jaquote:Op donderdag 17 september 2015 14:34 schreef Reintji het volgende:
Wanneer je klaar bent met het testen van een pipa voor de Gunsmith kun je die in principe toch gewoon weer weggooien?
quote:Op donderdag 17 september 2015 17:55 schreef KneusTeun het volgende:
Vind toch raar dat je als day one speler 40 euro moet lappen om het spel weer normaal te kunnen blijven spelen...
Terwijl als je nu 10 meer betaald je die hele lading dlc erbij hebt. Of zelfs voor 89 de hele game met alles hebt. Wou ttk aanschaffen totdat ik dat zag. Jammer maar helaaseinde van een leuke game.
Beter nog, voor ¤49,- heb je de hele game en alle DLC bij MM.quote:Op donderdag 17 september 2015 17:55 schreef KneusTeun het volgende:
Vind toch raar dat je als day one speler 40 euro moet lappen om het spel weer normaal te kunnen blijven spelen...
Terwijl als je nu 10 meer betaald je die hele lading dlc erbij hebt. Of zelfs voor 89 de hele game met alles hebt. Wou ttk aanschaffen totdat ik dat zag. Jammer maar helaaseinde van een leuke game.
haha aan de naam kon je het zien.. Legacyquote:Op vrijdag 18 september 2015 12:00 schreef Bartcoah het volgende:
Laat maar in de weekly update stond dat dit de laatste keer is dat Xur level 20 heavy weapons verkocht zodat mensen hun exotic lijst konden afmaken. Leuk....
De naam "Legacy Engram" zegt al genoegquote:Op vrijdag 18 september 2015 11:52 schreef Bartcoah het volgende:
Niet de heavy weapon exotic engram kopen.
Yep, ik had in totaal 5 engrams gekocht en die waren allemaal 290. Ook de oude exotics.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:29 schreef VenetianSnares het volgende:
[..]
De naam "Legacy Engram" zegt al genoeg
Straks maar eens wat helm-engrampjes kopen, het schijnt dat die 290 zijn (Armor wat Xur nu zo verkoopt is 280)
Moet ze nog gebruiken op een ultraquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:21 schreef Visserij het volgende:
Ik lees goede verhalen over het gebruiken van '3 of coins' die je nu kan kopen bij Xur. Gasten die in een half uur 6 exotic engrams farmen etc.
Heeft iemand dat al geprobeerd?
Yep, heb een uur gefarmed en meer dan 10 exotic engrams gekregen. Ik gebruikte steeds 3 coins om de kans te vergroten. Heb o.a. Zalo Supercell, 4th Horsemen en Hawkmoon Y2 gekregen. En nog veel meer armor waaronder The Stag helm voor Warlock.quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:21 schreef Visserij het volgende:
Ik lees goede verhalen over het gebruiken van '3 of coins' die je nu kan kopen bij Xur. Gasten die in een half uur 6 exotic engrams farmen etc.
Heeft iemand dat al geprobeerd?
Nou, ik doe iets fout denk ik. Hele zooi coins gespendeerd, nul exotics.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:29 schreef HetAntwoord het volgende:
[..]
Yep, heb een uur gefarmed en meer dan 10 exotic engrams gekregen. Ik gebruikte steeds 3 coins om de kans te vergroten. Heb o.a. Zalo Supercell, 4th Horsemen en Hawkmoon Y2 gekregen. En nog veel meer armor waaronder The Stag helm voor Warlock.
Makkelijkst is Scourge of Winter starten. Eindbaas op low health brengen en dan naar hem toe rennen en van dichtbij killen met een rocket launcher. Je gaat dan zelf dood en hebt checkpoint bij de eindbaas. Rinse & repeat.
1 voor 1 doen en dan luck hebben zoals altijdquote:Op zaterdag 19 september 2015 09:58 schreef Reintji het volgende:
[..]
Nou, ik doe iets fout denk ik. Hele zooi coins gespendeerd, nul exotics.
Luck heb ik niet met dit spelquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:21 schreef Friday12 het volgende:
[..]
1 voor 1 doen en dan luck hebben zoals altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |