abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:55:42 #251
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156209453
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

In Duitsland wordt tenminste nog aan maatregelen gewerkt. Het Nederlandse kabinet doet helemaal niets, behalve Wilders uitlachen.
Er stond vandaag lekker bij ons in de krant: 'Het kabinet vertrouwt op het gezond verstand van de burger' :')
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:55:49 #252
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156209457
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:55 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

In Duitsland wordt tenminste nog aan maatregelen gewerkt. Het Nederlandse kabinet doet helemaal niets, behalve Wilders uitlachen.
Ja vind ik ook, en het is een sterk plan volgens mij. Maar wij zijn nu dus de lul want hier zitten geen lui die beslissingen durven nemen.
pi_156209492
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Er stond vandaag lekker bij ons in de krant: 'Het kabinet vertrouwt op het gezond verstand van de burger' :')
Dat is het domste wat ze kunnen doen. We komen niet eens uit de zwarte piet discussie.
pi_156209509
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Totaal gestoord. Van hetzelfde kaliber als die opmerking over auto's kopen.
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:57:27 #255
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156209515
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:50 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja ik weet niet, kan zo zijn maar vond het echt bizar.

Was met een maat van me naar Marokko geweest. We werden uiteraard aangezien als enorme homo's: twee vrienden op vakantie maar fuck dat. We hebben uit wraak via bookings.com, vanuit marokko, een leegstaand 5 sterren homo hotel geboekt met rood zwembad omdat het kon. Maar even verder.

We liepen dus door zo'n stadje, en daar waren van die bedelaars. Als je eenmaal de eerste kilo muntjes kwijt bent ben je wel klaar met die lui. Maar wat er vervolgens gebeurde sloeg echt alles, heb nog last van mijn kaak die op de keien flikkerde.

De bedelaar kreeg niet genoeg van ons. Vervolgens wilde hij zijn woede laten blijken en pakte dus zijn mobiele telefoon en flikkerde deze voor onze voeten kapot. Zo boos was hij.

Maar dit was een truc, want meteen begon hij de telefoon weer inelkaar te zetten om zo de volgende toerist geld af te troggelen met emotie.

Zo zitten die lui gewoon in elkaar hoor.
Haha mooi! Ik ben ook een aantal jaren met een maat op vakantie geweest in Oost-Europa en volgens mij dachten ze toen ook overal dat we homo waren. Keken ons dan ook heel raar aan als wij in het hotel zeiden dat we twee aparte bedden wilden :D
pi_156209581
quote:

[..]

Nou ja, Wilders zorgt er met zijn extreme uitspraken ook voor dat andere partijen heel erg geitenwollensokken-knuffelig doen om zich maar van hem te onderscheiden.

Het zou een stuk beter zijn, denk ik, als je én Wilders én Pechtold allebei niet zou hebben.
  vrijdag 18 september 2015 @ 22:00:04 #257
440653 BarryOSeven
pi_156209587
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:57 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Haha mooi! Ik ben ook een aantal jaren met een maat op vakantie geweest in Oost-Europa en volgens mij dachten ze toen ook overal dat we homo waren. Keken ons dan ook heel raar aan als wij in het hotel zeiden dat we twee aparte bedden wilden :D
Hahah ja mooi is dat he. Was er nog even vergeten bij te vertellen dat de deuren in dat hotel met leren kussentjes met chrome bolletjes waren belegd. Dacht dat het nog wel een mooi detail was.

Echt heel goor dus, maar hilarisch.

In Oost-Europa zijn ze volgens mij nog wel wat harder tegen homo-verdachten of niet? In Marokko wonen sowieso allemaal mietjes, maar daar beuken ze gewoon iedereen tegen de grond in mijn belevingswereld.
pi_156209599
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik snap er nu echt niets meer van 8)7

Merkel roept eerst "Kom maar!!!!!11" en "Welkom".
En nu komt ze met een plan waar zelfs de PVV blij van wordt.

Hongarije bouwt een enorm hek. Traangas, waterkanonnen, het leger wordt ingezet.
En na 3 dagen zeggen ze: "Kom toch maar".
:D

Dit is echt bizar.
  vrijdag 18 september 2015 @ 22:01:12 #259
440653 BarryOSeven
pi_156209630
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:59 schreef Igen het volgende:

[..]

Nou ja, Wilders zorgt er met zijn extreme uitspraken ook voor dat andere partijen heel erg geitenwollensokken-knuffelig doen om zich maar van hem te onderscheiden.

Het zou een stuk beter zijn, denk ik, als je én Wilders én Pechtold allebei niet zou hebben.
Die kneuzeclubs die zich anders gaan voordoen omdat ze anders niet leuk genoeg gevonden worden, moeten eens leren wat een identiteit hebben is. Als je gaat voor waar je voor staat, dan hoef je niet je af te zetten tegen een ander uit puur populisme.

Ik zeg het niet graag, maar Wilders/PVV is de enige winnaar in de kamer momenteel.
pi_156209651
quote:

[..]

Wilders kan best extreem zijn, maar ik heb hem nog nooit zo realistisch en nuchter gezien als bij de Algemene Beschouwingen deze week. Het was gewoon allemaal voor 200% waar wat hij zei.
pi_156209684
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:01 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Die kneuzeclubs die zich anders gaan voordoen omdat ze anders niet leuk genoeg gevonden worden, moeten eens leren wat een identiteit hebben is. Als je gaat voor waar je voor staat, dan hoef je niet je af te zetten tegen een ander uit puur populisme.

