quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:42 schreef Molo het volgende:
Pics!
Het is dat ik hier niet weg kan, anders was ik er eentje komen halen
Het is mijn werk om met dit soort types te onderhandelen. Als ze werkelijk over hun hart strijken zou het de eerste x zijn dat ik er weet van heb.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:48 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Isegrim is niet een hele volkstam maar een aardige, startende ondernemer. Je weet echt nooit wie je tegenover je treft. Niet alle bedrijven zijn altijd maar klootzakken.
Ruikt ook te lekker maar ik heb mezelf verboden er eentje te nemen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:35 schreef Tinkepink het volgende:
Pizza ziet er erg lekker uit trouwens.
Gebeurt vast niet bij de broodafdeling van Appie.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:46 schreef NedKelly het volgende:
Wat leuk! Dat zijn de mooie dingen aan het hebben van een eigen zaak
Wat leuk zeg, zo'n reactiequote:Op zaterdag 26 september 2015 12:44 schreef Isegrim het volgende:
Net een serieus geëmotioneerde Duitse dame die ons beide wilde omhelzen en ons bedankte voor het bakken van ons brood. Ze hoefde nu niet meer naar Duitsland voor brood.![]()
Ja, ze was echt aangedaan. Mooi toch?quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wat leuk zeg, zo'n reactie
Maar nu is het echt bijna, heb nog maar 4 kleine en een grote.quote:Op zaterdag 26 september 2015 14:05 schreef Elleska het volgende:
[..]
SSST dat zei je 2 week geleden ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |