SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
Lijkt me wel gaaf hoor, wat anders als dat saaie zwart.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Toch wel tof hoor. Zou een zwarte zo voor omruilen.
[ afbeelding ]
Deze is trouwens de ultieme PS4 troll.
[ afbeelding ]
Boeiend gewoon PES halen manquote:Op woensdag 16 september 2015 23:12 schreef Fokker101 het volgende:
Klote zooi ben gewoon te laat bij Wehkamp met FIFA 16Was die daar gewoon 40-, en bij Mediamarkt is die 50-,? Op de site staat 60-,
is dat de playstation famicom editie?quote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of gewoon een verspreking omdat Uncharted wel meerdere games heeft...quote:
quote:Op donderdag 17 september 2015 11:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Of gewoon een verspreking omdat Uncharted wel meerdere games heeft...
Ik hoop niet dat er een nieuwe van komt, het verhaal is klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 september 2015 12:28 schreef Drankster het volgende:
[..]Een briljant einde, maar ik ben ook benieuwd hoe ze dat kunnen uitwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Dat zou wel beter zijn. Maakt de wereld houdbaarder. Met het verhaal kan het ook nog een keer samen komen tot een passend slot.quote:Op donderdag 17 september 2015 12:35 schreef MMaRsu het volgende:
Wat mij betreft mogen er nieuwe personages de hoofdpersonen zijn van Tlou2
Hoe is dat de fout van Sony?quote:Op donderdag 17 september 2015 12:47 schreef rickyszz het volgende:
Klote.. Had mn PS+ sub aanlaten staan op PayPal waardoor het automatisch werd afgeschreven en het is ook nog eens 20 euro voor 3 maanden, kut Sony.
Dat moet DLC zijn dan.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Nouja misschien als je speelt als Fireflies die op jacht gaan naar Joel en Ellie om de wereld te redden. Dat je de andere kant van het verhaal speelt zeg maar. Dat kan ik me nog wel voorstellen.
Of gewoon een deel van vroeger nog... Net nadat het begonquote:Op donderdag 17 september 2015 14:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat moet DLC zijn dan.
Ik ben klaar met Ellie en Joel. Geef mij maar een nieuw personage, een paar maandjes na de gebeurtenissen van het eerste deel.
Ja, of net voor, tijdens en na of zo.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Of gewoon een deel van vroeger nog... Net nadat het begon
Daarom dacht ik er ook aanquote:Op donderdag 17 september 2015 15:24 schreef Ang3l het volgende:
Zoals ze bij Walking Dead nu ook doen met de spin-off.
Neejoh gewoon als die neger mid game. Hij kwam toch vanuit een andere plek oidquote:Op donderdag 17 september 2015 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Nouja misschien als je speelt als Fireflies die op jacht gaan naar Joel en Ellie om de wereld te redden. Dat je de andere kant van het verhaal speelt zeg maar. Dat kan ik me nog wel voorstellen.
Het gaat natuurlijk alleen om de games maar persoonlijk wil ik mijn zwarte PS4 er wel voor ruilen. Ook als ik iets moet bij betalen.quote:Op woensdag 16 september 2015 21:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |