SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het exemplaar dat ik heb gekregen ziet er mooi uit, iets minder dan hun eigen foto maar dat was te verwachten. Het doek is ook echt hand geschilderd, of het moet wel echt heel goede namaak zijn![]()
![]()
Het is bij deze shop ook mogelijk om een eigen foto naar de seller te sturen, ze zullen dan je foto naschilderen! Aangezien dit schilderij me wel bevalt zal er zo meteen een nieuwe order komen van mij met een eigen foto, hiervan hopelijk over een maand een update![]()
Al met al een mooi canvas doek voor een zacht prijsje!Ik ben geil
Voor dit doek van 50x50cm heb ik $15,34 betaald.. nu kost het $17.55. Ziet er inderdaad iets gehaast uit, dat zal ik bij mijn volgende order ook aan hun doorgeven en zal dan hopen op het bestequote:Op zaterdag 19 september 2015 19:21 schreef Nemephis het volgende:
Wat is een zacht prijsje precies?
Ik ben niet echt onder de indruk, het ziet eruit als haastwerk.
Nieuw is dit concept ook niet, een paar jaar terug heb ik een website gemaakt voor iemand die precies hetzelfde deed maar dan vanuit Vietnam.
Leuk om te horen! Heb je ze besteld uit de zelfde Shop als ik? Of bij 1 van de duizenden anderequote:Op zondag 20 september 2015 00:49 schreef piglet het volgende:
Ik kende dit concept nog niet, super interessant!
Zelf vond ik net een setje van 2 schilderijen van 50x50 cm voor 27 dollar. Voor dat geld durfde ik de gok wel te nemen.
Als ze binnen zijn, zal ik ze hier showen
Bij dezelfde shop als jij. Ik ging daar het assortiment bekijken en vond toevallig vrij snel iets wat ik er leuk uit vond zienquote:Op zondag 20 september 2015 00:55 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Leuk om te horen! Heb je ze besteld uit de zelfde Shop als ik? Of bij 1 van de duizenden andere?
Ik probeer van de week een canvas te kopen... En zal het doek dan proberen vast te maken met een Niet pistoolquote:Op zondag 20 september 2015 10:18 schreef doctor.starbucks het volgende:
Heb je het schilderij al hangen?
ben erg benieuwd naar het eindresultaat
Thanks, had er nog nooit van gehoord maar zal volgende keer dat ik er ben zeker eens langs gaanquote:Op maandag 21 september 2015 03:24 schreef Kenzi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 19 september 2015 19:19 schreef defokkingfoker het volgende:
Het doek is ook echt hand geschilderd, of het moet wel echt heel goede namaak zijn [ afbeelding ]![]()
kan bevestigen dat die doeken gewoon handgeschilderd worden.
Dafen is een bekende buurt in Shenzhen waar heel veel kleine ateliers zitten.
Die zijn vooral gericht op het naschilderen van origineel werk of foto's.
Dat gaat aardig rap maar ze doen het dan ook echt al jaren. Best leuk om ze aan het werk te zien. (het wordt door de overheid ook neergezet als toeristische attractie)
Een lijstenmakerij, maar ik zou haast verwachten dat materiaal om op te spannen erbij zit of uitleg hoe je het moet doen. In principe zijn het een paar latten en nietjes, dus ook prima te doen.quote:Op maandag 21 september 2015 14:58 schreef bierjoost het volgende:
Waar kan je zoiets laten spannen? En wat zijn de kosten daarvan ongeveeR?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |