abonnement Unibet Coolblue
pi_157004962
'Kom hier dat ik u kus' gelezen - meh. ze schrijft soms machtig mooie zinnen, maar de denderende hype begrijp ik niet zo. Anderen hier hebben het vast gelezen - wat vonden jullie?

nu bezig met korte verhalen van Ursula K. Le Guin. hoe tof! ik kende het nog niet. fijne afwisseling van wat ik meestal lees :D
pi_157007872
  woensdag 21 oktober 2015 @ 23:59:38 #128
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_157007988
Ik vond A girl on the train echt heel erg goed , heb het in een keer uitgelezen.
Nu ben ik bezig in deze:

Wat een boek O+ _O_
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_157009003


Onderdeel van de "A dog's purpose" serie.

Ik moet eigenlijk slapen maar vind het zo leuk. :D
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator donderdag 22 oktober 2015 @ 09:38:59 #130
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_157011186
Au pair van hermans is uit nu Jack Kerouac the subterraneans
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_157023645
Gisteren ben ik met deze boek begonnen en ik moet zeggen dat het echt heel lekker leest! Vanavond verder lezen ^O^

pi_157029232


Mijn boek ziet eruit zoals op het plaatje. Oud en vergeeld. O+ Gekocht op een vrijmarkt op koningsdag en nu aan het lezen. Het is een roman dat zich afspeelt in het Nederlands Indische koloniale tijdperk. :)
pi_157029427


Deze uit de kast geplukt. Ga ik vanavond in bed aan beginnen.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 22 oktober 2015 @ 22:09:27 #134
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_157029601
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 22:31 schreef larry_flynt het volgende:
Meisje op de trein aan het lezen. Kijken waar de hype over gaat. Vind het tot nu toe niet veel bijzonders.
Ik vond het irritant geschreven en ben gestopt met lezen. :@
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_157061315
Turn the world into your dance floor.
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:20:58 #136
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157070337
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Lieve Belg zaterdag 24 oktober 2015 @ 21:32:17 #137
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_157070764
quote:
1s.gif Op donderdag 22 oktober 2015 22:09 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik vond het irritant geschreven en ben gestopt met lezen. :@
Ik had pas na vijftig pagina's door dat het elk hoofdstuk van personage veranderd. Ook moet je de datums goed lezen in de subtitels. Ze verspringen soms enkele dagen/weken/maanden. Voor de rest een goed boek, maar je moet alles goed gelezen hebben en mee zijn van in het begin.

Recent nog eens Daemon en CTRL-ALT-DEL (of Freedom) gelezen. Dit blijven mijn favoriete boeken. Zeker als je, zoals ik, in e IT sector zit.

Mijn volgende boek, zal naast de Festool catalogus, waarschijnlijk Zwart Krijt zijn.

En ik ga dit jaar niet naar de boekenbeurs gaan in Antwerpen. Ik moet eerst door dit geraken.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:21:06 #138
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_157072272
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 21:32 schreef Jump het volgende:

[..]

Ik had pas na vijftig pagina's door dat het elk hoofdstuk van personage veranderd. Ook moet je de datums goed lezen in de subtitels. Ze verspringen soms enkele dagen/weken/maanden. Voor de rest een goed boek, maar je moet alles goed gelezen hebben en mee zijn van in het begin.

Recent nog eens Daemon en CTRL-ALT-DEL (of Freedom) gelezen. Dit blijven mijn favoriete boeken. Zeker als je, zoals ik, in e IT sector zit.

Mijn volgende boek, zal naast de Festool catalogus, waarschijnlijk Zwart Krijt zijn.

En ik ga dit jaar niet naar de boekenbeurs gaan in Antwerpen. Ik moet eerst door dit geraken.
Ik vond de manier van vertellen erg irritant maar had dus ff door moeten zetten dan was een ander aan t woord gekomen die wellicht geen irritatie had verwekt ? Als ik me erg verveel kan ik altijd nog een nieuwe poging wagen.

Leuke gevarieerde verzameling boeken, heel veel Mo Hayder naast de Getuige van Grisham :D
In eigen hand van Tana French vond ik tegenvallen. Ze heeft betere boeken geschreven zoals In the woods en the Likeness, die ik het beste vond. Opstanding van Young moet je je hoofd bij houden anders raak je de draad kwijt de 2 volgende boeken zijn minstens zo erg. :P
Maar wat veel ongelezen boeken.... daar ben je nog wel ff mee bezig denk ik. Er zitten hele goede tussen. :)
Zwart krijt klinkt ook goed. Ik ken het boek niet, het lijkt me wel wat.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_157072465
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 21:15 schreef Gala6183 het volgende:
Ik ben bezig in 2 boeken maar ik kom er maar niet lekker in.

Onderweg:
[ afbeelding ]


Wordt het nog beter na 50 pagina's? ;(
:N ik vond het een vreselijk boek
pi_157072642
Feyenoord Rotterdam
pi_157072780
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 22:27 schreef computergirl het volgende:

[..]

:N ik vond het een vreselijk boek
De Welwillenden verhuist naar de stapel "Never finished". Ik kom er écht niet doorheen.
  Lieve Belg zaterdag 24 oktober 2015 @ 22:41:14 #142
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_157072826
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 22:21 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ik vond de manier van vertellen erg irritant maar had dus ff door moeten zetten dan was een ander aan t woord gekomen die wellicht geen irritatie had verwekt ? Als ik me erg verveel kan ik altijd nog een nieuwe poging wagen.

Leuke gevarieerde verzameling boeken, heel veel Mo Hayder naast de Getuige van Grisham :D
In eigen hand van Tana French vond ik tegenvallen. Ze heeft betere boeken geschreven zoals In the woods en the Likeness, die ik het beste vond. Opstanding van Young moet je je hoofd bij houden anders raak je de draad kwijt de 2 volgende boeken zijn minstens zo erg. :P
Maar wat veel ongelezen boeken.... daar ben je nog wel ff mee bezig denk ik. Er zitten hele goede tussen. :)
Zwart krijt klinkt ook goed. Ik ken het boek niet, het lijkt me wel wat.
Mo Hayder vind ik prettig lezen. En ik houd wel van het detective, thriller thema. Het boek van Young had ik gekocht en wou eerst dat lezen voordat ik de andere delen ook kocht, maar nog niet toe gekomen het eerste deel te lezen.

Als ik een leuk boek zie liggen, heb ik de neiging om het te kopen. Maar meestal heb ik een periode waarbij ik een paar boeken op korte tijd lees. Om daarna een half jaar niet naar die boeken te kijken. En dan heb je het probleem van een hoop leuke boeken te hebben, maar ik schat ongeveer maar 1 op de 3 gelezen te hebben.
Het valt niet echt op te maken van die foto welke ongelezen vind ik. Wie die dat rechtsboven liggen, dat zijn de nieuwste.
Enkele zijn ook gewoon opgegeven. Als ik niet in het verhaal getrokken word in de eerste 50 pagina's, of als het echt te langdradig wordt dan hoeft het voor mij niet meer.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zaterdag 24 oktober 2015 @ 23:01:53 #143
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_157073382
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 22:41 schreef Jump het volgende:

[..]

Mo Hayder vind ik prettig lezen. En ik houd wel van het detective, thriller thema. Het boek van Young had ik gekocht en wou eerst dat lezen voordat ik de andere delen ook kocht, maar nog niet toe gekomen het eerste deel te lezen.

Als ik een leuk boek zie liggen, heb ik de neiging om het te kopen. Maar meestal heb ik een periode waarbij ik een paar boeken op korte tijd lees. Om daarna een half jaar niet naar die boeken te kijken. En dan heb je het probleem van een hoop leuke boeken te hebben, maar ik schat ongeveer maar 1 op de 3 gelezen te hebben.
Het valt niet echt op te maken van die foto welke ongelezen vind ik. Wie die dat rechtsboven liggen, dat zijn de nieuwste.
Enkele zijn ook gewoon opgegeven. Als ik niet in het verhaal getrokken word in de eerste 50 pagina's, of als het echt te langdradig wordt dan hoeft het voor mij niet meer.
Dus je hebt de Mo Hayders al gelezen. Ik verbaasde me al. Ridder van Young leest prima weg en de andere 2 delen ook. Ik vind Opstanding wel boeiend vanwege het onderwerp maar lastig omdat er zoveel verschillende personen in voorkomen. In het volgende boek is het te veel aan t worden. Toen moest ik terug gaan kijken. Het derde deel heb ik me nog niet aan durven wagen.
Ongelezen boeken blijven bij mij niet lang liggen. Ik lees snel en veel. Kan niet niks doen en tv boeit me niet.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_157076884
quote:
Festool catalogus?
  zondag 25 oktober 2015 @ 11:43:51 #145
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_157080614
Grapes of Wrath van Steinbeck uit ( wat een prachtig boek, wat een aangrijpend einde ;( ). Echt een aanrader, die komt bij mij in mijn top vijf wel hoor O+
Blijf in hetzelfde thema, lees nu deze:
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_157084667
Die van Morozov kwam ik niet helemaal lekker in, dus even weggelegd.

Vrijwel in één adem uitgelezen:



Nu beginnen in:

  zondag 25 oktober 2015 @ 15:51:39 #147
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_157086804
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2015 22:39 schreef Gala6183 het volgende:

[..]

De Welwillenden verhuist naar de stapel "Never finished". Ik kom er écht niet doorheen.
Waarom worden moeilijke en saaie boeken van tegenwoordig vaak literaire meesterwerken genoemd?
De echte meesterwerken zijn juist goed te lezen en niet saai.
  zondag 25 oktober 2015 @ 16:26:04 #148
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_157088046
Deze net uit

En begin nu aan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Lieve Belg zondag 25 oktober 2015 @ 19:31:18 #149
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_157093193
quote:
1s.gif Op zondag 25 oktober 2015 02:58 schreef NewBalance het volgende:

[..]

Festool catalogus?
Ik denk dat je de verkeerde post gequote hebt. Maar Festool is materiaal voor houtbewerking, en hun catalogus ligt nu voor mij. Dat waren mijn volgende 400 pagina's.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Moderator maandag 26 oktober 2015 @ 09:19:58 #150
42184 crew  DaMart
pi_157105943
Ik ga beginnen in:

Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')