abonnement Unibet Coolblue
pi_156631125
Klinkt als een toffe verjaardag Indaha, en een klein beetje voorschut gezet worden moet kunnen toch ;).

Ik heb geen tips Thinkk, ik lig heeerlijk op mij ikea matras maar daar heb je niks aan :7.

Morgenochtend naar de huisarts, ben benieuwd wat die zegt over mn heup en wat er uit het overleg met de fysio is gekomen.
Duvel & Niels
  maandag 5 oktober 2015 @ 23:25:03 #202
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_156631431
quote:
0s.gif Op maandag 5 oktober 2015 22:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mensen nog tips voor niet al te dure boxsprings?

Bij voorkeur geen ikea
Wehkamp. Neem er vooral een topdekmatras bij, die kan je na een paar jaar vervangen terwijl de matrassen dan nog goed zijn. Wel zo frips.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_156634239
quote:
14s.gif Op maandag 5 oktober 2015 23:25 schreef Pagan het volgende:

[..]

Wehkamp. Neem er vooral een topdekmatras bij, die kan je na een paar jaar vervangen terwijl de matrassen dan nog goed zijn. Wel zo frips.
Wehkamp had ik idd al gekeken maar met een lengte maar van 2,20 (mijn vriend is lang) schieten die prijzen ook meteen flink omhoog.

Topdek moet er sowieso op is wel zo lekker idd.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156634685
Wij hebben swiss sense tp bevalt ons goed. Lengte van 210cm
pi_156634882
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben swiss sense tp bevalt ons goed. Lengte van 210cm
Mja aan ss zit ook een ss prijskaartje en dat kan er momenteel niet meer vanaf.

Nu zit in Deurne wel een groot ss outlet centrum.
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † dinsdag 6 oktober 2015 @ 09:41:02 #206
43556 miss_dynastie
pi_156634937
Als geld geen rol speelde, ging ik voor Auping O+
Maar mijn Ikea matras slaapt ook prima :P
pi_156634964
Haha ja het kost momenteel allemaal al genoeg
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156635106
Daarom.. IKEA :7.

Vanochtend naar de huisarts geweest voor m'n heup. Ze vond dat het echt veel te lang duurt (al bijna 3,5e maand) en ik ga nu een echo+foto laten maken. Als het overduidelijk een slijmbeursontsteking is gaat ze een spuit zetten en als het niet duidelijk uit de foto komt kan ik ervoor kiezen naar de orthopeed te gaan.
Ik twijfel zo over die spuit want ik ben pas 22 en om dan al die troep te krijgen.. Maarja ik ben het ook wel echt zat want het beperkt me enorm.
Duvel & Niels
  † In Memoriam † dinsdag 6 oktober 2015 @ 09:57:56 #209
43556 miss_dynastie
pi_156635179
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Haha ja het kost momenteel allemaal al genoeg
Ja, ik herken het. Honderdje hier, honderdje daar. En toen wilde ik veiligheidsschoenen en die kosten zeven tientjes en toen twijfelde ik even en dacht: :') dat je over je eigen veiligheid gaat zitten piepen. Dus nu heb ik stalen neuzen en stalen zolen *O*

Duuf, zou het ook niet kunnen helpen als je jezelf eens goed in acht neemt? Naar mijn idee hou je niet echt voldoende rust en zit je je lichaam steeds te tergen. Gewoon een poosje goed op jezelf passen zou ook kunnen bijdragen? Dan kan je daarna altijd nog een spuit laten zetten.
pi_156635202
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:53 schreef Duufje het volgende:
Daarom.. IKEA :7.

Vanochtend naar de huisarts geweest voor m'n heup. Ze vond dat het echt veel te lang duurt (al bijna 3,5e maand) en ik ga nu een echo+foto laten maken. Als het overduidelijk een slijmbeursontsteking is gaat ze een spuit zetten en als het niet duidelijk uit de foto komt kan ik ervoor kiezen naar de orthopeed te gaan.
Ik twijfel zo over die spuit want ik ben pas 22 en om dan al die troep te krijgen.. Maarja ik ben het ook wel echt zat want het beperkt me enorm.
Hebben een boxspring van ikea gehad wil nu weleens wat anders dan dat lichtgrijs :P

Rot van je heup zeg. Moet je die spuiten dan blijven krijgen?
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † dinsdag 6 oktober 2015 @ 10:05:37 #211
43556 miss_dynastie
pi_156635288
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 09:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Hebben een boxspring van ikea gehad wil nu weleens wat anders dan dat lichtgrijs :P

Rot van je heup zeg. Moet je die spuiten dan blijven krijgen?
Is dat de enige reden om voor een andere te gaan? Kan je dan niet iets met textielverf of zo?
pi_156635308
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Is dat de enige reden om voor een andere te gaan? Kan je dan niet iets met textielverf of zo?
Nee hij is ook gewoon op Dus hebben nu tijdelijk mijn bed van vroeger staan alleen die is 1,40 bij 2 Mijn vriend is te groot voor dat bed _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  † In Memoriam † dinsdag 6 oktober 2015 @ 10:07:49 #213
43556 miss_dynastie
pi_156635313
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee hij is ook gewoon op Dus hebben nu tijdelijk mijn bed van vroeger staan alleen die is 1,40 bij 2 Mijn vriend is te groot voor dat bed _O-
Ja, maar ik bedoel om geen nieuwe van Ikea te kopen? Want ik vind de prijs- kwaliteitverhouding daar echt uitstekend en ik denk dat het best lastig is om dat ergens anders te vinden...
pi_156635363
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, maar ik bedoel om geen nieuwe van Ikea te kopen? Want ik vind de prijs- kwaliteitverhouding daar echt uitstekend en ik denk dat het best lastig is om dat ergens anders te vinden...
Ik heb nog nooit met textielverf gewerkt en weet niet hoe netjes dat werkt. Het moet namelijk echt netjes want ik kan niet tegen prutswerk :@

Ik zag net online de 2,20 lengte niet meer bij ikea.

Maargoed gaan vrijdag ook nog even langs wat andere winkels.

Ikea is laatste optie.

Ben ergens ook gewoon een beetje ikea moe denk ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156636343
Hier ook IKEA matrassen :) (ombouw van MP trouwens, hoewel een boxpring er ook altijd wel heerlijk uitziet om op neer te ploffen.....)

Ik ben kapot, en het is pas dinsdag :D _O-
Gisteren de DApraktijk moeten afsluiten, en vannacht natuurlijk liggen woelen want dan twijfel je of je wel overal ECHT de lampen had uitgedaan (ipv enkel de nachtverlichting hebt laten branden), of de stekker zus en zo er wel uit is gegaan, pf je niet iets anders bent vergeten, etc. En dan is om 3 uur 's nachts de hamster uit alle macht bezig uit te breken (lukte hem hem niet, maar maakte wel lawaai..) en gaat om 5 uur de wekker want ik had gisteren gezegd dat ik wel kon invallen voor een zieke bij het bloedprikken deze ochtend :z

Gelukkig hoef ik pas om 15:00 uur in de praktijk te zijn, dus kan nog even lekker douchen en nog een Doctor Whootjes kijken ofzo. *O*

Indaha, een beetje (toe)lachen mag inderdaad! Klinkt als een gezellige verjaardag!
pi_156639836
Oh even neerstorten...

Mijn schoonmoeder Is gevallen en kan de honden niet uitlaten dus haar twee labjes zijn deze week hier.

Daarnaast heb ik nog een hondje wat ik een paar keer per week uitlaat en mijn eigen hond loebes natuurlijk.

Dus loop momenteel heel wat af.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156643395
MD ik heb ook echt wel rust genomen hoor, wat ik hier neerzet is misschien ook wel een vertekend beeld want ik zet natuurlijk niet elke keer neer als het gewoon goed gaat. Maar inderdaad rust nemen is soms lastig. Ik ben het ook niet met je oneens maar de fysio twijfelt of het wel een slijmbeursontsteking is en daarom foto/echo om te kijken of het echt een slijmbeursontsteking is. Ik heb ook zelf voor de foto/echo gekozen want de huisarts wilde ook wel gelijk een spuit erin jassen ;(.

Thinkk een spuit met ontstekingsremmers zou in principe eenmalig zijn. Het moet dan over zijn.
Wat vervelend van je schoonmoeder en hopelijk knapt ze op. Lijkt me wel gezellig zoveel honden! Maar ook vermoeiend!!

Candaasje klinkt alsof je je goed vermaakt maar pfoe lijkt me wel vermoeiend, pas je goed op jezelf?
Duvel & Niels
pi_156646405
Think beterschap voor je sm. Ik vind de boxsprings in de outlet niet zo heel duur maar goed het ligt eraan wat je budget is.

Duuf hier meerdere spuiten in mijn schouder gehad helaas hielp het mij niet.
pi_156646931
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 19:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Think beterschap voor je sm. Ik vind de boxsprings in de outlet niet zo heel duur maar goed het ligt eraan wat je budget is.

Duuf hier meerdere spuiten in mijn schouder gehad helaas hielp het mij niet.
Mja gezien wij al een half jaar op dubbele lasten zitten, daar al veel voor aangeschaft hebben en nog moeten aanschaffen. Houdt het niet over zeg maar. Er zat eigenlijk geen nieuw bed in de planning
I solemnly swear i'm up to no good
pi_156660764
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 11:19 schreef Candaasje het volgende:
Hier ook IKEA matrassen :) (ombouw van MP trouwens, hoewel een boxpring er ook altijd wel heerlijk uitziet om op neer te ploffen.....)

Ik ben kapot, en het is pas dinsdag :D _O-
Gisteren de DApraktijk moeten afsluiten, en vannacht natuurlijk liggen woelen want dan twijfel je of je wel overal ECHT de lampen had uitgedaan (ipv enkel de nachtverlichting hebt laten branden), of de stekker zus en zo er wel uit is gegaan, pf je niet iets anders bent vergeten, etc. En dan is om 3 uur 's nachts de hamster uit alle macht bezig uit te breken (lukte hem hem niet, maar maakte wel lawaai..) en gaat om 5 uur de wekker want ik had gisteren gezegd dat ik wel kon invallen voor een zieke bij het bloedprikken deze ochtend :z

Gelukkig hoef ik pas om 15:00 uur in de praktijk te zijn, dus kan nog even lekker douchen en nog een Doctor Whootjes kijken ofzo. *O*

Indaha, een beetje (toe)lachen mag inderdaad! Klinkt als een gezellige verjaardag!
Was ook heel gezellig.
Wat een drukte voor jou :o maar als het allemaal lekker loopt met je nieuwe baan krijg je daar ook veel energie van natuurlijk ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 13:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh even neerstorten...

Mijn schoonmoeder Is gevallen en kan de honden niet uitlaten dus haar twee labjes zijn deze week hier.

Daarnaast heb ik nog een hondje wat ik een paar keer per week uitlaat en mijn eigen hond loebes natuurlijk.

Dus loop momenteel heel wat af.
Ook al zo druk :o , beterschap voor je schoonmoeder :*
Wij krijgen dit weekend 2 hondjes te logeren , ik ben benieuwd hoe het gaat met de katten

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:49 schreef Duufje het volgende:
MD ik heb ook echt wel rust genomen hoor, wat ik hier neerzet is misschien ook wel een vertekend beeld want ik zet natuurlijk niet elke keer neer als het gewoon goed gaat. Maar inderdaad rust nemen is soms lastig. Ik ben het ook niet met je oneens maar de fysio twijfelt of het wel een slijmbeursontsteking is en daarom foto/echo om te kijken of het echt een slijmbeursontsteking is. Ik heb ook zelf voor de foto/echo gekozen want de huisarts wilde ook wel gelijk een spuit erin jassen ;(.

Thinkk een spuit met ontstekingsremmers zou in principe eenmalig zijn. Het moet dan over zijn.
Wat vervelend van je schoonmoeder en hopelijk knapt ze op. Lijkt me wel gezellig zoveel honden! Maar ook vermoeiend!!

Candaasje klinkt alsof je je goed vermaakt maar pfoe lijkt me wel vermoeiend, pas je goed op jezelf?


Ik heb ooit ook een spuit in mijn heup gehad voor een slijmbeursontsteking en die heeft gelukkig wel gebaat , maar eerst maar eens afwachten wat het is bij jou , Beterschap :*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  woensdag 7 oktober 2015 @ 09:33:39 #221
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_156661569
Ik wil graag een matras waarin je verdwaalt en het is prior want zak helemaal in.

De discussie over magneetverf in een huurwoning komt mijn neus uit maar ik heb de maatschappij gecontacteerd. Alleen zijn ze zo traag als stront wat antwoorden betreft.

:{
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † woensdag 7 oktober 2015 @ 09:52:53 #222
43556 miss_dynastie
pi_156661849
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:49 schreef Duufje het volgende:
MD ik heb ook echt wel rust genomen hoor, wat ik hier neerzet is misschien ook wel een vertekend beeld want ik zet natuurlijk niet elke keer neer als het gewoon goed gaat. Maar inderdaad rust nemen is soms lastig. Ik ben het ook niet met je oneens maar de fysio twijfelt of het wel een slijmbeursontsteking is en daarom foto/echo om te kijken of het echt een slijmbeursontsteking is. Ik heb ook zelf voor de foto/echo gekozen want de huisarts wilde ook wel gelijk een spuit erin jassen ;(.

Die foto/echo vind ik alleen maar een heel goed idee hoor! Maar in plaats van een spuit zou ik eerst kijken of je jezelf meer in acht kan nemen. Ik snap hoe moeilijk het is hoor: voor mij is 'rust houden' net zo'n onmogelijke opdracht als 'loop de marathon' :P

Leef je nog Candaasje? Heftig schema :Y
pi_156662838
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 oktober 2015 16:49 schreef Duufje het volgende:
MD ik heb ook echt wel rust genomen hoor, wat ik hier neerzet is misschien ook wel een vertekend beeld want ik zet natuurlijk niet elke keer neer als het gewoon goed gaat. Maar inderdaad rust nemen is soms lastig. Ik ben het ook niet met je oneens maar de fysio twijfelt of het wel een slijmbeursontsteking is en daarom foto/echo om te kijken of het echt een slijmbeursontsteking is. Ik heb ook zelf voor de foto/echo gekozen want de huisarts wilde ook wel gelijk een spuit erin jassen ;(.

Thinkk een spuit met ontstekingsremmers zou in principe eenmalig zijn. Het moet dan over zijn.
Wat vervelend van je schoonmoeder en hopelijk knapt ze op. Lijkt me wel gezellig zoveel honden! Maar ook vermoeiend!!

Candaasje klinkt alsof je je goed vermaakt maar pfoe lijkt me wel vermoeiend, pas je goed op jezelf?


Duufje, ik heb ook 2 keer een spuit in mn heuo gehaf voir slijmbeursontsteking. Helaas hielpen die bij mij niet, omdat de oorzaak van de overbelasting nog niet ontdekt was (lengteverschil in benen). Weten ze bij jou waar het vandaan komt? Bij mij blijft het een zwakke plek helaas.
And so the lion fell in love with the lamb
pi_156662850
Ik ga trouwens vanavond naar Take That *O*
And so the lion fell in love with the lamb
  † In Memoriam † woensdag 7 oktober 2015 @ 13:38:12 #225
43556 miss_dynastie
pi_156665919
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2015 10:56 schreef Bamba het volgende:
Ik ga trouwens vanavond naar Take That *O*
Gaaaaaaaaf *O* Have fun!

[ Bericht 25% gewijzigd door miss_dynastie op 08-10-2015 10:42:25 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')