voor jou niet neequote:Op zaterdag 26 september 2015 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Toch niet relevant of ze single is?
Ja ik bedoel ook niet echt moeten.. gewoon meer van.. is dat een ervaring die je aan zou raden.quote:Op maandag 28 september 2015 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het fijne aan seksuele vrijheid is dat niks moet.
Wat een vraag...
Maar alles mag!quote:Op maandag 28 september 2015 13:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het fijne aan seksuele vrijheid is dat niks moet.
Wat een vraag...
Maar wat heb je aan die antwoorden?quote:Op maandag 28 september 2015 13:26 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook niet echt moeten.. gewoon meer van.. is dat een ervaring die je aan zou raden.
Ik ben een muts
quote:
Gewoon nieuwsgierigheid meer niet eigenlijkquote:Op maandag 28 september 2015 13:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan die antwoorden?
Als iedereen zegt omgwrtbbqbesteooioooit ga je er deze nog werk van maken? Als iedereen zegt huuuuubahblegh loop je er voor weg wanneer de mogelijkheid zich voordoet?
Tja dan zit er maar 1 op!quote:Op maandag 28 september 2015 13:30 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierigheid meer niet eigenlijk
Ik zat er aan te denken omdat ik komende vrijdag ga stappen in Tilburg. En de laatste keer dat ik ging stappen.. was er een ontzettend leuke jongen. Maar Fripsel was een watje en durfde niet![]()
Ja oké daar heb je wel een goed puntquote:Op maandag 28 september 2015 13:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
1 voordeel, ze zullen het misschien denken, maar als je er eentje uitkiest die zo bot is het daadwerkelijk te zeggen en je midden in de nacht op straat schopt, dan heb je grotere problemen dan alleen een gebrek aan durf![]()
Gewoon na je orgasme omrollen en "in slaap vallen".
volgens mij moet je juist in de ochtend wegzijn... Wakker worden naast diegene is de kick. Niet 5 minuten na de daadquote:Op maandag 28 september 2015 13:33 schreef Fripsel het volgende:
Ok..
Maar waarschijnlijk denk ik een beetje teveel na he.. Maar stel ik zou met iemand mee gaan, en diegene verwacht eigenlijk dat ik daarna weer oprot.. Dan heb ik wel een beetje een probleem(ik kan vanuit Tilburg niet meer bij m'n eigen huis komen, slaap bij studiegenoten). Maar daar naar te voren naar gaan staan vissen, is ook niet echt handig he?
Omg ik voel me echt jong, en blond en onervaren
Het stelt niks voor, hoor. Het is niet te vergelijken met seks met iemand die je oprecht leuk vindt/of van houdt. Het is puur even seksueel afreagerenquote:Op maandag 28 september 2015 13:23 schreef Fripsel het volgende:
Even een vraagje hoor..
Een one night stand tijdens het stappen, vinden jullie dat dat iets is wat je een keer moet uitproberen?
Ja dat snap ik ook welquote:Op maandag 28 september 2015 13:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Het stelt niks voor, hoor. Het is niet te vergelijken met seks met iemand die je oprecht leuk vindt/of van houdt. Het is puur even seksueel afreageren
Ik heb zelf 2x een ONS gehad, maar eigenlijk genoot ik er niet echt van. Je mist toch een stukje liefde, kusjekroel ofzo. Dan liever een fuckbuddy. Dan kun je tenminste nog een band opbouwen.quote:Op maandag 28 september 2015 13:42 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook welDaarom vind ik het ook zo eng XD Ik heb nog nooit seks gehad met iemand die ik niet echt leuk en interessant vond. En ja dat is een beetje veel gevraagd voor iemand oppikken tijdens een avond stappen he
Geen idee,(nog) geen ervaring mee. Waar ga je stappen?quote:Op maandag 28 september 2015 13:23 schreef Fripsel het volgende:
Even een vraagje hoor..
Een one night stand tijdens het stappen, vinden jullie dat dat iets is wat je een keer moet uitproberen?
Tilburgquote:Op maandag 28 september 2015 13:50 schreef yats het volgende:
[..]
Geen idee,(nog) geen ervaring mee. Waar ga je stappen?
Geen idee, nooit gedaan, en gaat ook nooit gebeuren vermoed ik.quote:Op maandag 28 september 2015 13:23 schreef Fripsel het volgende:
Even een vraagje hoor..
Denk dat je van een koude kermis thuiskomt.quote:Op maandag 28 september 2015 13:23 schreef Fripsel het volgende:
Even een vraagje hoor..
Dat dus...de spanning vooraf heeft nog wel wat, maar de sex is zelden echt boeiend...liever een FwB dan, als het toch puur om de sex gaat...quote:Op maandag 28 september 2015 14:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Denk dat je van een koude kermis thuiskomt.
Ahwquote:Op maandag 28 september 2015 13:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2x een ONS gehad, maar eigenlijk genoot ik er niet echt van. Je mist toch een stukje liefde, kusjekroel ofzo. Dan liever een fuckbuddy. Dan kun je tenminste nog een band opbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |