abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:27:02 #226
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156208352
Even iets anders: er komen dus gemiddeld zo'n 700 asielzoekers hier binnen per dag. Waar komen die allemaal vandaan? Logisch antwoord: uit Duitsland of Belgie. Maar waarom heb ik nog nergens foto's gezien van Nederlandse grensplaatsen waar groepjes worden binnengehaald/binnen gereden?
Geen enkele lokale krant schenkt hier aandacht aan...? Waar zijn de beelden uit Venlo, Zevenaar, Roosendaal, Glanerbrug etc?
  Forum Admin vrijdag 18 september 2015 @ 21:30:51 #227
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_156208524
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Even iets anders: er komen dus gemiddeld zo'n 700 asielzoekers hier binnen per dag. Waar komen die allemaal vandaan? Logisch antwoord: uit Duitsland of Belgie. Maar waarom heb ik nog nergens foto's gezien van Nederlandse grensplaatsen waar groepjes worden binnengehaald/binnen gereden?
Geen enkele lokale krant schenkt hier aandacht aan...? Waar zijn de beelden uit Venlo, Zevenaar, Roosendaal, Glanerbrug etc?
Lach maar, maar het merendeel komt gewoon via de trein of auto. Zo arm zijn de meeste niet eens :') :X
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_156208542
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ze komen met de trein binnen. Je ziet namelijk wel beelden van Amsterdam CS waar de illegalen binnen komen en klagen dat ze Appingedam niet meer kunnen bereiken met het OV.
Ook komen ze vanuit Duitsland met de trein binnen. Op een of andere manier kunnen ze een treinkaartje betalen, niet goedkoop in dit deel van Europa. Of ze worden gewoon ontzien door conducteurs, wat mij waarschijnlijker lijkt.

Dat maakt het verhaal nog krankzinniger: De politie vangt de illegalen op op stations om ze te helpen hun reis voort te zetten naar Ter Apel. Ze weten dus gewoon dat ze uit België en Duitsland komen, veilige landen. De enige logische optie is dus direct terugsturen, maar dat gebeurt niet 8)7
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:33:24 #229
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_156208620
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ze komen met de trein binnen. Je ziet namelijk wel beelden van Amsterdam CS waar de illegalen binnen komen en klagen dat ze Appingedam niet meer kunnen bereiken met het OV.
Ook komen ze vanuit Duitsland met de trein binnen. Op een of andere manier kunnen ze een treinkaartje betalen, niet goedkoop in dit deel van Europa. Of ze worden gewoon ontzien door conducteurs, wat mij waarschijnlijker lijkt.

Dat maakt het verhaal nog krankzinniger: De politie vangt de illegalen op op stations om ze te helpen hun reis voort te zetten naar Ter Apel. Ze weten dus gewoon dat ze uit België en Duitsland komen, veilige landen. De enige logische optie is dus direct terugsturen, maar dat gebeurt niet 8)7
Die lui hebben gewoon geld bij zich hoor :D Die reis kost al 5000 euro, dan neem je toch ook nog ff 500 mee voor een taxi en een trein.

Maar serieus ja, ze kopen gewoon kaartjes. Ze lopen niet alles. Vandaar dat ze ook zo snel hier zijn.
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:33:40 #230
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156208636
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:31 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Er zal wel een afspraak zijn gemaakt onder tafel met Duitsland dat wij een x percentage van ze overnemen. Maar die mensen die uit Belgie komen, hoe hebben die gereisd dan? Via Zwitserland en Frankrijk of zo? Ik zou lekker asiel aanvragen in Frankrijk en in een chaletje in de Dordogne gaan zitten.
pi_156208715
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:33 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Er zal wel een afspraak zijn gemaakt onder tafel met Duitsland dat wij een x percentage van ze overnemen. Maar die mensen die uit Belgie komen, hoe hebben die gereisd dan? Via Zwitserland en Frankrijk of zo? Ik zou lekker asiel aanvragen in Frankrijk en in een chaletje in de Dordogne gaan zitten.
Ik ook. Maar daar willen bij elkaar zitten. En blijkbaar geldt voor een asielzoeker wat ook voor de gemiddelde Nederlander geldt: Natuur is overbodig, als de Albert Heijn maar op loopafstand is.
pi_156208790
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:33 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Die lui hebben gewoon geld bij zich hoor :D Die reis kost al 5000 euro, dan neem je toch ook nog ff 500 mee voor een taxi en een trein.

Maar serieus ja, ze kopen gewoon kaartjes. Ze lopen niet alles. Vandaar dat ze ook zo snel hier zijn.
Dat is te begrijpen, want in Syrië is niet iedereen arm. Maar dan reizen ze door en stranden ze in Emmen omdat de laatste trein al vertrokken is naar Ter Apel. Vluchtelingenwerk (sic) spreekt er schande van, want hoe durven wij "vluchtelingen" te laten stranden.

Maar ze hebben niet meer 80 euro over voor een taxiritje?
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:36:51 #233
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156208792
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:35 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik ook. Maar daar willen bij elkaar zitten. En blijkbaar geldt voor een asielzoeker wat ook voor de gemiddelde Nederlander geldt: Natuur is overbodig, als de Albert Heijn maar op loopafstand is.
Ja, dat is nog zoiets. Komt het niet bij die mensen op dat ze elkaar uit de markt prijzen door allemaal op een kluitje in Noord- en West-Europa te gaan zitten? Ze moeten straks met elkaar concurreren om woonruimte, voorzieningen etc. Dan zou ik toch echt lekker achterblijven in Wenen of Salzburg.
pi_156208821
Nog even en ze reizen allemaal door naar NL
pi_156208873
Vraag mij af hoeveel asielzoekers naar Luxemburg en Liechtenstein gaan
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:38:40 #236
440653 BarryOSeven
pi_156208880
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Dat is te begrijpen, want in Syrië is niet iedereen arm. Maar dan reizen ze door en stranden ze in Emmen omdat de laatste trein al vertrokken is naar Ter Apel. Vluchtelingenwerk (sic) spreekt er schande van, want hoe durven wij "vluchtelingen" te laten stranden.

Maar ze hebben niet meer 80 euro over voor een taxiritje?
Nouja kijk je ziet het op de live streams, die lui doen eerst zielig. Even kijken wat ze kunnen fixxen. Als het ze dan uiteindelijk niet lukt, dan alsnog taxi bestellen.

Wel eens in een arabisch land een taxi proberen te fixxen? Je moet op default de eerste 3 aanboden afslaan want dan proberen ze je ff op te lichten. Als je daar doorheen bent (fucking vermoeiend elke keer hetzelfde) dan krijg je een redelijke prijs. Boos worden ze sowieso, want je geeft ze altijd te weinig.
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:40:59 #238
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156208973
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:38 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nouja kijk je ziet het op de live streams, die lui doen eerst zielig. Even kijken wat ze kunnen fixxen. Als het ze dan uiteindelijk niet lukt, dan alsnog taxi bestellen.

Wel eens in een arabisch land een taxi proberen te fixxen? Je moet op default de eerste 3 aanboden afslaan want dan proberen ze je ff op te lichten. Als je daar doorheen bent (fucking vermoeiend elke keer hetzelfde) dan krijg je een redelijke prijs. Boos worden ze sowieso, want je geeft ze altijd te weinig.
Dat oplichten door taxichauffeurs is volgens mij geen exclusief Arabisch gebruik. Dat is in elk land zo volgens mij :D
pi_156208986
quote:
Wat een irritante stem heeft die man.

Mja enge mensen die zo denken.Is deze man bekend ofzo?
pi_156209093
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat een irritante stem heeft die man.

Mja enge mensen die zo denken.Is deze man bekend ofzo?
Het is imam Sheikh Muhammad Ayed maar hoeveel invloed 'ie heeft en hoe bekend hij is? Geen idee. Ik heb even op zijn naam gezocht maar kan er zo even niet zoveel over vinden afgezien van wat links van sites zoals InfoWars. De Daily Mail heeft er wel een artikel over geschreven:

http://www.dailymail.co.u(...)t-Allah-willing.html
pi_156209142
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:44 schreef SuicideErrorist het volgende:

[..]

Het is imam Sheikh Muhammad Ayed maar hoeveel invloed 'ie heeft? Geen idee. Ik heb even op zijn naam gezocht maar kan er zo even niet zoveel over vinden afgezien van wat links van sites zoals InfoWars. De Daily Mail heeft er wel een artikel over geschreven:

http://www.dailymail.co.u(...)t-Allah-willing.html
quote:
Imam tells Muslim migrants to 'breed children' with Europeans to 'conquer their countries' and vows: 'We will trample them underfoot, Allah willing'

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)g.html#ixzz3m7ZzIc7W
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
Ik hoop echt dat ik nog mee mag maken dat religie niet meer zo'n grote rol gaat spelen bij mensen....

Anyway hoe word je een Sheikh? Weet jij dat?
pi_156209205
http://www.faz.net/aktuel(...)uerzen-13808455.html

Duitsland plant een hervorming van het asielrecht.
- Wie via een ander EU-land naar Duitsland komt, krijgt alleen nog een treinkaartje en reisproviant om terug te gaan naar het land dat volgens de Dublin-regels verantwoordelijk is.
- Wie door eigen schuld niet uitgezet kan worden (geen paspoort en niet willen zeggen uit welk land je komt) verliezen hun recht om te werken en hun recht op toeslagen / uitkeringen.
- Wie uit een veilig derde land komt en door eigen schuld niet uitgezet kan worden mag ook geen onderwijs volgen
- De maximale tijdsduur voor een verblijf in een eerste-opname-centrum wordt verlengd van 3 naar 6 maanden en in die tijd wordt geen geld meer gegeven maar alleen nog maar in natura verzorgd
- Albanië, Kosovo en Montenegro moeten tot veilige landen van herkomst verklaard worden
- Er wordt overwogen om geen tweede aanvraag op grond van nieuwe feiten / bewijzen meer in behandeling te nemen

http://www.faz.net/aktuel(...)gesetz-13801748.html

Maar tegelijk lijkt er ook genoeg steun te zijn voor een wet om de regels voor arbeidsmigranten te stroomlijnen / versoepelen.
pi_156209208
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

[..]

Ik hoop echt dat ik nog mee mag maken dat religie niet meer zo'n grote rol gaat spelen bij mensen....

Anyway hoe word je een Sheikh? Weet jij dat?
Volgens mij is dat gewoon een religieuze titel die niet per se veel hoeft te betekenen.

Edit:

quote:
Sjeik (Arabisch: ???) is de titel die in de Arabische, of breder gesproken in de islamitische, wereld gegeven wordt aan een man die aanzien heeft of heeft verworven als leider, zowel op geestelijk als op wereldlijk gebied. De geschiedenis telt ook een klein aantal vrouwelijke sjeiks. De vrouwelijke vorm van sjeik is sjeika (Arabisch: ????).

Een plaatselijke sjeik is in de praktijk vaak islamitisch leraar, hoofd van een moskee, theoloog, rondreizend prediker of koranleraar. Met het aantal volgelingen neemt ook zijn maatschappelijke en politieke macht en invloed toe. Ook de meesters van soefi-orden (tariqats) worden door hun volgelingen aangeduid als sjeik of (indien vrouwelijk) sjeika. Over het algemeen betreft dit de hoeders van de ingewijde kennis die door een specifieke keten van inwijdingen (silsila) langs belangrijke heiligen teruggevoerd wordt op de profeet Mohammed.
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:50:05 #244
440653 BarryOSeven
pi_156209273
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:40 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Dat oplichten door taxichauffeurs is volgens mij geen exclusief Arabisch gebruik. Dat is in elk land zo volgens mij :D
Ja ik weet niet, kan zo zijn maar vond het echt bizar.

Was met een maat van me naar Marokko geweest. We werden uiteraard aangezien als enorme homo's: twee vrienden op vakantie maar fuck dat. We hebben uit wraak via bookings.com, vanuit marokko, een leegstaand 5 sterren homo hotel geboekt met rood zwembad omdat het kon. Maar even verder.

We liepen dus door zo'n stadje, en daar waren van die bedelaars. Als je eenmaal de eerste kilo muntjes kwijt bent ben je wel klaar met die lui. Maar wat er vervolgens gebeurde sloeg echt alles, heb nog last van mijn kaak die op de keien flikkerde.

De bedelaar kreeg niet genoeg van ons. Vervolgens wilde hij zijn woede laten blijken en pakte dus zijn mobiele telefoon en flikkerde deze voor onze voeten kapot. Zo boos was hij.

Maar dit was een truc, want meteen begon hij de telefoon weer inelkaar te zetten om zo de volgende toerist geld af te troggelen met emotie.

Zo zitten die lui gewoon in elkaar hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door BarryOSeven op 18-09-2015 21:51:24 (interpunctie) ]
pi_156209312
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:47 schreef Igen het volgende:
http://www.faz.net/aktuel(...)uerzen-13808455.html

Duitsland plant een hervorming van het asielrecht.
- Wie via een ander EU-land naar Duitsland komt, krijgt alleen nog een treinkaartje en reisproviant om terug te gaan naar het land dat volgens de Dublin-regels verantwoordelijk is.
- Wie door eigen schuld niet uitgezet kan worden (geen paspoort en niet willen zeggen uit welk land je komt) verliezen hun recht om te werken en hun recht op toeslagen / uitkeringen.
- Wie uit een veilig derde land komt en door eigen schuld niet uitgezet kan worden mag ook geen onderwijs volgen
- De maximale tijdsduur voor een verblijf in een eerste-opname-centrum wordt verlengd van 3 naar 6 maanden en in die tijd wordt geen geld meer gegeven maar alleen nog maar in natura verzorgd
- Albanië, Kosovo en Montenegro moeten tot veilige landen van herkomst verklaard worden
- Er wordt overwogen om geen tweede aanvraag op grond van nieuwe feiten / bewijzen meer in behandeling te nemen

http://www.faz.net/aktuel(...)gesetz-13801748.html

Maar tegelijk lijkt er ook genoeg steun te zijn voor een wet om de regels voor arbeidsmigranten te stroomlijnen / versoepelen.
Ik snap er nu echt niets meer van 8)7

Merkel roept eerst "Kom maar!!!!!11" en "Welkom".
En nu komt ze met een plan waar zelfs de PVV blij van wordt.

Hongarije bouwt een enorm hek. Traangas, waterkanonnen, het leger wordt ingezet.
En na 3 dagen zeggen ze: "Kom toch maar".
pi_156209381
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Hongarije bouwt een enorm hek. Traangas, waterkanonnen, het leger wordt ingezet.
"Bizarro World"
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:54:23 #247
440653 BarryOSeven
pi_156209411
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ja lekker dan, zij nodigen ze uit en maken snel een beslissing. Wij hebben nu de grootste groei en een laf kutkabinet. Wij zijn nu de dupe.
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:54:38 #248
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_156209418
quote:

[..]

Nog meer vluchtelingen voor ons dus als het moeilijker wordt in Duitsland. Diezelfde vluchtelingen die grotendeels getriggerd zijn hier naartoe te komen na de mooie woorden van Merkel.
  vrijdag 18 september 2015 @ 21:54:42 #249
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_156209424
quote:

[..]

Totdat de stroom morgen of overmorgen weer te groot wordt en dan beginnen ze weer te huilen en elkaar de schuld te geven.

Die Duitse plannen, dat is actueel neem ik aan?
pi_156209432
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 september 2015 21:54 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja lekker dan, zij nodigen ze uit en maken snel een beslissing. Wij hebben nu de grootste groei en een laf kutkabinet. Wij zijn nu de dupe.
In Duitsland wordt tenminste nog aan maatregelen gewerkt. Het Nederlandse kabinet doet helemaal niets, behalve Wilders uitlachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')