Hoe denkt de gemiddelde NL'er dan? Denk je?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:16 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde NL'er genuanceerder denkt.
Ik heb in mijn omgeving sowieso geen mensen die een hele uitgesproken mening hierover hebben. Itt fok!quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe denkt de gemiddelde NL'er dan? Denk je?
Ja, okee, dat kan natuurlijk, maar het is niet de vraag hoe je omgeving denkt, want dat kan uiteraard afwijken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:21 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik heb in mijn omgeving sowieso geen mensen die een hele uitgesproken mening hierover hebben. Itt fok!
Open deur? Duizend per dag he...quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:20 schreef Intellectueel het volgende:
Ik ben voor een open deur, mits:
Tijdelijke opvang: maximaal vijf jaar totdat het probleem zich in de regio heeft opgelost of noodopvanginfrastructuur in de regio voldoende is opgebouwd.
Spookverhalen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:20 schreef Intellectueel het volgende:
Ik ben voor een open deur, mits:
Tijdelijke opvang: maximaal vijf jaar totdat het probleem zich in de regio heeft opgelost of noodopvanginfrastructuur in de regio voldoende is opgebouwd.
Mensen passen wel op om hun ongezouten mening in het openbaar te geven.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:21 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik heb in mijn omgeving sowieso geen mensen die een hele uitgesproken mening hierover hebben. Itt fok!
Ja klopt, maar ik denk dat mensen als de Vlieger gewoon een klein gedeelte mondige NL'ers zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, dat kan natuurlijk, maar het is niet de vraag hoe je omgeving denkt, want dat kan uiteraard afwijken.
Meer. Geen plafond.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Open deur? Duizend per dag he...
Een realistisch limiet in het leven roepen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Open deur? Duizend per dag he...
Niet veel... niet veel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meer. Geen plafond.
Alhoewel Zoolstra nu toch wel nadenkt over een plafond, begrijp ik.
Heel belangrijke vraag natuurlijk: hoeveel kunnen we er opnemen...
Waarom zouden ISIS-strijders met Syrische pasporten naar Europa willen vluchten? Welk paspoort hebben ze nu denk je?quote:
Wat doe je met de rest die toch wel komt dan?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een realistisch limiet in het leven roepen.
Verdelen in Europa.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat doe je met de rest die toch wel komt dan?
Als mensen het echt zo'n groot probleem zouden vinden, komen die ongezouten meningen echt wel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mensen passen wel op om hun ongezouten mening in het openbaar te geven.
Ja, het begint duidelijk door te dringen iig bij de VVD, maar nu nog bij de rest. Hoe lang gaat dat nog duren?quote:
Een Nederlandse Jihadstrijder die in de gaten gehouden wordt en niet terug kan keren vanuit Syrië kan dat toch met een nieuwe valse identiteit met bijbehorend echt paspoort.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waarom zouden ISIS-strijders met Syrische pasporten naar Europa willen vluchten? Welk paspoort hebben ze nu denk je?
Die komen wel hoor.... wacht maar rustig af. Het worden roerige tijden, gok ik.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:27 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Als mensen het echt zo'n groot probleem zouden vinden, komen die ongezouten meningen echt wel.
Ja, want een Nedelrlandse Jihadstrijder kan natuurlijk niet met zij eigen paspoort Europa weer binnenkomen. Hoe dacht je dat die aanslagpleger in het Joodse museum n Brussel en die idioot van de Thalys Europa is binnengekomen?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een Nederlandse Jihadstrijder die in de gaten gehouden wordt en niet terug kan keren vanuit Syrië kan dat toch met een nieuwe valse identiteit met bijbehorend echt paspoort.
Zo moeilijk is dat toch niet om dat te bedenken?
Misschien, misschien ook niet. Op het internet is sowieso alles veel erger dan in het echte leven.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die komen wel hoor.... wacht maar rustig af. Het worden roerige tijden, gok ik.
Ik denk het ook. Honderd man op het malieveld.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die komen wel hoor.... wacht maar rustig af. Het worden roerige tijden, gok ik.
Tuurlijk kan dat... maar als jij in het vizier bent van inlichtingendiensten, wordt het reizen een stukje moeilijker hé.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:30 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, want een Nedelrlandse Jihadstrijder kan natuurlijk niet met zij eigen paspoort Europa weer binnenkomen. Hoe dacht je dat die aanslagpleger in het Joodse museum n Brussel en die idioot van de Thalys Europa is binnengekomen?
Ja, waarom zouden jihadisten onder een valse naam Europa willen infiltreren.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waarom zouden ISIS-strijders met Syrische pasporten naar Europa willen vluchten? Welk paspoort hebben ze nu denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |