Bij al die "even" dingen die je opnoemt merk ik dat ik denk 'pfoe'quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:48 schreef Butterflower het volgende:
Ik wandel altijd veel op mijn dagen thuis. Of we gaan een stukje fietsen. Even naar de kinderboerderij. Even naar de stad. Even langs m'n zus of moeder.
En natuurlijk ons dagelijkse uitje naar de supermarkt![]()
Verder tussen de slaapjes door lekker op de bank hangen. Tv kijken en boekjes lezen.
Met alles +1 Net eventjes boodschappen wezen doen met de auto. Zitten in een winkelwagentje is de bomquote:Op dinsdag 22 september 2015 10:48 schreef Butterflower het volgende:
Ik wandel altijd veel op mijn dagen thuis. Of we gaan een stukje fietsen. Even naar de kinderboerderij. Even naar de stad. Even langs m'n zus of moeder.
En natuurlijk ons dagelijkse uitje naar de supermarkt![]()
Verder tussen de slaapjes door lekker op de bank hangen. Tv kijken en boekjes lezen.
Bouwt jouw dreumes al?? Die van mij smijt de blokken vooral door de kamer...quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwak wat is dat snel gegaan!!! Ik weet je buikfoto's me nog goed te herinnerenJe was prachtig zwanger.
Misschien nog een tip voor binnenshuis: megablocks? Samen iets bouwen?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:45 schreef Fazzoletti het volgende:
Even wat anders; We zitten nu thuis in een knuffel en kusfaseEcht zo heerlijk, zo'n natte open mond met snotneus dat perse op jouw mond gedrukt moet worden
![]()
![]()
Met het knuffelen legt hij dan zo z'n hoofd op m'n schouder, echt te lief
Jamaar het is ook niet de bedoeling dat dreumes hele kastelen bouwt of picasso's tekent, het gaat om het samenzijn toch?quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:56 schreef Hilmo het volgende:
Jullie ideeën zijn leuk, maar klinken zo makkelijk. Samen tekenen, samen bouwen met duplo (staat gelijk aan meteen de boel omgooien, weggooien, afbreken), samen boekje lezen (oke dat laatste gaat nog wel maar is vooral dat hij bladzijden wil omslaan. Daadwerkelijk wat voorlezen zit er niet in, ondanks leuke geluidjes.)
Steentjes in een bakje doen, zou gelijk staan aan opeten... Het is hier nogal van het ruige op het moment. Al probeert hij voorzichtig iets met de vormenstoof! De oudpapierbak omgooien en een doos met keukengerei is nog het mooiste.
Aahw knuffelfaseKrijgen jongens dat ook?
En Saar aan het klimmen haha![]()
![]()
De stenen-opeet-fase zijn we hier inderdaad wel voorbij. Afgezien van af en toe een kattebrokje in z'n mond gaat het best goedquote:Op dinsdag 22 september 2015 11:56 schreef Hilmo het volgende:
Jullie ideeën zijn leuk, maar klinken zo makkelijk. Samen tekenen, samen bouwen met duplo (staat gelijk aan meteen de boel omgooien, weggooien, afbreken), samen boekje lezen (oke dat laatste gaat nog wel maar is vooral dat hij bladzijden wil omslaan. Daadwerkelijk wat voorlezen zit er niet in, ondanks leuke geluidjes.)
Steentjes in een bakje doen, zou gelijk staan aan opeten... Het is hier nogal van het ruige op het moment. Al probeert hij voorzichtig iets met de vormenstoof! De oudpapierbak omgooien en een doos met keukengerei is nog het mooiste.
Aahw knuffelfaseKrijgen jongens dat ook?
En Saar aan het klimmen haha![]()
![]()
Js vindt ook alleen het oceanium nog leuk hoorquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:10 schreef kwakz0r het volgende:
De snotkusjes gaan hier nog vooral op mijn kleren
Blijdorp zijn we in augustus geweest, vond ie nog weinig aan. Wel mensen bekeken maar niet exht interesse in de dieren.
Ik ga ook eens uitzoeken wanneer de bieb in de wijk open is en waar en hoe het zit met de hoofdbieb. Maken we daar ook een keer een uitje van.
Vandaag hoef ik van mezelf niks, meneer slaapt net na veel geharrewar en gepiep dus als hij wakker is zie ik wel of ik zin heb om een boodschap te doen.
Ja ik heb het formuliertje. Die moet ik dus nog gaan inleverenquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:48 schreef Loj het volgende:
[..]
Js vindt ook alleen het oceanium nog leuk hoor
Vissen kijken! (Jammer genoeg roept mijn peuter op het moment: nee geen vissen, vissen saai)
En echt, bieb is mijn favoriete herfst/winteruitje![]()
Ken je boekstart?![]()
En dan voor mezelf ook wat leuks meenemen, ik probeer tegenwoordig 's avonds weer in een boek te duiken ipv Netflix
Wij hebben het speelkleed van Ikea en het gaat best goed daaropquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:23 schreef exode het volgende:
Vraagje voor de mama's met een dreumes die met auto's spelen:
Hebben jullie iets van een autobaan, wegenplaten ofzo? B vindt alles auto's in zijn autobak nu erg leuk. Hij gaat er de hele kamer mee door. Dat de vloer vol met krassen komt, tja, dat is dan maar zo, maar misschien is het voor hem wel leuker als er een 'weg' ligt voor hem. Maar ik vraag me af of dreumessen zich zo laten inkaderen?
Ik vind dit er allemaal zo leuk uitzien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |