Nou, ik heb nog wel fudge, koeken en pizza.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:10 schreef Elleska het volgende:
Dat is wel echt bijna ja. als het op is gaat de winkel dan ook echt dicht?
Ha!quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:10 schreef Isegrim het volgende:
En nadat ik dat postte kwam er iemand die 3 broden meenam.De ban is dus gebroken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gedaan en blij toe!!! Ik las het ook.quote:Op zondag 27 september 2015 22:04 schreef NedKelly het volgende:
Isegrim, hebben jullie nog op dat festival in de gevangenis op de Noordsingel gestaan?
Lees net op fb van Swanmarket een bak ontevreden reacties erover. Slechte organisatie door dat festival (dure kaarten, geen rondleiding zoals was beloofd) en alles heel erg smerig van een feest gisteren.
Nou beter.quote:Op zondag 27 september 2015 22:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet gedaan en blij toe!!! Ik las het ook.
Zeker! Ben er 2 jaar terug met open monumentendag geweest, erg gaaf om eindelijk van binnen te zien. En ben ook benieuwd wat de mensen van de klushuizen daar gaan maken. De voorbeelden zagen er tof uit.quote:Op zondag 27 september 2015 22:25 schreef Isegrim het volgende:
Het is wel zonde want het is zo'n toffe locatie.
"Dodged a bullet there...."quote:Op maandag 28 september 2015 08:12 schreef Isegrim het volgende:
Ik lees net bij Swan Market dat de organisatie van dat In de bak-festival hun Facebook-pagina heeft gedeactiveerd. Zoooo blij dat we daar niet hebben gestaan.
Nooit bericht gehad. Wij worden ondertussen aangemoedigd om volgend jaar op Fabrique Magnifique in Veghel te gaan staan. 70.000 bezoekers in 3 dagen. Ehm....quote:Op maandag 28 september 2015 12:31 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Had ze nog wel getipt dat ze jullie ook wel konden vragen. Gelukkig niet gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |