SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welkom! nog maals gefeliciteerd! klinkt als een fijne kraam. Wat heerlijk dat je je al zoveel beter voelt!quote:Op donderdag 17 september 2015 22:08 schreef Malteser het volgende:
Hallo Allemaal,
Het voelt nog gek maar ik mag hier legaal mee komen posten....
Dit schreef ik dinsdagochtend in Z&G:
Goedemorgen lieve allemaal vanaf een prachtige blauwe wolk!!
Wij zijn gisteren de trots papa en mama geworden van onze zoon Twix (je mag me gerust PM'en voor zijn echte naam maar die wil ik niet online).
Hij weegt 3500 gram en is de mooiste baby van de wereld!
En dit schreef ik straks in Z&G:
We zijn vandaag uit het ziekenhuis ontslagen
Twix doet het super goed en ik ook. Mijn bekkenpijn is echt al voor 80% afgenomen en kan nu dus al beter vooruit dan voor de bevalling. 'Helaas' hebben we een strenge kraam die goed voor ons zorgt, mij in bed houdt, fruit schilt, vers sap perst, lekkere lunch maakt, enz. Ze is heel lief voor Twix, het klikt goed met ons en ze geeft ons vertrouwen voor de komende, eerste nacht alleen.
Kortom, hier een grote blauwe wolk
Ik hoop snel aan te kunnen haken, want volgens mij is het babytopic net zo'n warm bad als Z&G en zwanger en dan gaat het mis.
hij zit al twee of drie weken in maatje twee (pampers, de kruitvatluiers maat een zijn kleiner dan die van pampers lijkt wel..). En nu alvast maatje drie in de kast. Dat zal niet lang duren voor hij die aan heeft. Er zit verschil in per merk en dan heb je bij pampers ook weer geel pak of blauw pak.... beetje uitproberen wat goed aansluit. In welke maat zit wolk nu dan?quote:Op donderdag 17 september 2015 22:28 schreef LuDann het volgende:
Malteser, welkom! Je klinkt inderdaad helemaal in de wolken.
Wanneer gaan jullie over op een grotere luier? Wolk heeft al een paar dagen elke keer poep tot op haar rug, maar nu net pas toen ik las dat Stippel op maatje 3 overgaat dringt het tot me door dat ze misschien een maatje groter moet.
Ik opperde dat net aan mijn man maar die is het niet met me eens.
maar jij en de baby moeten toch gelijkertijd behandeld worden anders kom je er niet vanaf... dan besmet je elkaar weer of iets in die geest?!?!quote:Op donderdag 17 september 2015 23:10 schreef faptist het volgende:
Roosje.. ga eens minder hard joh! Ro krijgt bijna een complex, haha
welkom missbliss en malteser, wat een prachtige jongens!
En Malteser.. het duurde echt een paar seconden voordat ik door had dat Twix niet de echte naam was.![]()
Kwak,
Super sterk juist dat je gelijk om hulp hebt gevraagd.
Ik ga je voorbeeld volgen. dankjewel.
ja.. Hier gaat het dus niet zo lekker. Ik heb erg veel moeite om mijn rol als moeder en docent goed naast elkaar te laten bestaan. Ik vergeet belangrijke dingen. Zat vandaag totaal onvoorbereid bij een vergadering die al 4 weken geleden gepland is en zo zijn er nog wel meer *** dingen die misgaan.
Ik ga nu dus op mijn vrije dag (morgen) terug naar m'n werk om gauw wat administratie te doen (kan alleen via de pc's op school.. wie bedenkt die 90ies shit?) die ECHT af moet zijn voor 12:00. Ro moet maar mee in de draagdoek.
En dan trek ik de grens. Dit maak ik af en dan trek ik aan de bel. Ben er klaar mee om zo hard te moeten hollen en elke dag uitgeput thuis te komen, steeds maar het gevoel te hebben dat ik niet voldoe en iedereen teleurstel terwijl ik juist zo hard werk om het goed te laten gaan. Het lukt me gewoon niet en dat moet gewoon genoeg zijn.
Met Ro gaat het beter. De medicatie voor de spruw slaat erg goed aan. Ik heb bijna mijn vrolijke meisje weer terug.
Ik maak me een beetje druk om mijn borsten. Ik voel de hele tijd een prikkelend gevoel bij mijn tepel en ben nu bang dat ik ook spruw krijg. Zou er ook nog wel bij kunnen ..
quote:Op vrijdag 18 september 2015 06:11 schreef kwakz0r het volgende:
Boks JM! Ik heb ook 0 baby's vannacht maar ben elke twee uur wakker geweest. Ben kapot...
Blijkbaar moet ik wennen aan geen baby in huis, of ik lig teveel te piekeren, kan ook.
Twijfel of ik moet gaan werken. Moest kijken hoe ik me vanochtend voelde en voel me eigenlijk nog net zo in de war en labiel als gisteren. Maar die arme bruggers hebben een toets geleerd en dat vind ik zo sneu...
Ik ga me wel gewoon aankleden en beslis om zeven uur (afmeldtijd) wel...
Mouwen kan ik ook niet, ondingen... Mijn man wel, die heeft met al zo vaak laten zien hoe t moet...quote:Op vrijdag 18 september 2015 06:55 schreef kwakz0r het volgende:
Het lijkt weleen vrouw joh, Lu!
Ik zou m toch lekker laten modderen. Stel hij haalt de mouwen eraf (ik heb ze er ook altijd afgehadveul te veul gedoe) wat gebeurt er dan? Dan slaapt ze een nachtje zonder mouwen. Wil jij ze erop dan kan je ze er weer op doen, toch?
Hij moet gewoon een beetje zelfvertrouwen krijgen, komt goed
Ondertussen zou ik overigens gewoon maat drie kopen. Maat twee gaan ze vaak maar heel kort in. Op t kdv krijgt Melba al.maat 5 van kruidvat...thuis nog 4+ van albert heijn die zijn ruimer.
Ahhhhhh wat vervelend voor B_N dat hij zich zo voelt. Hier gaat dat ook zo hoor.quote:Op vrijdag 18 september 2015 06:35 schreef LuDann het volgende:
Wat rot dat jullie misschien afscheid moeten nemen van een van de katten, FF. Veel sterkte.
Onze 16 jaar oude kater moet ook wennen, vooral aan het feit dat hij minder aandacht krijgt en niet meer overal mag liggen. Verder doet hij het goed gelukkig. Van de week zijn we nog voor een complete check-up geweest (we kregen een gratis bloed-en urineonderzoek bij een experimentele meting hoge bloeddruk bij de kat) en alleen zijn gebit wordt binnenkort onder handen genomen, verder was alles goed.
@Stippel: Wolk zit ook sinds een week of 4 in maatje 2 (Kruitvat). En manlief is een beetje overgevoelig op het moment, vandaar dat hij protesteert. Ik heb vrij duidelijk voor ogen wat ik vind dat het beste is voor Wolk, en ben daar een beetje te Momzilla in geweest.Hij wil meer inspraak enzo. Dus ja. Nu hebben we dus een discussie hierover, hoewel hij vast ook wel weet dat ik gewoon gelijk heb.
Maar goed, ik laat het hem zelf even uitzoeken dit weekend. Mag hij alle luiers doen.
Vanavond ook, met het aantrekken van het winterslaapzakje (omg, ze is echt superschattig in dat ding, net een rolmops, kan zich amper bewegen);
Hij: 'Haar arm gaat er niet doorheen. Dit past niet, die mouwen zijn te smal, ze moeten eraf.'
Ik pak haar over en wurm haar armen erin. 'Dan moet je gewoon even haar vuistje pakken en dan zo het mouwtje erover heen schuiven' *laat zien*
Hij: ' Oh, dit weet je ook al weer beter'
Dus ja... Ik weet ook niet zo goed wat ik hiermee moet.Ik wil h best meer inspraak geven, maar ik breng de meeste tijd met haar door en ik vind eigenlijk gewoon dat ik gelijk heb in veel dingen.
Ik heb niet echt het geduld om hem zelf door schade en schande uit te laten vinden wat het handigst is. Maar zal dat met die grotere luier toch maar doen dan, dit weekend.
Goed zoquote:
Oh ik heb echt zo'n geluk met mijn man!quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:04 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ahhhhhh wat vervelend voor B_N dat hij zich zo voelt. Hier gaat dat ook zo hoor.
Mijn meneer durfde wurm amper aan te raken of er naar te kijken want dan zette hij het dagenlang op een gillen. Snapte niet meer zo goed hoe alles werkte of hoe lichaamstaal te lezen. "mama's kindje"; zegt hij dan gekrenkt. Ik blijf toch maar aanmoedigen. Vanochtend lag hij te wurmen in zijn bed na voeding en toen zei ik.. misschien wil hij wel bij papa boeren want mij lukte het niet ^^,
misschien moet je wat heen en weer lopen om hem relaxed te krijgen..
En jawel hoor ^^, mega boer en relaxed gezichtje. Toen keek mijn meneer echt zodat deed ik! Jij kreeg dat niet voor elkaar?
Nope; gaapte ik![]()
hij heeft zijn papa dus ook echt nodig!
Super fijn, lijkt me dat.quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:17 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Oh ik heb echt zo'n geluk met mijn man!Vannacht weer, N. had krampjes na het voeden, en ging huilen elke keer als ik haar neerlegde. Ik had het na 3 minuten wel gezien, dus man zei 'geef haar maar' en toen heeft ze een kwartier op zijn buik gelegen tot ze in slaap viel. Maar hij heeft ook een grotere en zachtere buik dan ik, dus dat ligt natuurlijk lekker
ah gossie... heeft hij Wurm wel een een flesje gegeven? Dat vindt ze vast fijn!quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:22 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Super fijn, lijkt me dat.
Ik vind het vervelend voor mijn meneer. Hij is een beetje zelfvertrouwen kwijt geraakt sinds de hysterische gilpartijen en als ik hem dan vast kreeg dat hij *whii - snik - snuf - stil* doet. Of ineens met de simpelste dingen gaat worstelen.
Komt wel weer.
Nou ben ik ook wel een controlfreakje, maar probeer hem toch zoveel en zo vaak mogelijk te laten aanmodderen. Zo nu en dan gooi ik er een tip in als hij hulpeloos kijkt. Ook al heeft hij een zachte buik. Wurm ligt gewoon niet zo graag bij zijn papa.
Er zijn ook wel wcs met verschoonfaciliteiten, toch? In het kasteel ofzo?quote:Op vrijdag 18 september 2015 09:38 schreef Krisvc het volgende:
Maak me nog het meest druk om de hele dag met L. buiten zijn (buiten verschonen, buiten voeden) en niet zulk goed weer voorspeld. Maar zal wel loslopen allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |