Ja ik schrok ook wel hoorquote:
Cholesterolverlagende medicijnen en bloeddrukverlagers, aan veel tia patiënten werd dat gegeven om infarct/bloeding in toekomst te kunnen voorkomen.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat zijn dat?
Hij heeft daar in ziekenhuis meteen injectie gekregen zodat z`n bloeddruk weer normaal was. Die was echt levensbedreigend hoog namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een opso met haar turkenvriendinnetjes op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zijn alle turken op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte![]()
daarna gaan ze zelf zwemmenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:37 schreef Hadtjememaar het volgende:
maar als je overlijdt schuiven ze je lijk de ganges inblablablabla![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:38 schreef Tjacka het volgende:
wat is een opso op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een opso met haar turkenvriendinnetjes op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zijn alle turken op de maan?HAHAHAHA. !!1!!11SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan kom ik in het VK en dan arts uit India zekerquote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef Elan het volgende:
fuck india zou meteen terugkomen naar NL als ik je pa was fokkieAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Nou ja hij gaat vrijdag met een apparaat 24 uur om z`n arm lopen zodat dokter goed kan zien hoe alles zit enzo. En hij heeft afspraak bij neuroloog. Zal ongetwijfeld wel medicijnen tegen bloeddruk krijgen jaquote:Op woensdag 16 september 2015 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Cholesterolverlagende medicijnen en bloeddrukverlagers, aan veel tia patiënten werd dat gegeven om infarct/bloeding in toekomst te kunnen voorkomen.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik was vanavond met hem uit etenquote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef Elan het volgende:
fuck india zou meteen terugkomen naar NL als ik je pa was fokkieHij is al week in Nl.
Maar shell he. Was voor werk daar. Hij mocht in principe ook niet terugvliegen naar Nederland“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:38 schreef Tjacka het volgende:
wat is een opso op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is een opso met haar turkenvriendinnetjes op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat zijn alle turken op de maan?Als je nou op de eerste vraag zei 'Een astronaut, gore racist!' was het leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dan kom ik in het VK en dan arts uit India zeker![]()
artsen zijn niet perse slecht maar meer de algehele omstandigheden en veel charlatans natuurlijk ookblablablabla![]()
Arts uit india hier is vaak prima ja.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:40 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
artsen zijn niet perse slecht maar meer de algehele omstandigheden en veel charlatans natuurlijk ook
Maar daar veel corruptie en weinig controle. Dus zou sowieso terugvliegen
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
oh mooi dan kan ik blijven vuren dusquote:Op woensdag 16 september 2015 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben niet echt in de mood voor payback.Groot fan van User Wotte![]()
Morgen krijg je er spijt van.quote:Op woensdag 16 september 2015 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh mooi dan kan ik blijven vuren dus![]()
![]()
je mag niet eens vliegen met datquote:Op woensdag 16 september 2015 23:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Arts uit india hier is vaak prima ja.
Maar daar veel corruptie en weinig controle. Dus zou sowieso terugvliegenblablablabla
Forum Opties Forumhop: Hop naar: