Nee nog niet, dat is ook de reden dat ik gekicked wordt..quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Hahaha ja is kut.. Heb je de raid al cleared? Dan moet je alleen mensen zoeken die het ook hebben gedaan.. Dan heb je meer kans op een goede groep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Denk vraag het even voor de zekerheid.
quote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:07 schreef SoleSurvivor101 het volgende:
Nou volgens mij heb ik The Taken KIng qua verhaallijn al uitgespeeld. Wel een beetje snel hoor. Om eerlijk te zijn vond ik The Taken KIng qua verhaal wederom niet echt super hoor. Zal wel aan mij liggen maar toch
Ja maar heb je alle quests enzo erbij al gedaan? heel veel geven nog aparte missies enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Denk vraag het even voor de zekerheid.
Ja op het einde heb ik nog wat missies gehad van die mensen rond de tafelquote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:12 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar heb je alle quests enzo erbij al gedaan? heel veel geven nog aparte missies enzo
En je vind het snel? Ik ben er nu net mee klaar terwijl je bij normale Destiny er in 2 dagen max klaar mee was(als je sloom speelde)quote:Op donderdag 8 oktober 2015 01:17 schreef SoleSurvivor101 het volgende:
[..]
Ja op het einde heb ik nog wat missies gehad van die mensen rond de tafel
Ik meestal ook. De rest is dan voor raid/nightfallquote:Op donderdag 8 oktober 2015 14:12 schreef SoleSurvivor101 het volgende:
Ik speel gewoon met 1 mannetje. Ik kan dat niet om meerdere te onderhouden. Automatisch speel ik er toch maar met 1 het meeste
Iemand die ik ken heeft een manier laten zien om onder de map te glitchen, kan je onder de warsat gaan staan en gaatie gewoon verderquote:Op donderdag 8 oktober 2015 15:09 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Was nog vrij pittig strikie. Helemaal bij die warsat in t begin. Wat een drukte.
Is dat een kwestie van alleen ophalen bij de vanguard? Ben nog lang niet thuis namelijk, of moet je ook direct wat doen?quote:
Als je gisteren alles gedaan hebt met die nieuwe missies dan moet je vandaag nog 1 missie (level 42 strike met al die stroom) anders moet je nog veel meer doen.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:19 schreef Reintji het volgende:
[..]
Is dat een kwestie van alleen ophalen bij de vanguard? Ben nog lang niet thuis namelijk, of moet je ook direct wat doen?
Hmm, heb nog niet alle vanguard quests denk ik. Kreeg gister nog een nieuwe van Variks. Heb wel de daily en de weekly gedaan, alleen nightfall nog niet.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 17:31 schreef wiebel535 het volgende:
[..]
Als je gisteren alles gedaan hebt met die nieuwe missies dan moet je vandaag nog 1 missie (level 42 strike met al die stroom) anders moet je nog veel meer doen.
Nee, het zijn geen Vanguard quests. Als je alle 4 de Fusion rifle relics hebt ontvangen (die paarse dingen die random droppen die eindigen op 001 t/m 004) moet je het volgende doen:quote:Op donderdag 8 oktober 2015 18:56 schreef Reintji het volgende:
[..]
Hmm, heb nog niet alle vanguard quests denk ik. Kreeg gister nog een nieuwe van Variks. Heb wel de daily en de weekly gedaan, alleen nightfall nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |