Waarschijnlijk wel. Maar die zullen pas weggaan als er een nieuw hek geplaatst is. Of Hongarije moet toevallig opeens de migranten door willen laten.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:33 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Precies. En hun idee is nu wachten tot de ME weggaat ofzo?
nee klopt ... Maar hoe lang willen ze zo blijven staan :pquote:Op woensdag 16 september 2015 15:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moeten ze het waterkanon aanzetten en charges uitvoeren, zal de sfeer niet echt veel goed doen
Ja, dat was ook mijn enige optie indd.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja eerst dat waterkanon inzetten?
Als de vlam in de pan slaat wordt dit echt een teringzooiquote:
Ja daarom moeten ze ze terug duwen.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als de vlam in de pan slaat wordt dit echt een teringzooi
Een tank?quote:Op woensdag 16 september 2015 15:38 schreef LTVDK het volgende:
Wat staat daar voor gek voertuig opeens rechts?
Ja, is deze stream kwaliteit is alleen slechtquote:Op woensdag 16 september 2015 15:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Huh, is dit dat hek bij dat waterkanon?
Rechts zie je het open hek, dat hek waar ze achter staan is een geïmproviseerd hek van de politie.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:38 schreef Physsic het volgende:
[..]
Huh, is dit dat hek bij dat waterkanon?
Met sirenes?quote:
Een segway is niet echt een militair voertuigquote:Op woensdag 16 september 2015 15:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja. Op Schiphol hebben ze zelfs segways met sirenes
Nee maar je kan overal sirenes op zetten :pquote:Op woensdag 16 september 2015 15:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een segway is niet echt een militair voertuig
In elk geval meer bevoegdheden om in 'uitzonderlijke gevallen' sneller knopen te kunnen doorhakken. Niet meer bevoegdheden als in bepalen wat er op nationaal niveau gebeurt binnen een land.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mee eens. Als het aan mij ligt, krijgt Brussel meer bevoegdheden. Maar daar is lang niet iedereen voorstander van.
De Hongaarse politie zal niet als eerste ingrijpen denk ik, anders krijgen ze weer de schuld van de mediaquote:Op woensdag 16 september 2015 15:41 schreef Yasmin23 het volgende:
Of wachten ze totdat het geduld op raakt bij die mensen zodat ze actie kunnen ondernemen?
Thanks. Ziet er totaal anders uit dan ik in gedachte had. Ik dacht dat dat waterkanon op 1meter van die migranten stond.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:38 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, is deze stream kwaliteit is alleen slecht
Nee dat idee heb ik ook maar nu is het wachten er op.quote:Op woensdag 16 september 2015 15:42 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
De Hongaarse politie zal niet als eerste ingrijpen denk ik, anders krijgen ze weer de schuld van de media
http://www.rt.com/on-air/hungarian-border-police-refugees/quote:Op woensdag 16 september 2015 15:43 schreef BarryOSeven het volgende:
Iemand een goede live link met hoge kwaliteit en de tank?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |