Ligt er ook maar net aan hoe moeilijk je als vrouw klaar komt lijkt mequote:Op maandag 28 september 2015 16:54 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik vind het ook lelijk, dat je seks met iemand hebt, toch niet klaarkomt (klinkt wat grof zo maar ok) en hij je de volgende dag een hele andere naam geeft. Nee, voor mij ook niet meer.
Netjes op tijd, man dat noem ik kinderbedtijdquote:Op maandag 28 september 2015 16:51 schreef eefje801 het volgende:
Joh doen hoor Cue, klinkt als een gezonde kerel die netjes op tijd naar bed gaat en verantwoordelijk is
Klopt.. en hoeveel moeite je er zelf voor doet.quote:Op maandag 28 september 2015 16:56 schreef Fripsel het volgende:
Ligt er ook maar net aan hoe moeilijk je als vrouw klaar komt lijkt me
Nou niet door penetratie dus en denk dat veel jongens geen idee hebben trouwens. Maar is eenandere onderwerpquote:Op maandag 28 september 2015 16:56 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ligt er ook maar net aan hoe moeilijk je als vrouw klaar komt lijkt me
Morgen vroeg opstaaan! 👻quote:Op maandag 28 september 2015 16:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt.. en hoeveel moeite je er zelf voor doet.
Van de man hoef je in ieder geval (in veel gevallen) niet veel te verwachten
Als ik de verhalen (a.k.a klachten) soms hoor doen de meeste mannen dat toch alquote:Op maandag 28 september 2015 16:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tijdens een ons trek je iemand net effe harder uit elkaar en ga je meer voor je eigen genot dan voor het gezamelijke doel
quote:Op maandag 28 september 2015 16:54 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ik vind het ook lelijk, dat je seks met iemand hebt, toch niet klaarkomt (klinkt wat grof zo maar ok) en hij je de volgende dag een hele andere naam geeft. Nee, voor mij ook niet meer.
Niet? Ohquote:Op maandag 28 september 2015 16:59 schreef Rucola het volgende:
[..]
Nou niet door penetratie dus en denk dat veel jongens geen idee hebben trouwens. Maar is eenandere onderwerp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
quote:Op maandag 28 september 2015 16:54 schreef Rucola het volgende:
[..]
Maar als ik 2 a 3 dates heb gehad en dan in bed beland met iemand weet die toch ook niet opeens al m'n magische plekken te vindenquote:Op maandag 28 september 2015 17:13 schreef Rucola het volgende:
We hebben het over een ons mensen. Niet over iemand waar je een langere band-connectie mee hebt
Is wel geinig hoor, maar niet echt m'n ding blijkbaar. En of het nou echt ons waren? Ik kende ze wel al langer. Mag je dan nog over ons spreken? Weet de exacte regels nietquote:Op maandag 28 september 2015 17:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch fijn als de insteek al genoeg voor je is
Maar ik zie mezelf eigenlijk nooit een ONS hebben
is tochnanders dan dat je ff half aangeschoten na wat dansen of praten met iemand meegaat om seks te hebben terwijl je elkaar een paar uur (of laat staan datquote:Op maandag 28 september 2015 17:49 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar als ik 2 a 3 dates heb gehad en dan in bed beland met iemand weet die toch ook niet opeens al m'n magische plekken te vindentoch heeft de eerste keer altijd wel iets vind ik.
Heb eigenlijk maar 1x een tegenvaller gehad en die had ik vaker dan gemiddeld gezien.
Ja... gewoon ik heb dat zelf ook wel eens met mensen als ik mensen net leer kennen dat ik me vergis qua naamquote:Op maandag 28 september 2015 17:45 schreef Godshand het volgende:
[..]Een andere naam?
Van geile Nancy wordt het Koude Karin
waarom niet? Heb zelf vaak dat ik me vergis bij nieuwe mensen of dat ik het wcht niet meer weetquote:Op maandag 28 september 2015 18:32 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben ook slecht in namen maar dat kan ik me toch niet voorstellen
Omdat als ik mee zou gaan hij me wel iets meer zou interesseren dan een gemiddeld eerste namen rondje als je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 28 september 2015 18:34 schreef Rucola het volgende:
[..]
waarom niet? Heb zelf vaak dat ik me vergis bij nieuwe mensen of dat ik het wcht niet meer weet
ja dat klopt allemaal wel maar bij mannen moet dat van de piemelquote:Op maandag 28 september 2015 18:40 schreef Rucola het volgende:
Nee geen idee, komt vaak bij dat je half zat bent en 1000 nieuwe mensen spreekt op zo'n avond/nacht
Maar voor mij hoeft t in ieder geval niet meer
Ervaring mee?quote:Op maandag 28 september 2015 18:25 schreef Rucola het volgende:
[..]
is tochnanders dan dat je ff half aangeschoten na wat dansen of praten met iemand meegaat om seks te hebben terwijl je elkaar een paar uur (of laat staan dat) kent
Dat dus...Maar wellicht scheelt het dat ik nooit extreem dronken word en niet met iedereen het bed in duik.quote:Op maandag 28 september 2015 18:32 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben ook slecht in namen maar dat kan ik me toch niet voorstellen
Eh,wat?quote:Op maandag 28 september 2015 18:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja dat klopt allemaal wel maar bij mannen moet dat van de piemel
ja als ik er 1 had had ik het ook ieder weekend gedaanquote:Op maandag 28 september 2015 18:42 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja dat klopt allemaal wel maar bij mannen moet dat van de piemel
wij, mannen staat er toch ...quote:Op maandag 28 september 2015 18:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ervaring mee?
[..]
Dat dus...Maar wellicht scheelt het dat ik nooit extreem dronken word en niet met iedereen het bed in duik.
[..]
Eh,wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |