abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156391249
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2015 00:49 schreef Faxie het volgende:

[..]

Toch niet relevant of ze single is?
voor jou niet nee
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_156391933
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 september 2015 01:01 schreef All-out het volgende:

[..]

voor jou niet nee
voor niemand niet ;)
pi_156447166
Even een vraagje hoor..

Een one night stand tijdens het stappen, vinden jullie dat dat iets is wat je een keer moet uitproberen?
pi_156447197
Het fijne aan seksuele vrijheid is dat niks moet.

Wat een vraag...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156447223
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Wat een vraag...
Ja ik bedoel ook niet echt moeten.. gewoon meer van.. is dat een ervaring die je aan zou raden.

Ik ben een muts :P
  maandag 28 september 2015 @ 13:27:21 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156447235
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

Wat een vraag...
Maar alles mag!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156447265
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:26 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja ik bedoel ook niet echt moeten.. gewoon meer van.. is dat een ervaring die je aan zou raden.

Ik ben een muts :P
Maar wat heb je aan die antwoorden?

Als iedereen zegt omgwrtbbqbesteooioooit ga je er deze nog werk van maken? Als iedereen zegt huuuuubahblegh loop je er voor weg wanneer de mogelijkheid zich voordoet?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_156447272
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 13:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Maar alles mag!
O+ jij zeker O+
pi_156447295
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2015 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar wat heb je aan die antwoorden?

Als iedereen zegt omgwrtbbqbesteooioooit ga je er deze nog werk van maken? Als iedereen zegt huuuuubahblegh loop je er voor weg wanneer de mogelijkheid zich voordoet?
Gewoon nieuwsgierigheid meer niet eigenlijk :)

Ik zat er aan te denken omdat ik komende vrijdag ga stappen in Tilburg. En de laatste keer dat ik ging stappen.. was er een ontzettend leuke jongen. Maar Fripsel was een watje en durfde niet :@ :+
pi_156447317
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:30 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Gewoon nieuwsgierigheid meer niet eigenlijk :)

Ik zat er aan te denken omdat ik komende vrijdag ga stappen in Tilburg. En de laatste keer dat ik ging stappen.. was er een ontzettend leuke jongen. Maar Fripsel was een watje en durfde niet :@ :+
Tja dan zit er maar 1 op!
pi_156447356
Ok..

Maar waarschijnlijk denk ik een beetje teveel na he.. Maar stel ik zou met iemand mee gaan, en diegene verwacht eigenlijk dat ik daarna weer oprot.. Dan heb ik wel een beetje een probleem(ik kan vanuit Tilburg niet meer bij m'n eigen huis komen, slaap bij studiegenoten). Maar daar naar te voren naar gaan staan vissen, is ook niet echt handig he? :')

Omg ik voel me echt jong, en blond en onervaren :')
pi_156447459
1 voordeel, ze zullen het misschien denken, maar als je er eentje uitkiest die zo bot is het daadwerkelijk te zeggen en je midden in de nacht op straat schopt, dan heb je grotere problemen dan alleen een gebrek aan durf :D

Gewoon na je orgasme omrollen en "in slaap vallen".
pi_156447469
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
1 voordeel, ze zullen het misschien denken, maar als je er eentje uitkiest die zo bot is het daadwerkelijk te zeggen en je midden in de nacht op straat schopt, dan heb je grotere problemen dan alleen een gebrek aan durf :D

Gewoon na je orgasme omrollen en "in slaap vallen".
Ja oké daar heb je wel een goed punt :D
pi_156447491
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:33 schreef Fripsel het volgende:
Ok..

Maar waarschijnlijk denk ik een beetje teveel na he.. Maar stel ik zou met iemand mee gaan, en diegene verwacht eigenlijk dat ik daarna weer oprot.. Dan heb ik wel een beetje een probleem(ik kan vanuit Tilburg niet meer bij m'n eigen huis komen, slaap bij studiegenoten). Maar daar naar te voren naar gaan staan vissen, is ook niet echt handig he? :')

Omg ik voel me echt jong, en blond en onervaren :')
volgens mij moet je juist in de ochtend wegzijn... Wakker worden naast diegene is de kick. Niet 5 minuten na de daad :')
  maandag 28 september 2015 @ 13:41:42 #240
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156447493
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:23 schreef Fripsel het volgende:
Even een vraagje hoor..

Een one night stand tijdens het stappen, vinden jullie dat dat iets is wat je een keer moet uitproberen?
Het stelt niks voor, hoor. Het is niet te vergelijken met seks met iemand die je oprecht leuk vindt/of van houdt. Het is puur even seksueel afreageren :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_156447507
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 13:41 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Het stelt niks voor, hoor. Het is niet te vergelijken met seks met iemand die je oprecht leuk vindt/of van houdt. Het is puur even seksueel afreageren :')
Ja dat snap ik ook wel :P Daarom vind ik het ook zo eng XD Ik heb nog nooit seks gehad met iemand die ik niet echt leuk en interessant vond. En ja dat is een beetje veel gevraagd voor iemand oppikken tijdens een avond stappen he :P
  maandag 28 september 2015 @ 13:45:57 #242
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_156447566
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 13:42 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel :P Daarom vind ik het ook zo eng XD Ik heb nog nooit seks gehad met iemand die ik niet echt leuk en interessant vond. En ja dat is een beetje veel gevraagd voor iemand oppikken tijdens een avond stappen he :P
Ik heb zelf 2x een ONS gehad, maar eigenlijk genoot ik er niet echt van. Je mist toch een stukje liefde, kusjekroel ofzo. Dan liever een fuckbuddy. Dan kun je tenminste nog een band opbouwen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 28 september 2015 @ 13:50:44 #243
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156447655
quote:
Even een vraagje hoor..

Geen idee,(nog) geen ervaring mee. Waar ga je stappen?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156447671
quote:
12s.gif Op maandag 28 september 2015 13:50 schreef yats het volgende:

[..]

Geen idee,(nog) geen ervaring mee. Waar ga je stappen?
Tilburg :)
pi_156448028
quote:
Even een vraagje hoor..

Geen idee, nooit gedaan, en gaat ook nooit gebeuren vermoed ik.
pi_156448189
quote:
Even een vraagje hoor..

Denk dat je van een koude kermis thuiskomt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  maandag 28 september 2015 @ 14:21:56 #247
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156448264
Valt inderdaad echt al-tijd tegen...Tot de laatste (in mijn geval)
  maandag 28 september 2015 @ 14:30:43 #248
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_156448420
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 14:18 schreef Fascination het volgende:

[..]

Denk dat je van een koude kermis thuiskomt.
Dat dus...de spanning vooraf heeft nog wel wat, maar de sex is zelden echt boeiend...liever een FwB dan, als het toch puur om de sex gaat...

maar goed, ook niks mis met het een keertje doen om het gedaan te hebben...no judgement :)

Tilburg...koude kermis... _O-
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 28 september 2015 @ 14:31:55 #249
349633 SiIk
Echt zijde
pi_156448444
Waarom valt de seks altijd tegen dan? Valt de eerste keer seks met iemand altijd tegen? Omdat je allebei dronken bent? Of wat?
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_156448454
quote:
7s.gif Op maandag 28 september 2015 13:45 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ik heb zelf 2x een ONS gehad, maar eigenlijk genoot ik er niet echt van. Je mist toch een stukje liefde, kusjekroel ofzo. Dan liever een fuckbuddy. Dan kun je tenminste nog een band opbouwen.
Ahw O+
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')