abonnement Unibet Coolblue
pi_156642396
XT660x heeft een prima hoogte voor mij. Mag zelfs nog iets hoger :)
pi_156646394
ik weet weer waarom ik de motor als primair vervoermiddel heb :') mocht om 17:45 van Leiden terug naar Ridderkerk met de auto :r
pi_156649648
Vanaf 10 oktober acculader bij de Aldi voor 15 euro. Al noemen ze het daar een startkabel...
pi_156649843
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:53 schreef Piles het volgende:
Vanaf 10 oktober acculader bij de Aldi voor 15 euro. Al noemen ze het daar een startkabel...
Lidl toch?
pi_156649890
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 20:59 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:

[..]

Lidl toch?
ik ben me nu Door het folderpakket aan het werken, bij de Lidl dus ook ja :')
Zelfde als altijd, prima ding

nog wel meer leuke dingen bij de Lidl trouwen
pi_156650583
Vanaf donderdag een momentsleutel voor 18 euro.
pi_156651730
Donderdag maar eens zo'n lader halen, beetje vooruitlopend op aanschaf van motor in het laagseizoen :P.
Geen referral hier.
  dinsdag 6 oktober 2015 @ 22:38:47 #258
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_156654190
Vanaf donderdag de motor gebruiken voor woon- werkverkeer, zo lang het nog kan. Elke dag Groningen - Hoogeveen en weer terug :7
#26 || Luciano da Silva
pi_156658013
Ja, mooi ruk van die lader, heb net twee weken geleden zo'n duur ding van 50 euro gehaald :') Was vanmorgen overigens wel nodig; heb nu de oude motor van mijn vader voor de deur staan, maar die heeft ergens lekstroom ofzo. Had gisteren al een beetje moeite met starten, vanmorgen was het na een paar keer de startmotor rond te horen gaan meteen voorbij. Sta je dan om half 8 's ochtends de accu uit je motor te knutselen :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_156659727
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 21:22 schreef Daantke het volgende:
Vanaf donderdag een momentsleutel voor 18 euro.
Een beetje een fatsoenlijk bereik?
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
pi_156659947
pi_156660765
Niet te veel vertrouwen op dat lage bereik. Ik heb precies dezelfde maar die start bij 96Nm.

Prima dingetje voor dat geld.
pi_156661373
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 08:28 schreef Vinniiee het volgende:
Niet te veel vertrouwen op dat lage bereik. Ik heb precies dezelfde maar die start bij 96Nm.

Prima dingetje voor dat geld.
http://www.motorshopper.n(...)/VTR-Jeroen.html?l&l

Vanaf 60 Nm is het een prima ding en van 30-60 kun je hem ook prima gebruiken, ik bedoel, een mogelijke afwijking van 6%, dat is al honderd keer beter dan op gevoel een boutje vastdraaien :Y

Voor kleppendeksel etc heb ik eentje van louis, 4-24 Nm zo uit mijn hoofd *O* dus deze lijkt mij een prima aanvulling daarop!
pi_156662923
Volgens de meesten is dat ding van de lidl best nauwkeurig. Heb hem thuis liggen voor natrekken wielbouten etc.
pi_156663137
Persoonlijk zou ik hem niet gebruiken voor kleine momenten, maar dat is een gevoelskwestie.
pi_156663313
Nou. Kettingslot gekocht want ik moest vandaag naar college op dat ding. Krijg ik dat slot met geen mogelijkheid weer dicht, dus na twintig minuten prutsen en schelden (recht voor het academiegebouw, altijd leuk, extra publiek...) maar weer teruggegaan naar de winkel. Die vent begreep er ook niks van, mannetje mee naar de werkplaats gestuurd. Toen bedacht ik eens te googelen hoe die sloten er normaal uitzien (dit was de laatste op voorraad dus daar geen voorbeeld). Oh. Je moest de schakels over elkaar heen schuiven en dan met één schakel door het oogje dichtklikken in plaats van er twee schakels in proberen te proppen... :') Eindstand: mystery solved, motor aan een paal vast, college gemist. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_156663366
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:28 schreef Sarasi het volgende:
Nou. Kettingslot gekocht want ik moest vandaag naar college op dat ding. Krijg ik dat slot met geen mogelijkheid weer dicht, dus na twintig minuten prutsen en schelden (recht voor het academiegebouw, altijd leuk, extra publiek...) maar weer teruggegaan naar de winkel. Die vent begreep er ook niks van, mannetje mee naar de werkplaats gestuurd. Toen bedacht ik eens te googelen hoe die sloten er normaal uitzien (dit was de laatste op voorraad dus daar geen voorbeeld). Oh. Je moest de schakels over elkaar heen schuiven en dan met één schakel door het oogje dichtklikken in plaats van er twee schakels in proberen te proppen... :') Eindstand: mystery solved, motor aan een paal vast, college gemist. _O-
Same story here toen ik zo'n slot had gekocht _O-
pi_156663511
Ik heb 2 jaar terug zo'n zwaar kettingslot gekocht maar ergens is op een of andere manier 2 schakels klem komen te zitten dus ik krijg ze niet meer uit elkaar :') gelukkig gebeurd terwijl ie nog om het wiel heen zat
pi_156663617
Ik heb hetzelfde probleem gehad toen ik mijn leenmotor aan de ketting vast moest zetten. Wie verzint zoiets... :')
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_156663849
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:31 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Same story here toen ik zo'n slot had gekocht _O-
Ik voelde me zo dom hè. :@ Maar het staat!

Your opinion of me is none of my business.
pi_156665228
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 11:59 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik voelde me zo dom hè. :@ Maar het staat!

[ afbeelding ]
Ik snapte er destijds niets van. :') denk niet dat ie nu zomaar meegenomen wordt :+

Ik moet nog een keer zo'n anker kopen voor thuis, anders doet mijn diefstalverzekering niets mocht die gejat worden.
  woensdag 7 oktober 2015 @ 14:53:33 #272
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_156667435
Godsamme. Vorige maand ofzo nieuwe accu er in gezet. Gisteravond op de motor naar voetbal geweest, niks aan de hand. Rij dat ding zo de schuur in. Wil die daarstraks niet meer starten. Druk op de startknop, hoor ik alleen maar 'klik'. Na 600x met dat ding heen en weer gerend te zijn en tig 'niet-niet-momentjes', draaide die eindelijk dus we konden weer rijden. Hoop dat het morgen over is met dat gezanik, want de baas wacht niet :')
#26 || Luciano da Silva
pi_156668115
Parkeer m vanavond boven aan een heuveltje dan ;)
Where facts are few, experts are many.
pi_156668400
quote:
10s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 13:04 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Ik snapte er destijds niets van. :') denk niet dat ie nu zomaar meegenomen wordt :+

Ik moet nog een keer zo'n anker kopen voor thuis, anders doet mijn diefstalverzekering niets mocht die gejat worden.
Stukje verderop stond een heel nieuw uitziende KTM alleen op stuurslot, staat daar mijn kneusjes GS500 op stuurslot, schijfremslot, en ART-4 ketting. :') Dus ik denk dat hij wel fatsoenlijk beveiligd is zo ja. _O-

Die diefstalverzekeringen hebben ook echt allerlei eisen aan de beveiliging ja. Terwijl ik me stiekem afvraag hoe zinvol het allemaal is, maar goed...

En Joppie, ik zou er toch nog even iemand naar laten kijken dan want dat gezoek komt steeds terug. :{
Your opinion of me is none of my business.
pi_156669528
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 14:53 schreef joppie_saus het volgende:
Godsamme. Vorige maand ofzo nieuwe accu er in gezet. Gisteravond op de motor naar voetbal geweest, niks aan de hand. Rij dat ding zo de schuur in. Wil die daarstraks niet meer starten. Druk op de startknop, hoor ik alleen maar 'klik'. Na 600x met dat ding heen en weer gerend te zijn en tig 'niet-niet-momentjes', draaide die eindelijk dus we konden weer rijden. Hoop dat het morgen over is met dat gezanik, want de baas wacht niet :')
Startmotor op een dood punt. Ff een flinke tik erop met een steeksleutel werkt vaak al
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')