Ik heb ook 2 Maxomorra pakjes (waren de eerste pakjes, eentje voor een jongen en eentje voor een meisje, al draagt ze ze natuurlijk beiden) en die passen hier ook nog goed. Zijn wel echt mijn favo outfitjes.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:04 schreef Selvaria het volgende:
Hema wisselt inderdaad wel enorm ja! N. paste het poezenpakje maar heel kort, maar ik heb nu die trui met die vos voor haar en die is echt huge! De onesie met die vosjes (zelfde maat, 62) is haar al bijna weer te klein. Van Maxomorra past ze haar boxpakje maat 50/56 trouwens nog steeds.![]()
Klopt, tot gisteren, want ik had idd niet het idee dat het echt hielp, en het was tot gisteren houdbaar. Maar ik ben bang dat het toch 'gewoon' darmkrampjes zijn, want hij laat veel winden als hij zo huilt of onrustig is en ik voel vaak ook z'n buikje rommelen... Het is wel zo dat als hij erg overstuur is gaat gloepen etc, maar primair is de oorzaak van zijn gehuil toch die darmkrampjes.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:41 schreef Shopaholic1984 het volgende:
[..]
L krijgt toch ranitidine? Dat had N ook eerst en dat hielp niet. Ze heeft nu omeprazol en ik heb een ander kind! Ze speelt nu, huilt bijna niet meer, lacht, kraait etc. Zo'n verschil.
pun intended?quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
In de zon te drogen hangen, cocci! Voor het wassen ossengalzeep erop, dan gewoon wassen zoals je normaal doet, en dan buiten hangen. Vlekken verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Shout vlekkenspray. Goud waard!quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:50 schreef coccinelle het volgende:
Over hema poezenpakjes gesproken. S. had net weer een kakjepakje en zijn witte poezenbroekje is niet geheel wit meer.
Hoe krijg ik de vlekken eruit?
Ik heb het nu te weken in vanish, maar zijn vorige kakjepakje is niet geheel schoon geworden met deze methode.
Vervelend zeg! Hopelijk wordt het snel beter. Snap dat je dan uitkijkt naar de dag dat hij naar het KDV gaat. Ik had het toen N zoveel huilde. Dan was ik blij als J thuis kwam uit zijn werk. Ik ben ook blij dat L er geen last van had, anders was ik gillend gek geworden. 2 huilende baby's.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:58 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Klopt, tot gisteren, want ik had idd niet het idee dat het echt hielp, en het was tot gisteren houdbaar. Maar ik ben bang dat het toch 'gewoon' darmkrampjes zijn, want hij laat veel winden als hij zo huilt of onrustig is en ik voel vaak ook z'n buikje rommelen... Het is wel zo dat als hij erg overstuur is gaat gloepen etc, maar primair is de oorzaak van zijn gehuil toch die darmkrampjes.
Het wisselt een beetje, maar over het geheel genomen durf ik wel te zeggen dat het verbeterd is. Het spugen is een heel stuk minder, de reflux is nu meer verborgen heb ik het idee.quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:01 schreef Mariposas het volgende:
LuDann, Wolk is toch ook niet erg makkelijk? Jullie hadden daarom toch dat schommelwipstoeltje gekocht? Of gaat het inmiddels een heel stuk beter?
Wij hadden er één gekocht, eigenlijk meer voor een jongetje omdat we toch meer dat gevoel hadden. Ze rockt hem overigens wel hoor.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:56 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 Maxomorra pakjes (waren de eerste pakjes, eentje voor een jongen en eentje voor een meisje, al draagt ze ze natuurlijk beiden) en die passen hier ook nog goed. Zijn wel echt mijn favo outfitjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:47 schreef krijgerrtje het volgende:
Ooooooh jongens, mijn baby stond vandaageen hand aan de tafel, en in de andere hand een waterflesje.. Opperste concentratie, want om zo'n fles vast te houden heb je eigenlijk 2 handjes nodig
dus hop, hand van tafel en.. ZE BLEEF GEWOON STAAN.
Maar toen begon mama te gillen en daar schrok ze van
direct weer afgeleerd dus, dat los staan
denkt ze wel niet, ze is gewoon nog een baby hoor
quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:47 schreef krijgerrtje het volgende:
Ooooooh jongens, mijn baby stond vandaageen hand aan de tafel, en in de andere hand een waterflesje.. Opperste concentratie, want om zo'n fles vast te houden heb je eigenlijk 2 handjes nodig
dus hop, hand van tafel en.. ZE BLEEF GEWOON STAAN.
Maar toen begon mama te gillen en daar schrok ze van
direct weer afgeleerd dus, dat los staan
denkt ze wel niet, ze is gewoon nog een baby hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
dasty vlekkenspray van de wibra. Tip van de kraamverzorgster bij Luc. Werkt altijd hier.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:50 schreef coccinelle het volgende:
Over hema poezenpakjes gesproken. S. had net weer een kakjepakje en zijn witte poezenbroekje is niet geheel wit meer.
Hoe krijg ik de vlekken eruit?
Ik heb het nu te weken in vanish, maar zijn vorige kakjepakje is niet geheel schoon geworden met deze methode.
Mijnes is een kleumpje iddquote:Op zaterdag 19 september 2015 22:05 schreef kwakz0r het volgende:
Oh zo cute!!
Dat truitje heb ik ook naar gekeken voor Melbamaar jouwes is een koukleumpje he? Hier lopen we nog in mouwloze rompers met lange mouwen tshirts...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |