abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 september 2015 @ 13:34:31 #276
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_156268798
Iemand enig idee welke grenspost nu te zien is bij de livestream? Kroatie?

Het lijkt een stuk gecontroleerder te gaan nu.
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
  Redactie Frontpage maandag 21 september 2015 @ 13:36:34 #277
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_156268847
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:34 schreef Pistol_Pete het volgende:
Iemand enig idee welke grenspost nu te zien is bij de livestream? Kroatie?

Het lijkt een stuk gecontroleerder te gaan nu.
Gezien de politie-uniformen (Policija) is het in Kroatië.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 21 september 2015 @ 14:15:25 #278
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_156269866
Hier ataan aan de grens met Turkije, Griekenland en Macedonië militairen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_156277014
Wapensss.

BerkleyBearNews twitterde op maandag 21-09-2015 om 17:12:27 Hungarian army given right to use weapons against migrants http://t.co/mJENrhiPfU reageer retweet
pi_156277968
Ik zag net een Duitse taxi richting Amsterdam rijden, zou daar ook een asielzoeker in zitten?
.
pi_156278759
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:14 schreef Physsic het volgende:
Wapensss.

BerkleyBearNews twitterde op maandag 21-09-2015 om 17:12:27 Hungarian army given right to use weapons against migrants http://t.co/mJENrhiPfU reageer retweet
Wat een domme titel. De titel doet vermoeden dat ze met machine geweren de vluchtelingen aan de grens gaan neermaaien, als je het artikel leest krijgen ze toestemming om rubberen kogels, rookbommen en eventueel andere soortgelijke niet-dodelijke wapens te gebruiken om de grens te verdedigen.
  maandag 21 september 2015 @ 20:25:29 #282
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156279156
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:12 schreef Nintex het volgende:

[..]

Wat een domme titel. De titel doet vermoeden dat ze met machine geweren de vluchtelingen aan de grens gaan neermaaien, als je het artikel leest krijgen ze toestemming om rubberen kogels, rookbommen en eventueel andere soortgelijke niet-dodelijke wapens te gebruiken om de grens te verdedigen.
Tsja de media blazen alles aan de lopende band op. Altijd alles wat een journalist verteld met flinke korrel zout nemen en dan nog blijkt er vaak weinig van te kloppen. Dingen uit t verband trekken, overdrijven. De helft van t verhaal vertellen asl dat beter klinkt enz... dat hoort bij het werk van een goede journalist.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156289186
Volgens de PYD was de poot-gelichte Abdul Mohsen lid van Al Nusra.

quote:
PYD: Syrian refugee tripped by Hungarian journalist was member of radical al-Nusra Front
LONDON—The Syrian refugee who was tripped by a Hungarian camerawoman earlier this month was a member of the radical al-Nusra Front and fought the Kurds on many fronts in Syria, the Democratic Union Party (PYD) said Saturday.

The video footage of Osama Abdul Mohsen being kicked by a camerawoman on the Hungary-Serbia border went viral and prompted uproar around the world.

Abdul Mohsen later landed in Spain where he was offered a job and welcomed by Real Madrid football club including famous footballer Cristiano Ronaldo.

However, the Kurdish group PYD alleged in its official media that Abdul Mohsen had fought alongside the Nusra Front before leaving Syria with his family in the spring of 2015.

Furthermore, the PYD claimed that Abdul Mohsen was involved in the violent suppression of Kurdish riots in the city of Qamishlo in 2004 following a football match were more than 50 Kurds were killed by the Syrian security forces.

Abdul Mohsen was the coach of al-Fatwa club in Deir Ez Zor from 2004-2010.

The PYD said that he was an instigator behind the violence after the football match between al-Fatwa and Qamishlo’s Jihad club.

The PYD published a picture of Abdul Mohsen from his Facebook page before closing it down earlier this year where he identifies himself as a member of the Nusra Front, adding that he had fought the Kurds near Amudeh, Serekaniye and Afrin

Racist
pi_156289627
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 07:55 schreef Toga het volgende:
Volgens de PYD was de poot-gelichte Abdul Mohsen lid van Al Nusra.

[..]

[ afbeelding ]
Loopt al een topic over, is verder geen bewijs voor behalve een claim van de PYD zonder bewijsmateriaal. Weinig interessant dus.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_156344000
Hoe staan de grenscontrolles er nu nog voor?

Ik moet vandaag namelijk vanuit Wenen naar Nederland rijden. Zag op de heen weg een enorme file bij Passau (grensstadje duitsland oostenrijk, 10km midden in de nacht) dit zal dus ook gelden voor bij Salzburg.

Kan ik dan het beste via Tsjechie rijden of toch wel gewoon via een binnen weg van Oostenrijk richting Duitsland?

Iemand een kaartje met updated grenscontrolles? Google maps doet het maar matig, geeft veel verkeer niet aan.
pi_156344423
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 09:54 schreef Apekoek het volgende:
Hoe staan de grenscontrolles er nu nog voor?

Ik moet vandaag namelijk vanuit Wenen naar Nederland rijden. Zag op de heen weg een enorme file bij Passau (grensstadje duitsland oostenrijk, 10km midden in de nacht) dit zal dus ook gelden voor bij Salzburg.

Kan ik dan het beste via Tsjechie rijden of toch wel gewoon via een binnen weg van Oostenrijk richting Duitsland?

Iemand een kaartje met updated grenscontrolles? Google maps doet het maar matig, geeft veel verkeer niet aan.
Binnendoor naar Plzen en dan de snelweg pakken?
pi_156344632
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 10:16 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Binnendoor naar Plzen en dan de snelweg pakken?
Zou dat beter zijn dan via Praag naar Dresden?

Ik zie namelijk nergens een overzicht waar het druk bij de grenzen is. :P
  Eindredactie Games maandag 28 september 2015 @ 14:34:15 #288
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156448488

Wilders die weer eens de Amerikaanse TV haalt.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_156553451
quote:
Tsjechië wil coalitiemacht voor bewaking Hongaarse grens

Tsjechië wil samen met Polen, Slowakije en Hongarije een militaire coalitie vormen die honderden militairen moet leveren voor de bewaking van de Hongaarse grens met Servië en Kroatië. Zo willen zij de stroom migranten en vluchtelingen een halt toeroepen die via Hongarije de EU binnen willen komen.

"Onze regering is bereid Hongarije te helpen bij het beschermen van de Schengen-grens. Wij stellen een gezamenlijke V4 actie voor", twitterde de Tsjechische premier Bohuslav Sobotka vandaag. De gezamenlijke 'grensmacht' zou minstens enkele maanden ingezet worden.

De vier landen hebben zich de afgelopen maanden grote tegenstanders getoond van een verplichte verdeling van vluchtelingen over Europa. Polen ging alsnog akkoord met de quota die Brussel aan elk EU-land oplegde. De andere drie verzetten zich daar nog steeds tegen.

De vier landen, verenigd in de Visegrad-groep, vinden dat de grenzen beter moeten worden bewaakt en dat er harder moet worden opgetreden tegen mensensmokkelaars. Met het voorstel van Sobotka lijkt Tsjechië dit nu ook handen en voeten te willen geven.

De Hongaarse grens was afgelopen zomer de belangrijkste poort naar Europa voor tienduizenden vluchtelingen en migranten. Boedapest plaatste hekwerken en prikkeldraad op de grens met Servië. Aan de Kroatische kant wordt nu ook zo'n grensafscheiding gebouwd.

http://nos.nl/artikel/206(...)hongaarse-grens.html
  vrijdag 2 oktober 2015 @ 23:03:36 #290
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156561769
De treinverbinding Munchen-Salzburg schijnt ook minimaal 2 weken langer afgesloten te blijven.
  zaterdag 3 oktober 2015 @ 05:47:18 #291
444982 okedoei
No pain no gain
pi_156566087
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:48 schreef Fer het volgende:
Ik zag net een Duitse taxi richting Amsterdam rijden, zou daar ook een asielzoeker in zitten?
:')
United States of America _O_
  zondag 4 oktober 2015 @ 10:24:38 #292
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_156587926
Vreemd dat we nog maar weinig horen over deze crisis in het nieuws... Lijkt of alles is opgelost!
Ik las onlangs een artikel waarbij de schrijver vermeldde dat het toch zo raar is dat deze vluchtelingen in het bezit zijn van Iphones, Smartphones etc. Ook, eens aangekomen in een land, hebben ze nog duizenden euro's om ritten via taxi's te betalen.

Dit allemaal, naast de kritiek dat ze hebben op het voedsel etc. :r
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_156588962
Wat is momenteel de status van de tijdelijke grenscontroles van Duitsland? Het Schengenverdrag laat dat toch maar voor maximaal een maand toe? Zijn de controles er nog steeds? Ik vind het altijd zo vreemd dat dit soort dingen dagenlang volop in het nieuws zijn en vervolgens hoor je er niets meer over.
  zondag 4 oktober 2015 @ 11:56:01 #294
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_156589019
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 10:24 schreef banaantjeEE het volgende:
Vreemd dat we nog maar weinig horen over deze crisis in het nieuws... Lijkt of alles is opgelost!
Ik las onlangs een artikel waarbij de schrijver vermeldde dat het toch zo raar is dat deze vluchtelingen in het bezit zijn van Iphones, Smartphones etc. Ook, eens aangekomen in een land, hebben ze nog duizenden euro's om ritten via taxi's te betalen.

Dit allemaal, naast de kritiek dat ze hebben op het voedsel etc. :r
Als jij 8000 euro betaalt voor een reis en je krijgt niet wat er is beloofd ga jij toch ook klagen? Ik wacht nog op een programma van Albero Stegeman, "redt mijn asieltrip" de meeste van deze mensen zijn ten eerste niet onbemiddeld, ten 2e komt maar een klein deel uit Syrie en heeft een groot deel valse paspoorten. Ten 3e zijn het geen vluchtelingen, ik vind het stuitend dat er nog steeds categorisch over "vluchtelingen" wordt gesproken op de journaals , terwijl dat het niet zijn. Stukje valse staatspropaganda.
pi_156589046
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:56 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Als jij 8000 euro betaalt voor een reis en je krijgt niet wat er is beloofd ga jij toch ook klagen? Ik wacht nog op een programma van Albero Stegeman, "redt mijn asieltrip" de meeste van deze mensen zijn ten eerste niet onbemiddeld, ten 2e komt maar een klein deel uit Syrie en heeft een groot deel valse paspoorten. Ten 3e zijn het geen vluchtelingen, ik vind het stuitend dat er nog steeds categorisch over "vluchtelingen" wordt gesproken op de journaals , terwijl dat het niet zijn. Stukje valse staatspropaganda.
Die recensies op sites als Zoover zijn altijd prachtig om te lezen van Nederlandse gelukszoekers aan een Costa. Klagen dat de cola van het hotel geen echte Coca Cola zou zijn. Dat soort kopzorgen :D
  zondag 4 oktober 2015 @ 19:58:59 #296
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_156602211
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2015 11:56 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Oh ja wacht, want de benaming, maakt zoveel uit voor de discussie... asielzoeker, vluchteling,...
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  zondag 4 oktober 2015 @ 21:54:06 #297
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_156606602
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:58 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Oh ja wacht, want de benaming, maakt zoveel uit voor de discussie... asielzoeker, vluchteling,...
Migrant....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_156606892
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2015 19:58 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Iedereen gebruikt in de discussie de term die hij/zij het prettigst vindt. En we snappen elkaar dan ook. Mensen die zich daar aan storen kiezen daar zelf voor. Zou zelf die negatieve energie aan iets leuks besteden. Maar ja, ieder zijn keuze.
pi_156638763
HaraldDoornbos twitterde op dinsdag 06-10-2015 om 12:59:17 Media lijkt uitgekeken op migrantenverhaal. Maar aantal blijft hoog, in laatste 33uur 9187 mensen via Kroatie in EU. https://t.co/uO7otp2sAj reageer retweet
pi_156638827
Erdogan heeft in Brussel gezegd dat-ie wel extra vluchtelingen op wil nemen, maar dan moeten de gesprekken over toetreding van Turkije tot de EU snel weer beginnen en moeten Turken volledig vrij reizen krijgen binnen de EU (dus zonder visa)....
Dus ja, daar zullen de eurocraten dan wel aan toegeven... sws hun natte droom.

Bron: http://www.elsevier.nl/Bu(...)?masterpageid=158493
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')