Ik zeg het niet graag, maar Wilders/PVV is de enige winnaar in de kamer momenteel.
Welnee. Hij heeft nu juist het enige onderwerp te pakken wat hem goed ligt. Zeuren over allochtonen.
  vrijdag 18 september 2015 @ 22:03:48 #262
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156209720
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:00 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Hahah ja mooi is dat he. Was er nog even vergeten bij te vertellen dat de deuren in dat hotel met leren kussentjes met chrome bolletjes waren belegd. Dacht dat het nog wel een mooi detail was.

Echt heel goor dus, maar hilarisch.

In Oost-Europa zijn ze volgens mij nog wel wat harder tegen homo-verdachten of niet? In Marokko wonen sowieso allemaal mietjes, maar daar beuken ze gewoon iedereen tegen de grond in mijn belevingswereld.
In Oost-Europa zijn ze vrij rechts over het algemeen. In een land als Bulgarije zelfs extreem-rechts. Daar worden bij voetbalwedstrijden nog gewoon en masse oerwoudgeluiden gemaakt als er een donkere speler het veld opkomt.
  vrijdag 18 september 2015 @ 22:04:06 #263
440653 BarryOSeven
pi_156209733
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:02 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Welnee. Hij heeft nu juist het enige onderwerp te pakken wat hem goed ligt. Zeuren over allochtonen.
Maar hij staat voor wat hij zegt. Dat is mijns inziens het belangrijkste om vertrouwen te blijven houden van de kiezer.

De rest draait maar wat om tijdelijk de meeste stemmen te krijgen. Maar uiteindelijk verlies je uit het oog wie je zelf bent met dit gedrag, en kun je jezelf bij het vuilnis zetten.

Gebeurt ook veel in de maatschappij hoor, veel mensen weten niet eens wie ze zijn en doen maar raak omdat ze geleerd is dat het zo moet.
pi_156209757
quote:

[..]

Het is de toon die de muziek maakt. Wat dat betreft zingt Wilders erg vals. Pechtold begint volgens mij bij heel veel mensen op de zenuwen te werken. Had liever gezien dat ze met elkaar een verstandige oplossing, of een te varen koers zouden verzinnen. Maar men verkiest het elkaar in de haren vliegen.
pi_156209792
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:01 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja.
Ik heb de laatste paar keer bij de Tweede Kamer-verkiezingen daarom ook op de #2 van D66 gestemd en niet op Pechtold.
pi_156209795
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:03 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

In Oost-Europa zijn ze vrij rechts over het algemeen. In een land als Bulgarije zelfs extreem-rechts. Daar worden bij voetbalwedstrijden nog gewoon en masse oerwoudgeluiden gemaakt als er een donkere speler het veld opkomt.
Heerlijke landen, met authentiek platteland en ontzettend vriendelijke mensen ^O^
pi_156209881
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:04 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Maar hij staat voor wat hij zegt. Dat is mijns inziens het belangrijkste om vertrouwen te blijven houden van de kiezer.

De rest draait maar wat om tijdelijk de meeste stemmen te krijgen. Maar uiteindelijk verlies je uit het oog wie je zelf bent met dit gedrag, en kun je jezelf bij het vuilnis zetten.

Gebeurt ook veel in de maatschappij hoor, veel mensen weten niet eens wie ze zijn en doen maar raak omdat ze geleerd is dat het zo moet.
Er staan wel meer mensen voor wat ze zeggen. Dat zegt mij nog niets.
pi_156209895
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:04 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het is de toon die de muziek maakt. Wat dat betreft zingt Wilders erg vals. Pechtold begint volgens mij bij heel veel mensen op de zenuwen te werken. Had liever gezien dat ze met elkaar een verstandige oplossing, of een te varen koers zouden verzinnen. Maar men verkiest het elkaar in de haren vliegen.
Wilders heeft Pechtold twee jaar geleden een miezerig mannetje genoemd. En het Kereltje laat elke keer weer zien dat dit helemaal terecht was.
pi_156209932
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:09 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Als dat een belangrijke indicator zou zijn is Marianne Thieme een serieuze kandidaat voor de vacature van minister president.
pi_156210064
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:09 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Wilders heeft Pechtold twee jaar geleden een miezerig mannetje genoemd. En het Kereltje laat elke keer weer zien dat dit helemaal terecht was.
Zo zo, dat is nog eens ferme taal. Pim Fortuyn wordt nog steeds gemist. Vergeleken met Fortuyn is Wilders een clown. En misschien is dat maar beter ook trouwens.
pi_156210182
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Als dat een belangrijke indicator zou zijn is Marianne Thieme een serieuze kandidaat voor de vacature van minister president.
Tja. Ik heb er ook niets mee.
  vrijdag 18 september 2015 @ 22:29:42 #272
440653 BarryOSeven
pi_156210500
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:09 schreef mastertephon het volgende:

[..]

Kun je dat uitleggen? Wat zegt jou niets?

Wanneer iemand staat voor wat hij zegt, dan doet hij ook wat hij zegt. Hoeveel van de 150 kamerleden staan voor wat ze zeggen?
  vrijdag 18 september 2015 @ 22:32:41 #274
440653 BarryOSeven
pi_156210592
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 22:10 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Omdat haar ideaal je niet aanstaat? Persoonlijk zou ik haar niet als MP willen, maar liever nog dan zo'n achterlijke heijn als Rutte.

Je weet bij god niet waar je aan toe bent met die vent, morgen verkoopt hij je moeder als hij er beter van kan worden.

Als er dan ook nog eens partijen zouden zijn die aansluiten bij een ieder zijn ideaal en ze zouden doen wat ze hebben gezegd, dan zouden we een heel wat mooiere politiek zien. Inclusief verhoogd gebruik van de wachtgeld regeling. Wat in dat geval alleen maar aan te moedigen is.
pi_156211027
quote:
Geen gemeubileerde woning met 120cm flatscreen en een Miele, in een grote stad naar keuze? Ja begrijpelijk dat ze gaan rellen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')