een beetje lelijk, dan zijn er nog hele volksstammen die je willen. Er zijn naar mijn ervaring maar weinig vrouwen zodanig lelijk dat ze veel moeite hebben met het vinden van een partner.
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:09:56 #213
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156380699
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:18 schreef Rucola het volgende:
Ow. Nou ja, vrouwen zijn hier al snel super lekkah, dus dat scheelt dan :P. Maar matches heb ik nooit. ;)
Sta je op een site dan?

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja maar dat is niet wat het vooroordeel is natuurlijk. Dus ik snap dat wel. Zelfde als bv vrouwen van 30 willen snel kinderen en trouwen! Omdat ze 30 zijn.
Dat klopt helaas toch wel regelmatig. Of ik moet steeds de verkeerde vrouwen in die leeftijdscategorie treffen, dat kan ook natuurlijk.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:32 schreef Rucola het volgende:

[..]

Geen matches want ik doe er niet aan. En als ik een poging waag dan ben ik of catfish of ze vragen of ik seks wil of het wordt gewoon niks, dus voor mij pakt het niet goed uit.

En sinds ik een verhaal heb gehoord van een jongen die afsprak met een meisje via Tinder, ze op de foto heel knap bleek te zijn en in het echt heel lelijk (zijn woorden dan). En hij haar maar gewoon had gesekst omdat hij vond dat hij anders tijd had verspild en te lang droog stond, hoeft het van mij ook niet meer :')

De laatste tijd enorm veel wat?:P
Dan sta je wat langer droog, so what? Daar ga je niet dood aan.

quote:
16s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:45 schreef Rucola het volgende:

[..]

De stappers en de avonturiers gaan op kamers. De grijze muizen gaan samenwonen op 22.

Aaahh. Ik haat mijn vooroordelen, maar ze zijn zo waar :'(
En bedankt, ik woonde op mijn 21e samen na een jaar op kamers en ging toch echt nog geregeld uit. Al is dat wel minder vaak dan ik nu doe. Verder maak ik meer mee dan de gemiddelde mens...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:17:22 #214
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156380918
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:09 schreef yats het volgende:

Dat klopt helaas toch wel regelmatig. Of ik moet steeds de verkeerde vrouwen in die leeftijdscategorie treffen, dat kan ook natuurlijk.

ik denk ook dat een groot gedeelte van de vrouwen werkelijk ook zo is. Maar dat is ook zo bij de mannen die op jonge leeftijd een huis kopen en zich vast binden aan een woonplaats met een koophuis. Zoals jij dat gedaan hebt. Het gros van die mensen zijn klaar voor de volgende fase in het leven. Hond, station en kind. Dat jij zo niet bent wil ik best geloven, maar het grootste gedeelte van die groep mensen zijn dat wel.

Daarom kan ik heel goed begrijpen dan een meid van 21 jaar denkt, hier begin ik nog lang niet aan toedeelde :W
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:22:55 #215
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156381077
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

ik denk ook dat een groot gedeelte van de vrouwen werkelijk ook zo is. Maar dat is ook zo bij de mannen die op jonge leeftijd een huis kopen en zich vast binden aan een woonplaats met een koophuis. Zoals jij dat gedaan hebt. Het gros van die mensen zijn klaar voor de volgende fase in het leven. Hond, station en kind. Dat jij zo niet bent wil ik best geloven, maar het grootste gedeelte van die groep mensen zijn dat wel.

Daarom kan ik heel goed begrijpen dan een meid van 21 jaar denkt, hier begin ik nog lang niet aan toedeelde :W
Ho, even een kleine correctie, ik heb geen koophuis. Wel verhuis ik volgende week vanuit Arnhem naar Den Haag, maar dat is een huurhuis. Weliswaar wel een groot huurhuis,maar toch. Ik ben juist enorm blij dat ik momenteel relatief flexibel ben nadat ik op jonge leeftijd jarenlang samenwoonde en gebonden was aan Maastricht. Ik heb met een paar vrouwen tussen de 29 en de 33 gedate, en eigenlijk allemaal wilden die graag relatief snel kinderen, terwijl ik daar weinig haast mee heb.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:25:47 #216
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156381148
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:22 schreef yats het volgende:

[..]

Ho, even een kleine correctie, ik heb geen koophuis. Wel verhuis ik volgende week vanuit Arnhem naar Den Haag, maar dat is een huurhuis. Weliswaar wel een groot huurhuis,maar toch. Ik ben juist enorm blij dat ik momenteel relatief flexibel ben nadat ik op jonge leeftijd jarenlang samenwoonde en gebonden was aan Maastricht. Ik heb met een paar vrouwen tussen de 29 en de 33 gedate, en eigenlijk allemaal wilden die graag relatief snel kinderen, terwijl ik daar weinig haast mee heb.
Oh ik denk dat ik nu 2 mensen door elkaar haal :D Er was ook iemand die een koophuis gekocht had namelijk haha.

En waar in DH ongeveer dan? Welkom in m'n stad en RUSTAAAAAAAAGH ;)
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:27:52 #217
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156381189
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:25 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh ik denk dat ik nu 2 mensen door elkaar haal :D Er was ook iemand die een koophuis gekocht had namelijk haha.

En waar in DH ongeveer dan? Welkom in m'n stad en RUSTAAAAAAAAGH ;)
Dat was JAOC in Oost Brabant

Dat komt wel goed ;)
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:32:38 #218
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156381371
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:27 schreef yats het volgende:

[..]

Dat was JAOC in Oost Brabant

Dat komt wel goed ;)
oh ja ik zie het al, mijn fout :P
DH kent wel hele leuke tenten met veel vrouwen. Plein voor de kakkers, grote markt voor de alto's. Club millers voor de zie mij eens typen en bralo voor de relaxte mengelmoes van alles. SUCCES :D
pi_156386987
quote:
[..]

Ach ik klaag niet hoor. Ik woon er nu zo'n 3 maanden en heb met meer vrouwen seks gehad dan in mijn hele leven hiervooor. Het zegt misschien meer over mijn laatbloeier verleden, al is dat nu zeker ruimschoots goedgemaakt... Alleen blijft er niemand plakken, maar ik ben zelf ook te kieskeurig. Meestal heb ik het zelf ook wel gezien na een maand.

Ik zag het zelf niet zitten om te huren. Voor mij voelt dat als geld weggooien in een oneindige put. Zeker als alleenstaande.

En toch, huizen gaan hard hier hoor. Bijna alles onder de 2 ton is binnen een week verkocht. Krotten uitgezonderd.
  vrijdag 25 september 2015 @ 22:56:00 #220
242666 BeamofLight
pi_156387247
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:49 schreef JAOC het volgende:

[..]

Ach ik klaag niet hoor. Ik woon er nu zo'n 3 maanden en heb met meer vrouwen seks gehad dan in mijn hele leven hiervooor. Het zegt misschien meer over mijn laatbloeier verleden, al is dat nu zeker ruimschoots goedgemaakt... Alleen blijft er niemand plakken, maar ik ben zelf ook te kieskeurig. Meestal heb ik het zelf ook wel gezien na een maand.

Ik zag het zelf niet zitten om te huren. Voor mij voelt dat als geld weggooien in een oneindige put. Zeker als alleenstaande.

En toch, huizen gaan hard hier hoor. Bijna alles onder de 2 ton is binnen een week verkocht. Krotten uitgezonderd.
zit er gvd nie om heen te lullen, wa is het??? Someren of Uden ?? Zit al de hele dag te f5en!!
pi_156388445
Ik ook!! Ga dit zo winnen :+
  vrijdag 25 september 2015 @ 23:26:58 #222
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156388483
Wtf maakt het uit waar die knul woont?
pi_156389945
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 23:26 schreef ook_gek het volgende:
Wtf maakt het uit waar die knul woont?
Niks maar ik heb gewoon graag gelijk.
pi_156390303
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 20:32 schreef ook_gek het volgende:

[..]

oh ja ik zie het al, mijn fout :P
DH kent wel hele leuke tenten met veel vrouwen. Plein voor de kakkers, grote markt voor de alto's. Club millers voor de zie mij eens typen en bralo voor de relaxte mengelmoes van alles. SUCCES :D
rootz voor de pilsjes :7

ik kom ook weer eens kijken hier. fripsje single?
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_156390927
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:24 schreef All-out het volgende:

[..]

rootz voor de pilsjes :7

ik kom ook weer eens kijken hier. fripsje single?
Toch niet relevant of ze single is?
pi_156391249
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Toch niet relevant of ze single is?
voor jou niet nee
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_156391933
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:01 schreef All-out het volgende:

[..]

voor jou niet nee
voor niemand niet ;)
pi_156447166
Even een vraagje hoor..

Een one night stand tijdens het stappen, vinden jullie dat dat iets is wat je een keer moet uitproberen?
pi_156447197
Het fijne aan seksuele vrijheid is dat niks moet.

Wat een vraag...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156447223
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Wat een vraag...
Ja ik bedoel ook niet echt moeten.. gewoon meer van.. is dat een ervaring die je aan zou raden.

Ik ben een muts :P
  maandag 28 september 2015 @ 13:27:21 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156447235
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Wat een vraag...
Maar alles mag!
pi_156447265
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:26 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja ik bedoel ook niet echt moeten.. gewoon meer van.. is dat een ervaring die je aan zou raden.

Ik ben een muts :P
Maar wat heb je aan die antwoorden?

Als iedereen zegt omgwrtbbqbesteooioooit ga je er deze nog werk van maken? Als iedereen zegt huuuuubahblegh loop je er voor weg wanneer de mogelijkheid zich voordoet?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_156447272
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 13:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar alles mag!
O+ jij zeker O+
pi_156447295
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar wat heb je aan die antwoorden?

Als iedereen zegt omgwrtbbqbesteooioooit ga je er deze nog werk van maken? Als iedereen zegt huuuuubahblegh loop je er voor weg wanneer de mogelijkheid zich voordoet?
Gewoon nieuwsgierigheid meer niet eigenlijk :)

Ik zat er aan te denken omdat ik komende vrijdag ga stappen in Tilburg. En de laatste keer dat ik ging stappen.. was er een ontzettend leuke jongen. Maar Fripsel was een watje en durfde niet :@ :+
pi_156447317
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:30 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Gewoon nieuwsgierigheid meer niet eigenlijk :)

Ik zat er aan te denken omdat ik komende vrijdag ga stappen in Tilburg. En de laatste keer dat ik ging stappen.. was er een ontzettend leuke jongen. Maar Fripsel was een watje en durfde niet :@ :+
Tja dan zit er maar 1 op!
pi_156447356
Ok..

Maar waarschijnlijk denk ik een beetje teveel na he.. Maar stel ik zou met iemand mee gaan, en diegene verwacht eigenlijk dat ik daarna weer oprot.. Dan heb ik wel een beetje een probleem(ik kan vanuit Tilburg niet meer bij m'n eigen huis komen, slaap bij studiegenoten). Maar daar naar te voren naar gaan staan vissen, is ook niet echt handig he? :')

Omg ik voel me echt jong, en blond en onervaren :')
pi_156447459
1 voordeel, ze zullen het misschien denken, maar als je er eentje uitkiest die zo bot is het daadwerkelijk te zeggen en je midden in de nacht op straat schopt, dan heb je grotere problemen dan alleen een gebrek aan durf :D

Gewoon na je orgasme omrollen en "in slaap vallen".
pi_156447469
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
1 voordeel, ze zullen het misschien denken, maar als je er eentje uitkiest die zo bot is het daadwerkelijk te zeggen en je midden in de nacht op straat schopt, dan heb je grotere problemen dan alleen een gebrek aan durf :D

Gewoon na je orgasme omrollen en "in slaap vallen".
Ja oké daar heb je wel een goed punt :D
pi_156447491
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:33 schreef Fripsel het volgende:
Ok..

Maar waarschijnlijk denk ik een beetje teveel na he.. Maar stel ik zou met iemand mee gaan, en diegene verwacht eigenlijk dat ik daarna weer oprot.. Dan heb ik wel een beetje een probleem(ik kan vanuit Tilburg niet meer bij m'n eigen huis komen, slaap bij studiegenoten). Maar daar naar te voren naar gaan staan vissen, is ook niet echt handig he? :')

Omg ik voel me echt jong, en blond en onervaren :')
volgens mij moet je juist in de ochtend wegzijn... Wakker worden naast diegene is de kick. Niet 5 minuten na de daad :')
  maandag 28 september 2015 @ 13:41:42 #240
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156447493
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:23 schreef Fripsel het volgende:
Even een vraagje hoor..

Een one night stand tijdens het stappen, vinden jullie dat dat iets is wat je een keer moet uitproberen?
Het stelt niks voor, hoor. Het is niet te vergelijken met seks met iemand die je oprecht leuk vindt/of van houdt. Het is puur even seksueel afreageren :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156447507
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 13:41 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Het stelt niks voor, hoor. Het is niet te vergelijken met seks met iemand die je oprecht leuk vindt/of van houdt. Het is puur even seksueel afreageren :')
Ja dat snap ik ook wel :P Daarom vind ik het ook zo eng XD Ik heb nog nooit seks gehad met iemand die ik niet echt leuk en interessant vond. En ja dat is een beetje veel gevraagd voor iemand oppikken tijdens een avond stappen he :P
  maandag 28 september 2015 @ 13:45:57 #242
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156447566
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:42 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel :P Daarom vind ik het ook zo eng XD Ik heb nog nooit seks gehad met iemand die ik niet echt leuk en interessant vond. En ja dat is een beetje veel gevraagd voor iemand oppikken tijdens een avond stappen he :P
Ik heb zelf 2x een ONS gehad, maar eigenlijk genoot ik er niet echt van. Je mist toch een stukje liefde, kusjekroel ofzo. Dan liever een fuckbuddy. Dan kun je tenminste nog een band opbouwen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 28 september 2015 @ 13:50:44 #243
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156447655
quote:
Even een vraagje hoor..

Geen idee,(nog) geen ervaring mee. Waar ga je stappen?
pi_156447671
quote:
12s.gif Op maandag 28 september 2015 13:50 schreef yats het volgende:

[..]

Geen idee,(nog) geen ervaring mee. Waar ga je stappen?
Tilburg :)
pi_156448028
quote:
Even een vraagje hoor..

Geen idee, nooit gedaan, en gaat ook nooit gebeuren vermoed ik.
pi_156448189
quote:
Even een vraagje hoor..

Denk dat je van een koude kermis thuiskomt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 28 september 2015 @ 14:21:56 #247
242666 BeamofLight
pi_156448264
Valt inderdaad echt al-tijd tegen...Tot de laatste (in mijn geval)
  maandag 28 september 2015 @ 14:30:43 #248
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_156448420
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

Denk dat je van een koude kermis thuiskomt.
Dat dus...de spanning vooraf heeft nog wel wat, maar de sex is zelden echt boeiend...liever een FwB dan, als het toch puur om de sex gaat...

maar goed, ook niks mis met het een keertje doen om het gedaan te hebben...no judgement :)

Tilburg...koude kermis... _O-
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 28 september 2015 @ 14:31:55 #249
349633 SiIk
Echt zijde
pi_156448444
Waarom valt de seks altijd tegen dan? Valt de eerste keer seks met iemand altijd tegen? Omdat je allebei dronken bent? Of wat?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_156448454
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 13:45 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik heb zelf 2x een ONS gehad, maar eigenlijk genoot ik er niet echt van. Je mist toch een stukje liefde, kusjekroel ofzo. Dan liever een fuckbuddy. Dan kun je tenminste nog een band opbouwen.
Ahw O+
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_156448475
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:30 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Dat dus...de spanning vooraf heeft nog wel wat, maar de sex is zelden echt boeiend...liever een FwB dan, als het toch puur om de sex gaat...

maar goed, ook niks mis met het een keertje doen om het gedaan te hebben...no judgement :)

Tilburg...koude kermis... _O-
De vorige keer dat ik niet durfde was met roze maandag op de kermis _O-
pi_156448492
quote:
Even een vraagje hoor..

Als je het geil vind wel. Sommige mensen houden wel van het verkennen van een onbekend lichaam..

Maar als je nu al gruwelt van het idee zou ik het laten :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_156448518
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 14:34 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als je het geil vind wel. Sommige mensen houden wel van het verkennen van een onbekend lichaam..

Maar als je nu al gruwelt van het idee zou ik het laten :)
Ik gruwel meer van mijn eigen hoofd na een avond stappen, uitgesmeerde stapmake-up en teveel drank :+
  maandag 28 september 2015 @ 14:36:18 #254
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_156448535
Een leuke date ervaring die ik met jullie wil delen.

Het was kort en al snel duidelijk dat hij te veel drank ophad. En hij begon over dat hij een GHB-verslaving heeft gehad en opgenomen was geweest in een afkickkliniek, meerdere keren.
Nu gebruikte hij alleen oxazepam (en drank)

Heb hem, was toch bob, afgezet bij het café, en ben naar huis gereden.

Dat was het. :D
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_156448589
Hoe kom je met zo iemand op date?
  maandag 28 september 2015 @ 14:39:04 #256
242666 BeamofLight
pi_156448602
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 14:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Een leuke date ervaring die ik met jullie wil delen.

Het was kort en al snel duidelijk dat hij te veel drank ophad. En hij begon over dat hij een GHB-verslaving heeft gehad en opgenomen was geweest in een afkickkliniek, meerdere keren.
Nu gebruikte hij alleen oxazepam (en drank)

Heb hem, was toch bob, afgezet bij het café, en ben naar huis gereden.

Dat was het. :D
Is ie eerlijk, is het nog niet goed...vrouwen...
  maandag 28 september 2015 @ 14:40:15 #257
438527 MissButterflyy
pi_156448628
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe kom je met zo iemand op date?
Op de app kan iemand heel anders overkomen he.
pi_156448630
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Is ie eerlijk, is het nog niet goed...vrouwen...
Nou dat had ik liever voor de eerste date geweten _O-
pi_156448670
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 14:36 schreef MissButterflyy het volgende:
l snel duidelijk dat hij te veel drank ophad. En hij begon over dat hij een GHB-verslaving h
Klinkt als een topdate :')
  maandag 28 september 2015 @ 14:43:17 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156448692
Lol, iemand die wil skypen, maarja op m'n werk, dus dat kan niet. (sowieso skypen, al eeuwen niet gedaan )
Dan evt vanavond, maar blijkbaar is half 10 al te laat (ivm bedtijd gok ik dan zo :+ )
:')
pi_156448702
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:40 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

Op de app kan iemand heel anders overkomen he.
  maandag 28 september 2015 @ 14:46:48 #262
438527 MissButterflyy
pi_156448774
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 14:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:D
pi_156448916
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 14:35 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik gruwel meer van mijn eigen hoofd na een avond stappen, uitgesmeerde stapmake-up en teveel drank :+

Vrouwen vluchten dan vantevoren toch het toilet in, waar ze zich opmaken met de spullen uit hun tovertasje?
  maandag 28 september 2015 @ 14:56:01 #264
242666 BeamofLight
pi_156449000
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 14:35 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Na 1.00 uur maakt dat echt niemand meer iets uit
  maandag 28 september 2015 @ 15:39:33 #265
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156449828
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 14:31 schreef SiIk het volgende:
Waarom valt de seks altijd tegen dan? Valt de eerste keer seks met iemand altijd tegen? Omdat je allebei dronken bent? Of wat?
De eerste keer met jou wordt meteen vuurwerk :)
  maandag 28 september 2015 @ 15:41:07 #266
349633 SiIk
Echt zijde
pi_156449868
quote:
10s.gif Op maandag 28 september 2015 15:39 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

De eerste keer met jou wordt meteen vuurwerk :)
Ik sluit het niet uit.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
  maandag 28 september 2015 @ 15:49:11 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156450051
Een ONS kan tegen vallen (denk meestal wel), maar ook soms juist totaal niet.

Tja.. qua slaapplek is het misschien lastig, want ja het kan zijn dat hij wil dat je daarna weer vertrekt, of misschien ook niet
Je kan wel aangeven dat voordat je met hem meegaat dat je bij hem 'moet' blijven ivm anders geen slaapplek, weet hij ook waar ie aan toe is .
  maandag 28 september 2015 @ 15:51:49 #268
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156450108
quote:
17s.gif Op maandag 28 september 2015 13:29 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O+ jij zeker O+
Laten we eeelijk zijn met een ons ga je soms net effe verder en minder begripvol om.
pi_156451395
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 15:51 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Laten we eeelijk zijn met een ons ga je soms net effe verder en minder begripvol om.
Ik snap je niet :'(
  maandag 28 september 2015 @ 16:48:37 #270
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156451559
quote:
Even een vraagje hoor..

ONS, dat je dan 's morgens wakker wordt in een vreemd huis en maar niet weg komt omdat hij je zijn hele muziekcollectie wil laten horen...eens en nooit weer ha ha maar da's meer om het "ongemakkelijke" dan dat de seks nou per definitie slecht is. Eerste keer seks is altijd een beetje awkward dus ook met een ONS. Zou als je het echt wil uitproberen nooit voor een vreemde kiezen trouwens, al is het maar voor je eigen veiligheid.
pi_156451624
quote:
15s.gif Op maandag 28 september 2015 16:48 schreef eefje801 het volgende:

[..]

ONS, dat je dan 's morgens wakker wordt in een vreemd huis en maar niet weg komt omdat hij je zijn hele muziekcollectie wil laten horen...eens en nooit weer ha ha maar da's meer om het "ongemakkelijke" dan dat de seks nou per definitie slecht is. Eerste keer seks is altijd een beetje awkward dus ook met een ONS. Zou als je het echt wil uitproberen nooit voor een vreemde kiezen trouwens, al is het maar voor je eigen veiligheid.
Als het geen vreemde is, is het niet echt een ons toch? :+
  maandag 28 september 2015 @ 16:51:55 #272
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156451648
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 14:43 schreef Cue_ het volgende:
Lol, iemand die wil skypen, maarja op m'n werk, dus dat kan niet. (sowieso skypen, al eeuwen niet gedaan )
Dan evt vanavond, maar blijkbaar is half 10 al te laat (ivm bedtijd gok ik dan zo :+ )
Joh doen hoor Cue, klinkt als een gezonde kerel die netjes op tijd naar bed gaat en verantwoordelijk is :P

Ik heb Skype vaarwel gezegd sinds windows 8 gedoe, vond het altijd wel okee om iemand even te zien maar meestal wel na tien min. camera uit en gewoon "bellen" of chatten.
  maandag 28 september 2015 @ 16:54:20 #273
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156451709
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 16:42 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik snap je niet :'(
Tijdens een ons trek je iemand net effe harder uit elkaar en ga je meer voor je eigen genot dan voor het gezamelijke doel :P
pi_156451727
quote:
15s.gif Op maandag 28 september 2015 16:48 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik vind het ook lelijk, dat je seks met iemand hebt, toch niet klaarkomt (klinkt wat grof zo maar ok) en hij je de volgende dag een hele andere naam geeft. Nee, voor mij ook niet meer.
  maandag 28 september 2015 @ 16:55:22 #275
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_156451737
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 16:51 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Als het geen vreemde is, is het niet echt een ons toch? :+
Tuurlijk wel :) Zolang je het maar bij één nachtje houdt, dus niet smokkelen ;)
Hoe wil je het gaan doen dan? Mijn ervaring is dat het meestal toevallig zo ontstaat. Gewoon net als met zoenen ofzo.
pi_156451757
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 16:54 schreef Rucola het volgende:

[..]

Ik vind het ook lelijk, dat je seks met iemand hebt, toch niet klaarkomt (klinkt wat grof zo maar ok) en hij je de volgende dag een hele andere naam geeft. Nee, voor mij ook niet meer.
Ligt er ook maar net aan hoe moeilijk je als vrouw klaar komt lijkt me _O-
  maandag 28 september 2015 @ 16:56:15 #277
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156451763
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2015 16:51 schreef eefje801 het volgende:
Joh doen hoor Cue, klinkt als een gezonde kerel die netjes op tijd naar bed gaat en verantwoordelijk is :P
Netjes op tijd, man dat noem ik kinderbedtijd :')

Maargoed, ieder zijn ding natuurlijk
  maandag 28 september 2015 @ 16:56:49 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156451775
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 16:56 schreef Fripsel het volgende:

Klopt.. en hoeveel moeite je er zelf voor doet.
Van de man hoef je in ieder geval (in veel gevallen) niet veel te verwachten
pi_156451842
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 16:56 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nou niet door penetratie dus en denk dat veel jongens geen idee hebben trouwens. Maar is eenandere onderwerp
pi_156451870
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 16:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt.. en hoeveel moeite je er zelf voor doet.
Van de man hoef je in ieder geval (in veel gevallen) niet veel te verwachten
Morgen vroeg opstaaan! 👻
  maandag 28 september 2015 @ 17:05:22 #281
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156451921
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 16:54 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Tijdens een ons trek je iemand net effe harder uit elkaar en ga je meer voor je eigen genot dan voor het gezamelijke doel :P
Als ik de verhalen (a.k.a klachten) soms hoor doen de meeste mannen dat toch al

quote:

[..]

_O-

quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 16:59 schreef Rucola het volgende:

[..]

Nou niet door penetratie dus en denk dat veel jongens geen idee hebben trouwens. Maar is eenandere onderwerp
Niet? Oh -O-

Sommige vrouwen weten ook niet wat ze doen overigens...
pi_156451943
Als ik dit zo lees heb ik heel veel geluk gehad met mijn bedpartners _O-
pi_156451970
Mensen die niet praten over seks :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
pi_156452063
We hebben het over een ons mensen. Niet over iemand waar je een langere band-connectie mee hebt
pi_156452185
Toch fijn als de insteek al genoeg voor je is *O*

Maar ik zie mezelf eigenlijk nooit een ONS hebben -O-
pi_156452280
Insteek al genoeg? Die snap ik even niet
pi_156452727
quote:

[..]

:? Een andere naam?

Van geile Nancy wordt het Koude Karin :?
pi_156452794
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 17:13 schreef Rucola het volgende:
We hebben het over een ons mensen. Niet over iemand waar je een langere band-connectie mee hebt
Maar als ik 2 a 3 dates heb gehad en dan in bed beland met iemand weet die toch ook niet opeens al m'n magische plekken te vinden :P toch heeft de eerste keer altijd wel iets vind ik.

Heb eigenlijk maar 1x een tegenvaller gehad en die had ik vaker dan gemiddeld gezien.
  maandag 28 september 2015 @ 18:00:30 #289
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156452974
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 17:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch fijn als de insteek al genoeg voor je is *O*

Maar ik zie mezelf eigenlijk nooit een ONS hebben -O-
Is wel geinig hoor, maar niet echt m'n ding blijkbaar. En of het nou echt ons waren? Ik kende ze wel al langer. Mag je dan nog over ons spreken? Weet de exacte regels niet :D
pi_156453461
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 17:49 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar als ik 2 a 3 dates heb gehad en dan in bed beland met iemand weet die toch ook niet opeens al m'n magische plekken te vinden :P toch heeft de eerste keer altijd wel iets vind ik.

Heb eigenlijk maar 1x een tegenvaller gehad en die had ik vaker dan gemiddeld gezien.
is tochnanders dan dat je ff half aangeschoten na wat dansen of praten met iemand meegaat om seks te hebben terwijl je elkaar een paar uur (of laat staan dat :)) kent
pi_156453494
quote:
5s.gif Op maandag 28 september 2015 17:45 schreef Godshand het volgende:

[..]

:? Een andere naam?

Van geile Nancy wordt het Koude Karin :?
Ja... gewoon ik heb dat zelf ook wel eens met mensen als ik mensen net leer kennen dat ik me vergis qua naam

Alleen lullig is t wel
pi_156453642
Ik ben ook slecht in namen maar dat kan ik me toch niet voorstellen :o
  maandag 28 september 2015 @ 18:33:23 #293
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156453673
Volgens mij laat je je gewoon uit elkaar trekken van vrijdag op zaterdag.
pi_156453696
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:32 schreef Fripsel het volgende:
waarom niet? Heb zelf vaak dat ik me vergis bij nieuwe mensen of dat ik het wcht niet meer weet
pi_156453719
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 18:34 schreef Rucola het volgende:

[..]

waarom niet? Heb zelf vaak dat ik me vergis bij nieuwe mensen of dat ik het wcht niet meer weet
Omdat als ik mee zou gaan hij me wel iets meer zou interesseren dan een gemiddeld eerste namen rondje als je snapt wat ik bedoel
pi_156453804
Nee geen idee, komt vaak bij dat je half zat bent en 1000 nieuwe mensen spreekt op zo'n avond/nacht

Maar voor mij hoeft t in ieder geval niet meer
  maandag 28 september 2015 @ 18:42:15 #297
242666 BeamofLight
pi_156453855
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:40 schreef Rucola het volgende:
Nee geen idee, komt vaak bij dat je half zat bent en 1000 nieuwe mensen spreekt op zo'n avond/nacht

Maar voor mij hoeft t in ieder geval niet meer
ja dat klopt allemaal wel maar bij mannen moet dat van de piemel
  maandag 28 september 2015 @ 18:42:41 #298
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156453861
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 18:25 schreef Rucola het volgende:

[..]

is tochnanders dan dat je ff half aangeschoten na wat dansen of praten met iemand meegaat om seks te hebben terwijl je elkaar een paar uur (of laat staan dat :)) kent
Ervaring mee?

quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:32 schreef Fripsel het volgende:
Dat dus...Maar wellicht scheelt het dat ik nooit extreem dronken word en niet met iedereen het bed in duik.

quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 18:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Eh,wat?
pi_156454005
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 18:42 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja als ik er 1 had had ik het ook ieder weekend gedaan

(Echt)
  maandag 28 september 2015 @ 18:57:15 #300
242666 BeamofLight
pi_156454240
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 18:42 schreef yats het volgende:

[..]

Ervaring mee?

[..]

Dat dus...Maar wellicht scheelt het dat ik nooit extreem dronken word en niet met iedereen het bed in duik.

[..]

Eh,wat?

wij, mannen staat er toch ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')