Op dit moment is de stream een soort van geluidsspel geworden. Je kan je fantasie de loop laten gaan, ik denk dat de "vluchtelingen" een apache hebben gestolen en daarmee door het hek proberen te komen. Hierbij is een auto aangetikt waardoor het alarm afgaat. De grondtroepen gooien stenen.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:04 schreef Childofthe90s het volgende:
Kan iemand vertellen wat er gebeurt, bestormen ze het hek?
Haha, ik bedoelde ook vooral gisteren eigenlijk. Heb vandaag nog niet echt naar videos gekeken.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:05 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het gebeurt niet heeel vaak, soms. Beetje paranoide of zo?
Stevig hek danquote:Op woensdag 16 september 2015 16:05 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ja, ze begonnen aan het hek te rammelen, hek kapot
ME ging op de plaats van het hek staan.
Migranten gooien stenen, ME spuit pepperspray
Hek weer dicht
Is volgens mij een ander hekquote:Op woensdag 16 september 2015 16:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Hek is nu toch wel kapot, of zie ik dat niet goed? Ik zie ze in ieder geval ergens doorheen gaan en klimmen?
Zal wel klein zijhekje zijn. Niet het grenshek is dat iig. Parallel aan waar ze al staan zegmaar.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Hek is nu toch wel kapot, of zie ik dat niet goed? Ik zie ze in ieder geval ergens doorheen gaan en klimmen?
Ja ok, maar gaat wel naar waar ze willen toch? Maakt het dan uit door welk hek je gaat?quote:
Werken bij de NOS.quote:Op woensdag 16 september 2015 16:08 schreef Infection het volgende:
Wat een beroep heb je als cameraman ook... keihard stikken in gas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |