Ah ik heb ze weleens gegeten maar weet niet meer of ze helemaal gaar waren, zal dus wel nietquote:Op maandag 21 september 2015 18:40 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ze hoeven ook niet helemaal gaar te zijn. is niet lekker, dan is het net rubber.
Elke verfilming van meneer King vind ik rukquote:Op maandag 21 september 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
Under the dome.... Enige leuke eraan is Colin Ford![]()
Serieusquote:Op maandag 21 september 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
Under the dome.... Enige leuke eraan is Colin Ford![]()
ze hebben volgens mij 30 seconden aan 1 kant nodig ofzo ;p zijn wel lekker alleen zo ontzettend duur ;pquote:Op maandag 21 september 2015 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik heb ze weleens gegeten maar weet niet meer of ze helemaal gaar waren, zal dus wel niet
The mist was wel te doenquote:Op maandag 21 september 2015 18:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Elke verfilming van meneer King vind ik ruk/superfanrant
Zonde van die vijgen ook..
Hmm.. De eerste dan, afgezien van het einde..quote:
Here's Johnny!!quote:Op maandag 21 september 2015 18:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Christine ook welEn Cujo. Oh en natuurlijk The Green Mile en nog wel een paar hoor.
Beetje? dat was bijna een soepquote:
Lijkt me niet echt lekker.quote:Tahin is een pasta gemaakt van sesamzaad
staat nog maar 1 man tussen de 4quote:Op maandag 21 september 2015 19:00 schreef Karina het volgende:
Vrouwen zijn blijkbaar goed in salades maken, die van Jacqui leek mij ook wel lekker.
2 toch dacht ik? Maar het viel me op dat het allemaal vrouwen waren, keek niet verder dan mijn neus lang wasquote:Op maandag 21 september 2015 19:01 schreef franklop het volgende:
[..]
staat nog maar 1 man tussen de 4
paella. Of iets met chorizoquote:Op maandag 21 september 2015 19:02 schreef franklop het volgende:
wat is nou typisch spaans koken dan? Tapas ?
De Spaanse keuken is één van de belangrijkste grondleggers van het Mediterraan dieet. In feite bestaat de Spaanse keuken uit vele regionale keukens, zoals de Catalaanse, Galicische of Baskische keukens die allen onderling sterk verschillen. De Spaanse keuken zoals men die buiten Spanje kent bestaat meestal uit niet veel meer dan paella, tortilla, tapas zoals patatas bravas en een aantal worsten zoals chorizo. In werkelijkheid gaat het echter om een enorm gevarieerde hoeveelheid verschillende regionale keukens die hun succes vooral halen uit de overvloed aan verse producten die men in het land vindt. Buiten dat houdt de Spaanse bevolking zelf haar eigen keuken in stand, in vergelijking met andere Europese landen bestaat er een grote voorkeur voor verse productie van hoge kwaliteit in tegenstelling tot bijvoorbeeld diepvriesproducten of voorverpakte groenten en fruit, die vrijwel niet worden verkocht. Spanje is na Japan de grootste vis- en zeevruchtenconsument ter wereld.quote:
Kan me niet echt herinneren dat ik er brood op heb de laatste keer in Barcelonaquote:Op maandag 21 september 2015 19:05 schreef Karina het volgende:
Het brood in Spanje vond ik maar niks. Keihard of van dat voorverpakte witte brood.
Meestal krijg je van die knoertharde broodjes. Als je die een paar uur laat liggen kun je er iemand mee doodgooienquote:Op maandag 21 september 2015 19:06 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan me niet echt herinneren dat ik er brood op heb de laatste keer in BarcelonaHad geen ontbijt bij hotel toen, maar wat we verder hadden? Geen idee
wss in combinatie met de kwartel en eventueel tijdquote:
Fuck Michelinquote:Op maandag 21 september 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet hoor. Maar een foodtruck is je culinaire wens? Broodje beenham op de kermis dus.
smakelijk!quote:
zijn zoveel verschillende foodtrucks tegenwoordig. ook heel culinair enzo ;pquote:Op maandag 21 september 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet hoor. Maar een foodtruck is je culinaire wens? Broodje beenham op de kermis dus.
Is hier niet zo heel bekend misschien. Ik ken dus alleen die kraampjes op de kermis. Ja of een patatkraam.quote:Op maandag 21 september 2015 19:14 schreef LPFAN het volgende:
[..]
zijn zoveel verschillende foodtrucks tegenwoordig. ook heel culinair enzo ;p
hier is het nog niet heel erg populair idd, wat wel heel jammer is.quote:Op maandag 21 september 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Is hier niet zo heel bekend misschien. Ik ken dus alleen die kraampjes op de kermis. Ja of een patatkraam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |