Ja, meestal over achtervolging en labyrinten.quote:Op woensdag 16 september 2015 17:42 schreef RingBewoner het volgende:
Als je wel slaapt, droom je dan nog specifieke dingen?
drie dagen niet slapen is wel veel.. heb je deze wel eens geprobeerd?quote:Op woensdag 16 september 2015 17:40 schreef Opoefiets het volgende:
Voor zover ik weet is hier nog geen actueel topic over, anders had ik daar wel gepost.
Het probleem is: ik slaap bijna niet. Al drie dagen niet. Ik heb daarvoor één goede nacht gehad, dankzij melatonine. Daarvoor sliep ik ook slecht en wilde ik het liefst de melatonine buiten spel houden. Ik heb enorme stress gehad doordat dingen niet zo lekker liepen. Daar heb ik over gepiekerd, maar de laatste drie nachten pieker ik niet.
Misschien is vetgedrukte juist de oorzaak!quote:Op woensdag 16 september 2015 17:40 schreef Opoefiets het volgende:
Voor zover ik weet is hier nog geen actueel topic over, anders had ik daar wel gepost.
Het probleem is: ik slaap bijna niet. Al drie dagen niet. Ik heb daarvoor één goede nacht gehad, dankzij melatonine. Daarvoor sliep ik ook slecht en wilde ik het liefst de melatonine buiten spel houden. Ik heb enorme stress gehad doordat dingen niet zo lekker liepen. Daar heb ik over gepiekerd, maar de laatste drie nachten pieker ik niet.
Ik slaap niet in (ook niet met melatonine). Ik weet niet waarom. Ik heb een avondritueel, drink alleen 's morgens één kopje espresso, lees 's avonds een boek en ik zit niet meer nog uren achter het beeldscherm. Overdag ben ik actief bezig. Ik zit geen seconde stil, omdat ik dat simpelweg gewoon niet kan.
En die slapeloze nachten maken het er niet beter op; ik heb steeds minder zin in de dag en ik heb wallen van hier tot Tokio.
oh......... opgelost dus, gewoon harder werken dusquote:Op donderdag 24 september 2015 11:18 schreef Opoefiets het volgende:
Ik moet zeggen dat ik een vrij positieve update heb![]()
Tot en met zaterdagmorgen geen oog dichtgedaan. Ik moest zaterdag vroeg op om dingen te regelen. Ik heb meer dan twaalf uur gewerkt en uiteindelijk kwam ik 's avonds doodmoe thuis. Om elf uur ben ik uit mezelf (zonder melatonine of zweverige theeën) in slaap gevallen. Tot half zeven doorgeslapen. Weer veel fysiek werk verricht en helemaal stuk. Ik kon niet eens meer helder nadenken door de vermoeidheid.
Heerlijk geslapen deze week, meestal opgestaan om half acht. Behalve vandaag dan. Maar ik ben gisteravond zelfs in slaap gevallen na het sporten, wat ik nooit heb. Ik lig meestal gewoon wakker, omdat mijn lichaam actief wil zijn.
Ik hoop dat ik dit volhoud. Ik ben veel minder snel overprikkeld, veel oplettender en minder snel afgeleid.
quote:Op donderdag 24 september 2015 11:18 schreef Opoefiets het volgende:
Ik moet zeggen dat ik een vrij positieve update heb![]()
Tot en met zaterdagmorgen geen oog dichtgedaan. Ik moest zaterdag vroeg op om dingen te regelen. Ik heb meer dan twaalf uur gewerkt en uiteindelijk kwam ik 's avonds doodmoe thuis. Om elf uur ben ik uit mezelf (zonder melatonine of zweverige theeën) in slaap gevallen. Tot half zeven doorgeslapen. Weer veel fysiek werk verricht en helemaal stuk. Ik kon niet eens meer helder nadenken door de vermoeidheid.
Heerlijk geslapen deze week, meestal opgestaan om half acht. Behalve vandaag dan. Maar ik ben gisteravond zelfs in slaap gevallen na het sporten, wat ik nooit heb. Ik lig meestal gewoon wakker, omdat mijn lichaam actief wil zijn.
Ik hoop dat ik dit volhoud. Ik ben veel minder snel overprikkeld, veel oplettender en minder snel afgeleid.
Heb de indruk dat dit meer een mannending is iddquote:Op zaterdag 26 september 2015 02:45 schreef ausweiss het volgende:
Slapeloosheid is een hele grote ergernis.
Heb er zelf laatste tijd veel mee te maken.
Het breekt je uiteindelijk op.
In mijn geval is het te verklaren,
Heb 1 nieuwe en 1 slechte heup.
Die slechte is bot op bot totaal geen kraakbeen meer over,
Dus in mijn beleving zenuwpijn.
Zelfs met morfine heb ik bijna de hele dag pijn.
FF wat geks,
Maar jaren terug als ik niet kon slapen dan gaf ik der even een rukje aan(weet natuurlijk niet of dat het zelfde effect bij een vrouw geeft.
Maar je komt daarna in een soort van sleepy state.
Wens je een vollesige nachtrust toe.
Sterkte![]()
![]()
Liever niet als mensen medicijnen hebben. Je medicatie raakt er niet betrouwbaarder door. En de thee die je ervan kunt trekken is echt walgelijkquote:Op zaterdag 26 september 2015 01:04 schreef _Newman_ het volgende:
Je zou sint janskruid kunnen proberen voordat je gaat slapen. Dat kan je in pilvorm kopn. Het helpt tegen depressies en het maakt ook melatomin aan in je hersenen en je valt er beter van in slaap. Sommige mensen krijgen er wel lucide dromen van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |