abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156226232
Over hema poezenpakjes gesproken. S. had net weer een kakjepakje en zijn witte poezenbroekje is niet geheel wit meer.

Hoe krijg ik de vlekken eruit?
Ik heb het nu te weken in vanish, maar zijn vorige kakjepakje is niet geheel schoon geworden met deze methode.
pi_156226325
Wij gebruiken ossegalzeep, gewoon zo'n blok en dan over de vlek wrijven. Tot nu toe nog alles schoon gekregen.
pi_156226381
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 16:04 schreef Selvaria het volgende:
Hema wisselt inderdaad wel enorm ja! N. paste het poezenpakje maar heel kort, maar ik heb nu die trui met die vos voor haar en die is echt huge! De onesie met die vosjes (zelfde maat, 62) is haar al bijna weer te klein. Van Maxomorra past ze haar boxpakje maat 50/56 trouwens nog steeds. :D O+
Ik heb ook 2 Maxomorra pakjes (waren de eerste pakjes, eentje voor een jongen en eentje voor een meisje, al draagt ze ze natuurlijk beiden) en die passen hier ook nog goed. Zijn wel echt mijn favo outfitjes. O+

Je hebt het ook niet getroffen Mariposas. -O- Gewoon ontzettend rot dat het zo zwaar is, deze beginperiode. Voor jullie beiden. Heb je op het moment iemand (behalve je man) die hem af en toe van je over kan nemen?

En verder wat Selvaria zegt; ik heb een makkelijke baby (vind ik, mijn man is het niet helemaal met me eens :') ) maar ik kijk ook uit naar de dag dat ze naar de opvang kan. Ik kan me helemaal voorstellen dat je daar een beetje naar toe leeft.
pi_156226397
In de zon te drogen hangen, cocci! Voor het wassen ossengalzeep erop, dan gewoon wassen zoals je normaal doet, en dan buiten hangen. Vlekken verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_156226441
Kakjepakjes laat ik even inweken in Vanish en dan meewassen. Of als ik lui ben was ik het gewoon 2 keer.

Een tip die ik van de vk kreeg was om het pakje in de zon te leggen na het wassen. Dan zou het ook weer wit worden. Maar veel zon heb ik niet gezien. :') Niet uitgeprobeerd dus.
  zaterdag 19 september 2015 @ 19:58:25 #156
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156226449
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:41 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

L krijgt toch ranitidine? Dat had N ook eerst en dat hielp niet. Ze heeft nu omeprazol en ik heb een ander kind! Ze speelt nu, huilt bijna niet meer, lacht, kraait etc. Zo'n verschil.
Klopt, tot gisteren, want ik had idd niet het idee dat het echt hielp, en het was tot gisteren houdbaar. Maar ik ben bang dat het toch 'gewoon' darmkrampjes zijn, want hij laat veel winden als hij zo huilt of onrustig is en ik voel vaak ook z'n buikje rommelen... Het is wel zo dat als hij erg overstuur is gaat gloepen etc, maar primair is de oorzaak van zijn gehuil toch die darmkrampjes.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  zaterdag 19 september 2015 @ 20:01:25 #157
327807 Mariposas
יה&#14
pi_156226529
LuDann, Wolk is toch ook niet erg makkelijk? Jullie hadden daarom toch dat schommelwipstoeltje gekocht? Of gaat het inmiddels een heel stuk beter?
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_156226542
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
In de zon te drogen hangen, cocci! Voor het wassen ossengalzeep erop, dan gewoon wassen zoals je normaal doet, en dan buiten hangen. Vlekken verdwijnen als sneeuw voor de zon.
pun intended?
pi_156226545
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:50 schreef coccinelle het volgende:
Over hema poezenpakjes gesproken. S. had net weer een kakjepakje en zijn witte poezenbroekje is niet geheel wit meer.

Ik heb het nu te weken in vanish, maar zijn vorige kakjepakje is niet geheel schoon geworden met deze methode.
Shout vlekkenspray. Goud waard!
pi_156226621
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:01 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:

[..]

pun intended?
Het is sterker dan ik.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 19 september 2015 @ 20:05:46 #161
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_156226649
Oh Mari wat rot dag hij L. nog steeds niet lekker in zn velletje zit :*
  zaterdag 19 september 2015 @ 20:09:57 #162
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_156226745
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:58 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Klopt, tot gisteren, want ik had idd niet het idee dat het echt hielp, en het was tot gisteren houdbaar. Maar ik ben bang dat het toch 'gewoon' darmkrampjes zijn, want hij laat veel winden als hij zo huilt of onrustig is en ik voel vaak ook z'n buikje rommelen... Het is wel zo dat als hij erg overstuur is gaat gloepen etc, maar primair is de oorzaak van zijn gehuil toch die darmkrampjes.
Vervelend zeg! Hopelijk wordt het snel beter. Snap dat je dan uitkijkt naar de dag dat hij naar het KDV gaat. Ik had het toen N zoveel huilde. Dan was ik blij als J thuis kwam uit zijn werk. Ik ben ook blij dat L er geen last van had, anders was ik gillend gek geworden. 2 huilende baby's.
Voor krampjes lees ik veel dat mensen dan sab simplex gebruiken. En dat het goed werkt. Geen ervaring mee, want hier hebben ze weinig last gehad van krampjes.
pi_156226782
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:01 schreef Mariposas het volgende:
LuDann, Wolk is toch ook niet erg makkelijk? Jullie hadden daarom toch dat schommelwipstoeltje gekocht? Of gaat het inmiddels een heel stuk beter?
Het wisselt een beetje, maar over het geheel genomen durf ik wel te zeggen dat het verbeterd is. Het spugen is een heel stuk minder, de reflux is nu meer verborgen heb ik het idee.

In vergelijking met eerder is het dus makkelijker, we hoeven niet meer 3 keer per dag onzelf, het bed, de baby en de bank te verschonen zeg maar. En die schommelstoel helpt, dus ik kan haar af en toe daarin zetten zodat ik mijn handen vrij heb. Het 'live' voeden is steeds minder een worsteling, dus ook dat gaat beter.

Wat blijft is dat ook wij toch ook wel heel veel kangoeroe spelen. Ze huilt nog even veel, hoewel dat lang niet de hele dag is. En dat ze 's nachts altijd op mij wil slapen en niet in de co-sleeper. Maar vergeleken met hoe het eerst ging vind ik dit makkelijk. :Y
pi_156226794
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:56 schreef LuDann het volgende:

[..]

Ik heb ook 2 Maxomorra pakjes (waren de eerste pakjes, eentje voor een jongen en eentje voor een meisje, al draagt ze ze natuurlijk beiden) en die passen hier ook nog goed. Zijn wel echt mijn favo outfitjes. O+
Wij hadden er één gekocht, eigenlijk meer voor een jongetje omdat we toch meer dat gevoel hadden. Ze rockt hem overigens wel hoor. :7

Wij eten nog even een boekje voor het slapengaan! :W Betreffende pakje staat ook op de foto. :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_156227946
Ooooooh jongens, mijn baby stond vandaag O+ een hand aan de tafel, en in de andere hand een waterflesje.. Opperste concentratie, want om zo'n fles vast te houden heb je eigenlijk 2 handjes nodig :( dus hop, hand van tafel en.. ZE BLEEF GEWOON STAAN. :o Maar toen begon mama te gillen en daar schrok ze van }:| direct weer afgeleerd dus, dat los staan :{w denkt ze wel niet, ze is gewoon nog een baby hoor :(
pi_156229258
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:47 schreef krijgerrtje het volgende:
Ooooooh jongens, mijn baby stond vandaag O+ een hand aan de tafel, en in de andere hand een waterflesje.. Opperste concentratie, want om zo'n fles vast te houden heb je eigenlijk 2 handjes nodig :( dus hop, hand van tafel en.. ZE BLEEF GEWOON STAAN. :o Maar toen begon mama te gillen en daar schrok ze van }:| direct weer afgeleerd dus, dat los staan :{w denkt ze wel niet, ze is gewoon nog een baby hoor :(
*O*
En goed afgeleerd ;)
pi_156229488
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:47 schreef krijgerrtje het volgende:
*O* Gelukkig afgeleerd! O+ Blijft ze nog even klein ;)
Schudden voor gebruik
pi_156230253
Woah Krijgerr! Ook al zo'n snellerd O+

Mari, pittig hoor.. Heel begrijpelijk dat je er naar uitkijkt dat hij naar het kdv gaat (herkenbaar ook wel ;) )
Onze L heeft ook tot ver in februari uuuuuren in de doek gebivakkeerd, kinderwagen werd pas daarna langzaam wat.

Ik heb m'n baby weer thuis, hij heeft het goed gedaan bij m'n ouders! Doorslapen dus }:| En eten als een bootwerker :Y) En hij wijst nu met een vingertje, en draait z'n handje naast z'n hoofd bij wijze van 'mmmm lekker' :D Autorit ging goed, uurtje getukt en nog even langs J's werk gereden (die schoot vol, hihi!)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_156230394
Oh zo cute!! O+

Dat truitje heb ik ook naar gekeken voor Melba O+ maar jouwes is een koukleumpje he? Hier lopen we nog in mouwloze rompers met lange mouwen tshirts...
Kwak
pi_156230593
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:50 schreef coccinelle het volgende:

dasty vlekkenspray van de wibra. Tip van de kraamverzorgster bij Luc. Werkt altijd hier.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_156230656
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 22:05 schreef kwakz0r het volgende:
Oh zo cute!! O+

Dat truitje heb ik ook naar gekeken voor Melba O+ maar jouwes is een koukleumpje he? Hier lopen we nog in mouwloze rompers met lange mouwen tshirts...
Mijnes is een kleumpje idd :D
pi_156230791
Aww cute JM :)

Ik had een beetje een moppermeisje vanavond, poepgerelateerd denk ik, maar ze heeft de strijd net opgegeven :)

SPOILER
pi_156235491
Oh JM O+

Krijgerrtje wat knap!

Selvaria O+

Mariposas :*

S liep gister achter de loopkar (houten kinderwagen /loopkar) mét peuter er in :X peuter weegt 14,5kg en dat duwt ze zo vooruit.

Maargoed :o Ze kan lopen! Trots O+

Vandaag werkdag nr6. Ben er wel ff klaar mee :P :O
pi_156235571
Wat een mooie kindjes hebben jullie! L. met papa op het werk :). Hallo Papa ipv Hallo Jumbo O+. (Of zie ik dat helemaal verkeerd?)

Leuk pakje heeft ze aan IMA.

Succes en werkse Zoë!

Hier wakker geworden na een hele goede nacht. Twix meldde zich na de laatste voeding van 23.00 gisteren pas om 04.00 uur weer en sliep na de fles meteen door. Zojuist om 07.00 uur wakker moeten maken.
Iets zegt me dat ik zo'n nacht moet koesteren... Hij is vandaag 6 dagen oud *G*!

[ Bericht 1% gewijzigd door Malteser op 20-09-2015 08:16:19 ]
pi_156235628
Klopt hoor Malteser ;) Al eh... 13 jaar!
En een goede nacht voor Twixie *O*

Hier weer zoals het was: 19.30-23-4- bij ons geslapen tot 8. Weer even aan huis wennen ofzo :O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')