Hoop dat deze werktquote:Op zaterdag 19 september 2015 10:00 schreef rene90 het volgende:
[..]
wetransfer o.i.d ( rene (at) fok.nl)
Helaas weer een netwerkfout hier als hij bijna binnen is. Maar jij kon hem via de link die ik gaf dus wel gewoon binnenhalen zonder problemen? Dan ligt het probleem hier ergensquote:Op zaterdag 19 september 2015 10:02 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Hoop dat deze werkt![]()
http://www.filedropper.com/rootjoy10013469setup
Via jouw en mijn link heb ik m zo binnen idd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:07 schreef rene90 het volgende:
[..]
Helaas weer een netwerkfout hier als hij bijna binnen is. Maar jij kon hem via de link die ik gaf dus wel gewoon binnenhalen zonder problemen? Dan ligt het probleem hier ergens
Hmm dan moet ik maar eens uitzoeken waar het aan ligt....gekkigheid. Thanks voor de hulp in ieder geval.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:08 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Via jouw en mijn link heb ik m zo binnen idd.
Lijkt mij een virusscanner of ander "beschermend" programma dat het tegenhoudt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Hmm dan moet ik maar eens uitzoeken waar het aan ligt....gekkigheid. Thanks voor de hulp in ieder geval.
Zal het eens proberen te achterhalen, denk dat het ook in die hoek moet zitten ja.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:25 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Lijkt mij een virusscanner of ander "beschermend" programma dat het tegenhoudt.
Als ik het bestand scan met virustotal.com is het volgens 19/55 scanners een virus, namelijk een rootkit. O.a. AVG, Avast, NOD32.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:26 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zal het eens proberen te achterhalen, denk dat het ook in die hoek moet zitten ja.
Ik heb NOD32 draaien, mogelijk dat daar dus het probleem in zit. Wel gek dat NOD32 dan niet zelf met een melding komt dat hij iets heeft tegen gehouden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als ik het bestand scan met virustotal.com is het volgens 19/55 scanners een virus, namelijk een rootkit. O.a. AVG, Avast, NOD32.
Controleer de sha1 eens met het origineelquote:Op zaterdag 19 september 2015 10:32 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb NOD32 draaien, mogelijk dat daar dus het probleem in zit. Wel gek dat NOD32 dan niet zelf met een melding komt dat hij iets heeft tegen gehouden.
Ik volg je even niet met 'sha1'. Ik heb het bestand nu op mijn laptop in ieder geval, andere bestanden heb ik nooit problemen mee het is alleen deze rootjoy dus.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Controleer de sha1 eens met het origineel
Sha1 is een nummer waarmee je de integriteit kunt controleren. Mogelijk is er mee gerotzooidquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik volg je even niet met 'sha1'. Ik heb het bestand nu op mijn laptop in ieder geval, andere bestanden heb ik nooit problemen mee het is alleen deze rootjoy dus.
Ahh vandaar, geen idee hoe ik dat zou moeten controleren en ik heb het nu via een andere laptop wel kunnen downloaden en via een USB stck naar mijn laptop gekregen en het draait nu prima. Beetje omslachtig maar oke, kost me minder tijd dan uitzoeken waarom alleen dit bestand telkens problemen geeft denk ik.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:48 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Sha1 is een nummer waarmee je de integriteit kunt controleren. Mogelijk is er mee gerotzooid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |