De vorige keer dat ik niet durfde was met roze maandag op de kermisquote:Op maandag 28 september 2015 14:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Dat dus...de spanning vooraf heeft nog wel wat, maar de sex is zelden echt boeiend...liever een FwB dan, als het toch puur om de sex gaat...
maar goed, ook niks mis met het een keertje doen om het gedaan te hebben...no judgement
Tilburg...koude kermis...![]()
Als je het geil vind wel. Sommige mensen houden wel van het verkennen van een onbekend lichaam..quote:Op maandag 28 september 2015 13:23 schreef Fripsel het volgende:
Even een vraagje hoor..
Een one night stand tijdens het stappen, vinden jullie dat dat iets is wat je een keer moet uitproberen?
Ik gruwel meer van mijn eigen hoofd na een avond stappen, uitgesmeerde stapmake-up en teveel drankquote:Op maandag 28 september 2015 14:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je het geil vind wel. Sommige mensen houden wel van het verkennen van een onbekend lichaam..
Maar als je nu al gruwelt van het idee zou ik het laten
Is ie eerlijk, is het nog niet goed...vrouwen...quote:Op maandag 28 september 2015 14:36 schreef MissButterflyy het volgende:
Een leuke date ervaring die ik met jullie wil delen.
Het was kort en al snel duidelijk dat hij te veel drank ophad. En hij begon over dat hij een GHB-verslaving heeft gehad en opgenomen was geweest in een afkickkliniek, meerdere keren.
Nu gebruikte hij alleen oxazepam (en drank)
Heb hem, was toch bob, afgezet bij het café, en ben naar huis gereden.
Dat was het.
Op de app kan iemand heel anders overkomen he.quote:Op maandag 28 september 2015 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe kom je met zo iemand op date?
Nou dat had ik liever voor de eerste date gewetenquote:Op maandag 28 september 2015 14:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Is ie eerlijk, is het nog niet goed...vrouwen...
Klinkt als een topdatequote:Op maandag 28 september 2015 14:36 schreef MissButterflyy het volgende:
l snel duidelijk dat hij te veel drank ophad. En hij begon over dat hij een GHB-verslaving h
quote:Op maandag 28 september 2015 14:40 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Op de app kan iemand heel anders overkomen he.
quote:Op maandag 28 september 2015 14:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik gruwel meer van mijn eigen hoofd na een avond stappen, uitgesmeerde stapmake-up en teveel drank
Na 1.00 uur maakt dat echt niemand meer iets uitquote:Op maandag 28 september 2015 14:35 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik gruwel meer van mijn eigen hoofd na een avond stappen, uitgesmeerde stapmake-up en teveel drank
De eerste keer met jou wordt meteen vuurwerkquote:Op maandag 28 september 2015 14:31 schreef SiIk het volgende:
Waarom valt de seks altijd tegen dan? Valt de eerste keer seks met iemand altijd tegen? Omdat je allebei dronken bent? Of wat?
Ik sluit het niet uit.quote:Op maandag 28 september 2015 15:39 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De eerste keer met jou wordt meteen vuurwerk
Laten we eeelijk zijn met een ons ga je soms net effe verder en minder begripvol om.quote:
Ik snap je nietquote:Op maandag 28 september 2015 15:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Laten we eeelijk zijn met een ons ga je soms net effe verder en minder begripvol om.
ONS, dat je dan 's morgens wakker wordt in een vreemd huis en maar niet weg komt omdat hij je zijn hele muziekcollectie wil laten horen...eens en nooit weer ha ha maar da's meer om het "ongemakkelijke" dan dat de seks nou per definitie slecht is. Eerste keer seks is altijd een beetje awkward dus ook met een ONS. Zou als je het echt wil uitproberen nooit voor een vreemde kiezen trouwens, al is het maar voor je eigen veiligheid.quote:Op maandag 28 september 2015 13:23 schreef Fripsel het volgende:
Even een vraagje hoor..
Een one night stand tijdens het stappen, vinden jullie dat dat iets is wat je een keer moet uitproberen?
Als het geen vreemde is, is het niet echt een ons toch?quote:Op maandag 28 september 2015 16:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ONS, dat je dan 's morgens wakker wordt in een vreemd huis en maar niet weg komt omdat hij je zijn hele muziekcollectie wil laten horen...eens en nooit weer ha ha maar da's meer om het "ongemakkelijke" dan dat de seks nou per definitie slecht is. Eerste keer seks is altijd een beetje awkward dus ook met een ONS. Zou als je het echt wil uitproberen nooit voor een vreemde kiezen trouwens, al is het maar voor je eigen veiligheid.
Joh doen hoor Cue, klinkt als een gezonde kerel die netjes op tijd naar bed gaat en verantwoordelijk isquote:Op maandag 28 september 2015 14:43 schreef Cue_ het volgende:
Lol, iemand die wil skypen, maarja op m'n werk, dus dat kan niet. (sowieso skypen, al eeuwen niet gedaan )
Dan evt vanavond, maar blijkbaar is half 10 al te laat (ivm bedtijd gok ik dan zo)
Tijdens een ons trek je iemand net effe harder uit elkaar en ga je meer voor je eigen genot dan voor het gezamelijke doelquote:
Ik vind het ook lelijk, dat je seks met iemand hebt, toch niet klaarkomt (klinkt wat grof zo maar ok) en hij je de volgende dag een hele andere naam geeft. Nee, voor mij ook niet meer.quote:Op maandag 28 september 2015 16:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
ONS, dat je dan 's morgens wakker wordt in een vreemd huis en maar niet weg komt omdat hij je zijn hele muziekcollectie wil laten horen...eens en nooit weer ha ha maar da's meer om het "ongemakkelijke" dan dat de seks nou per definitie slecht is. Eerste keer seks is altijd een beetje awkward dus ook met een ONS. Zou als je het echt wil uitproberen nooit voor een vreemde kiezen trouwens, al is het maar voor je eigen veiligheid.
Tuurlijk welquote:Op maandag 28 september 2015 16:51 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Als het geen vreemde is, is het niet echt een ons toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |