HoW is het meeste van weg dus kan je beter meteen TTK gaanquote:Op woensdag 16 september 2015 17:03 schreef Luuksor het volgende:
Ok, heb bijna een halfjaar niet gespeeld. Wat zijn de grootste veranderingen?
- TTK is een los deel
- Levelen gaat niet meer met light?
- Veranderingen in de Crucible etc?
Ik ga me eerst maar eens vermaken met de HoW content, koop TTK volgende week wel.
Je moeder ja!quote:Op woensdag 16 september 2015 19:01 schreef Bartcoah het volgende:
Zo ik ben lightlevel 284
De exotic Suros en Do not touch me gauntlets
En Friday12 kreeg een fushion rifleuit de Nightfall strike lawl lawlawlawlawlawlawlwal
Ja ik had al blue hands gevonden die hadedn 297 defensequote:Op woensdag 16 september 2015 19:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je moeder ja!
Maar ook 282 zonder exotics dus
Nah 1 ding gekocht maar... En voor de rest geloot/drops/infusedquote:Op woensdag 16 september 2015 21:13 schreef Reintji het volgende:
Lekker vlot, allemaal legendary gear gekocht met die marks? Zit op 215 nu, met alleen legendarische sloffen.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef HetAntwoord het volgende:
Heb even Crota's End geprobeerd als level 40. In m'n eentje in minder dan een halfuur klaar. Je hebt nu nog maar een zwaard nodig.
Weet iemand of je uit de oude raids nieuwe exotics kunt krijgen?
Ok man, bedankt voor de snelle reply. Droog nu maar je tranen, we kunnen niet allemaal zo alwetend zijn als jij.quote:
Logica of niet?quote:Op woensdag 16 september 2015 23:58 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Ok man, bedankt voor de snelle reply. Droog nu maar je tranen, we kunnen niet allemaal zo alwetend zijn als jij.
Ja het is oude content.. Hebben jullie nog nooit een mmo gespeeld ofzoquote:Op donderdag 17 september 2015 00:37 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Wat is daar logisch aan? Het is nu dus totaal nutteloos om crota Nog te doen?
Nee, is dat erg? Ik weet niet eens wat het betekent....quote:Op donderdag 17 september 2015 00:57 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja het is oude content.. Hebben jullie nog nooit een mmo gespeeld ofzo
Oftewel MMOquote:Op donderdag 17 september 2015 01:04 schreef wiebel535 het volgende:
Heb t ff opgezocht:Destiny is an action-adventure, shared-world shooter.
Een aasws dus...
Flawless Raider Koningquote:Op woensdag 16 september 2015 23:39 schreef HetAntwoord het volgende:
Heb even Crota's End geprobeerd als level 40. In m'n eentje in minder dan een halfuur klaar. Je hebt nu nog maar een zwaard nodig.
Weet iemand of je uit de oude raids nieuwe exotics kunt krijgen?
ik heb 102 coins op mijn hunterquote:Op donderdag 17 september 2015 10:09 schreef Reintji het volgende:
Xur komende vrijdag. Ik gok Hawkmoon/Monte Carlo en een fijne exotic armour piece. Coins genoeg.
Als je vanavond of morgen tijd hebt wil ik je wel aan de achievement helpen, wordt nu wel eens tijd.quote:
Vanavond dienst, morgen online.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:41 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Als je vanavond of morgen tijd hebt wil ik je wel aan de achievement helpen, wordt nu wel eens tijd.![]()
Heb geloof ik iets van 700 strange coins. Ik ga Xur helemaal leegkopen!
Moest jij niet naar school.quote:Op donderdag 17 september 2015 11:55 schreef Bartcoah het volgende:
Hunter is 287
Warlock is 261
lol
Gaat wel rap zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |