Niksquote:Op donderdag 17 september 2015 20:01 schreef Geerd het volgende:
Wat gebeurt er als je dat gewoon slikt?? Zonder dat je dat nodig hebt
idkquote:Op donderdag 17 september 2015 20:01 schreef Geerd het volgende:
Wat gebeurt er als je dat gewoon slikt?? Zonder dat je dat nodig hebt
Speed. Werkende bestanddeel is grofweg hetzelfde.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:07 schreef -AMG- het volgende:
Een stuk of zes tegelijk en het is net alsof je op de pillen bent.
quote:
Dit, niks mis mee. Prima middel, zo goed als onschadelijk en cheap.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:21 schreef Terecht het volgende:
TS, je mag gerust zeggen dat je Ritalin wil proberen hoor.
Ik wil info over de websitequote:Op donderdag 17 september 2015 20:21 schreef Terecht het volgende:
TS, je mag gerust zeggen dat je Ritalin wil proberen hoor.
Nee het is natuurlijk niet de bedoeling dat dat online wordt verkocht, het is wel mogelijk maar of je het krijgt weet je niet.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:25 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Ik wil info over de website
Of t betriuwbaar is ja of nee
Misschien niet, maar voor ¤10 kun je wel een gokje wagen tenzij je straatarm bent. Verder kun je het best met Paypal betalen, want dan kun je het geld via Paypal terugkrijgen.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:25 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Ik wil info over de website
Of t betriuwbaar is ja of nee
Waarquote:Op donderdag 17 september 2015 20:37 schreef OllieWilliams het volgende:
Eventueel kun je ethylfenidaat wel betrouwbaar bestellen op internet. Vrijwel identiek aan ritalin (methylfenidaat) qua effect, werking, schadelijkheid, etc.
Ja maar straks slik ik iets anders en blijkt t helemaal geen ritalin te zijn wat ze gevenquote:Op donderdag 17 september 2015 20:39 schreef eleusis het volgende:
[..]
Misschien niet, maar voor ¤10 kun je wel een gokje wagen tenzij je straatarm bent. Verder kun je het best met Paypal betalen, want dan kun je het geld via Paypal terugkrijgen.
Koop het, slik het, en geef live updates op FOK!. Dan kunnen de kenners hier beoordelen of je Ritalin hebt geslikt of rattengif met waspoeder.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:40 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Ja maar straks slik ik iets anders en blijkt t helemaal geen ritalin te zijn wat ze geven
quote:Op donderdag 17 september 2015 20:42 schreef Terecht het volgende:
[..]
Koop het, slik het, en geef live updates op FOK!. Dan kunnen de kenners hier beoordelen of je Ritalin hebt geslikt of rattengif met waspoeder.
Je kunt een deel van een pil af schrapen en testen in bijvoorbeeld een Marquis of Mandelin reagens, het zou dan licht geel-oranje moeten worden.quote:Op donderdag 17 september 2015 20:40 schreef Vlinderbom het volgende:
[..]
Ja maar straks slik ik iets anders en blijkt t helemaal geen ritalin te zijn wat ze geven
quote:Op donderdag 17 september 2015 20:07 schreef -AMG- het volgende:
Een stuk of zes tegelijk en het is net alsof je op de pillen bent.
Het helpt veel mensen met concentratie en studerenquote:Op donderdag 17 september 2015 20:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Waarom, in hemelsnaam. Waarom?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |