Ik dacht dat we eindelijk af waren van dat volk. Achja, gelukkig heeft de meerderheid alsnog een andere mening dan hen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nu wel, maar het topic wordt wel geteisterd door extreem-links die voortdurend de discussie verstoren met de meest flauwe opmerkingen.
Met hele lekkere palacsinta'squote:Op vrijdag 18 september 2015 00:12 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hongarije is ook een fantastisch land.
Wat is er mis mee dat iemand een andere mening heeft? Als iedereen het altijd maar met elkaar eens is houdt je ook niet veel meer over van een discussieforum.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:14 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik dacht dat we eindelijk af waren van dat volk. Achja, gelukkig heeft de meerderheid alsnog een andere mening dan hen.
Dat of dat een land zich genoodzaakt ziet om met scherp te schieten en er een paar neer knalt.quote:Op donderdag 17 september 2015 22:48 schreef byah het volgende:
Het is wachten op een grensconflict tussen 2 willekeurige landen daar..
Niets. Maar elke keer als ik constructieve oplossingen breng, beginnen sommige figureren er weer doorheen te ouwehoeren. Ik zou graag een topic willen met gelijkgestemden zodat er ook aan oplossingen gewerkt kan worden in plaats van steeds het gehakketak over en weer.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dat iemand een andere mening heeft? Als iedereen het altijd maar met elkaar eens is houdt je ook niet veel meer over van een discussieforum.
Klopt, is niets mis mee. Helaas valt er met sommige geen discussie te voeren vanwege achterlijk onderbouwde argumenten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dat iemand een andere mening heeft? Als iedereen het altijd maar met elkaar eens is houdt je ook niet veel meer over van een discussieforum.
Hopelijk het einde van de EU.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat of dat een land zich genoodzaakt ziet om met scherp te schieten en er een paar neer knalt.
Ik ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren.
Ben je nu serieus?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niets. Maar elke keer als ik constructieve oplossingen breng, beginnen sommige figureren er weer doorheen te ouwehoeren. Ik zou graag een topic willen met gelijkgestemden zodat er ook aan oplossingen gewerkt kan worden in plaats van steeds het gehakketak over en weer.
De feiten spreken voor zich. Het is gewoon dom om je grenzen open te zetten voor duizenden migranten zonder enige voorbereiding voor de komst of een plan hoe ze goed integreren of tijdelijk op te vangen. Je 'lokt' mensen hier naartoe met mooie woorden (Merkel en Timmermans vooral) en vervolgens staan ze vast tussen het prikkeldraad in Servie en Hongarije.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:16 schreef Physsic het volgende:
Wauw.
Pauw had vanavond gewoon kritische "rechtse" mensen aan z'n tafel zitten.
Een linkse ex-vluchteling moest het doen met een plekje in het publiek.
Ik kan het amper geloven. Het land trekt langzaam bij.
Aan oplossingen werken zal hier niet echt aan de orde zijn. Zelfs de EU lijkt er weinig moeite voor te nemen om zelfs maar een spoedoverleg te plannenquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Niets. Maar elke keer als ik constructieve oplossingen breng, beginnen sommige figureren er weer doorheen te ouwehoeren. Ik zou graag een topic willen met gelijkgestemden zodat er ook aan oplossingen gewerkt kan worden in plaats van steeds het gehakketak over en weer.
Het is altijd dom om de grenzen open te zetten voor duizenden migranten uit onderontwikkelde landen, ook met voorbereiding.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:20 schreef Nintex het volgende:
[..]
De feiten spreken voor zich. Het is gewoon dom om je grenzen open te zetten voor duizenden migranten zonder enige voorbereiding voor de komst of een plan hoe ze goed integreren of tijdelijk op te vangen. Je 'lokt' mensen hier naartoe met mooie woorden (Merkel en Timmermans vooral) en vervolgens staan ze vast tussen het prikkeldraad in Servie en Hongarije.
Totale waanzin dat het failliet laat zien van de asielzoekersindustrie.
Schengen is prima zolang je de pauperlanden buiten de deur houdt. Het grensoverschrijdend verkeer is fors toegenomen sinds Schengen. Ook al zou je de oude capaciteit herbouwen dan nog zit je met langere wachttijden dan vroeger.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Stemmingmakerij. De grensovergangen zijn gesloopt, zodat er geen goede faciliteiten zijn. Daardoor duurt de controle lang. Permanente grenscontroles zijn efficiënter en kunnen prima met korte wachttijden.
Hongarije heeft nog heel veel grensovergangen die niet gesloopt zijn (wel vervallen). Kunnen zo heropend worden. Weg met Schengen!
De geschiedenis herhaalt zich. Duitsland is gewoonlijk weer eens de aanstichter van alles.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:22 schreef Childofthe90s het volgende:
Met de huidige aantallen die Nederland dagelijks binnenkomen, zijn die 7.000 vluchtelingen die volgende maand zullen worden herverdeeld, natuurlijk al lang achterhaald. Merkel heeft er een puinhoop van gemaakt, ze dient haar politieke verantwoordelijkheid te nemen en af te treden.
Een stad als Split lijkt me juist geweldig om in te wonen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:11 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ze moesten eens weten hoe het weer hier is, Kroatië lijkt mij echt geen verkeerd land om te wonen.
Wat vind jij pauperlanden?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Schengen is prima zolang je de pauperlanden buiten de deur houdt. Het grensoverschrijdend verkeer is fors toegenomen sinds Schengen. Ook al zou je de oude capaciteit herbouwen dan nog zit je met langere wachttijden dan vroeger.
En de joden zijn de klos.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:22 schreef Infection het volgende:
[..]
De geschiedenis herhaalt zich. Duitsland is gewoonlijk weer eens de aanstichter van alles.
Dit is het directe gevolg van de oorlogsschuld van 39-45. Hyper politieke correctheid die leidt tot deze ellende.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:22 schreef Infection het volgende:
[..]
De geschiedenis herhaalt zich. Duitsland is gewoonlijk weer eens de aanstichter van alles.
Als ze op de radio om 17:00 uur zeggen dat ze met spoed duizenden plaatsen nodig hebben, het liefst nog voor vanavond, dan weet je gewoon dat het hek van de dam is. We worden bezet, maar we weten het pas als het kwaad geschied is.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:22 schreef Confetti het volgende:
COA zegt al een aantal dagen niets meer de dagelijkse instroom. Volgens mij is het helemaal losgekomen.
Gelukkig wel een heel stuk humaner dit maalquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Sowieso het voormalig Oostblok. Hongarije is een grensgeval.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:24 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Wat vind jij pauperlanden?
Schengen zou dan alleen kunnen met Scandinavië en Noord-West Europa. Een fractie van wat het nu is. Frankrijk en Zweden zou ik er uit veiligheidsoverwegingen niet bij willen hebben, Engeland wil zelf niet. Blijft dus weinig van over. Misschien wat we open grensje kunnen spelen met de Benelux, maar verder moet Schengen de prullenbak in. Voordeel: We kunnen dan gemakkelijk afspraken maken over visumvrij reizen met Rusland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |