Lekker dankjequote:Op woensdag 16 september 2015 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen luitjes
Beterschap Schommel. Kopje thee met honing?
jij ook al beterschap kerel, gister wat knopjes van je toestenbord opgegeten?quote:Op woensdag 16 september 2015 10:27 schreef schommelstoel het volgende:
Er zit n K te veel in de TT
En ik zit ziek thuis gatverdamme..
Dankquote:Op woensdag 16 september 2015 11:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
jij ook al beterschap kerel, gister wat knopjes van je toestenbord opgegeten?
quote:Op woensdag 16 september 2015 12:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dank
Ik had zin in iets gezonds tegen het ziek zijn, dus dacht, ik neem een paar stukjes Apple
Thanks!quote:
Kan jij niet via je versterker de sub wat lager zetten?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:24 schreef theguyver het volgende:
Mijn buurman heeft op aandringen van zijn vrouw een staakt het vuren aangekondigd, mijn vrouwtje is momenteel bezig met de vredes onderhandelingen.
Waarschijnlijk zal een ontmanteling van subwoofers het gevolg zijn en zal die van mij weer zijn onderdak vinden in de schuur tot het naderende buurtfeest.
Het wapenstilstand zal duren tot 23:00 vanavond, mochten de onderhandelingen spaak lopen.
Zal het vuur (System of a Down : war) weer afgespeeld worden!!
[ afbeelding ]
Ze hebben ook wat rustigere nummersquote:Op woensdag 16 september 2015 18:58 schreef Divje het volgende:
SOAD is idd de perfecte manier om in een buren-oorlog te ten strijde te trekken![]()
Nu je het zegt, ik heb sinds gisteren wat moeite met slikken. Het begin van het eindquote:Op woensdag 16 september 2015 19:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Thanks!
Hoor dat vele er last van hebben, maar lijkt er op dat vele FOK!ers er immuun voor zijn
Daar begint het mee!!quote:Op woensdag 16 september 2015 19:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb sinds gisteren wat moeite met slikken. Het begin van het eind
quote:Op woensdag 16 september 2015 19:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze hebben ook wat rustigere nummers
Mooi nummer![]()
Pfffff. Nou, dat wordt minder roken.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 19:03 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben alleen bekend met dit nummer en nog zo'n takkeherrie nummer
Ik rook nog maar zo'n 3 peuken ook, en alles smaakt anders..quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Pfffff. Nou, dat wordt minder roken.
En doosjes APC leegvreten
ff lyrics opgezocht maar kan niks over een oma vindenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ken een beetje de tekst wel eigenlijk.
Iets met een oma dat ze make-up op doet.
[..]
Ik rook nog maar zo'n 3 peuken ook, en alles smaakt anders..
Wel als je opgezette klieren hebt, een keel waar zelfs drinken langs de wanden schraapt en je wiet naar potgrond smaaktquote:
Grab a brushquote:Op woensdag 16 september 2015 19:11 schreef Divje het volgende:
[..]
ff lyrics opgezocht maar kan niks over een oma vinden
Hoe smaken de peuken? Vind dat roken altijd zo vies als je keelpijn hebt
een blowtje al helemaal
Het smaakt toch anders, en verkouden en als alles vol zit is het stoned worden heel anders, veel zwaarder.quote:
Oma = borstel ?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:17 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Grab a brush
[..]
Het smaakt toch anders, en verkouden en als alles vol zit is het stoned worden heel anders, veel zwaarder.
De meeste mensen zongen vroeger vaak ' grandma Grab a brush and put a little make-up!' omdat het moeilijk te verstaan was.quote:
Ahzooo. Dat weet zo'n jong bloempje als ik toch niet!quote:Op woensdag 16 september 2015 19:19 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
De meeste mensen zongen vroeger vaak ' grandma Grab a brush and put a little make-up!' omdat het moeilijk te verstaan was.
Maar dat is denk ik een inside joke bij SOAD
Soms wel soms niet, gisteren ging mijn hoofd alleen maar bonken.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:20 schreef Scrummie het volgende:
Oh, ik heb andere ervaringen. Als ik echt van de kaart ben door ziekte, vind ik het heerlijk er ook nog stoned bij te zijn, dan ben ik echt van de wereld, en kan ik niets anders doen dan niets. En dat vind ik fijn als ik ziek ben
Ja, dat is niet prettigquote:Op woensdag 16 september 2015 19:21 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Soms wel soms niet, gisteren ging mijn hoofd alleen maar bonken.
Alsof je je eigen hartslag hoort en voelt in je hoofd.
Dampen ipv Dampo?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:20 schreef Scrummie het volgende:
Oh, ik heb andere ervaringen. Als ik echt van de kaart ben door ziekte, vind ik het heerlijk er ook nog stoned bij te zijn, dan ben ik echt van de wereld, en kan ik niets anders doen dan niets. En dat vind ik fijn als ik ziek ben
Youtube staat daar laatste tijd vol mee, van die hippe Amerikanen met zo'n ding in hun snufferd.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:26 schreef Divje het volgende:
[..]
In zo'n geval lijkt me een vaporizer wel keihandig en lekker
Ken je daarmee blowen?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:26 schreef Divje het volgende:
[..]
In zo'n geval lijkt me een vaporizer wel keihandig en lekker
Ja kan, maar ik heb mijn twijfels wat voor soort wiet er in die buisjes zit.quote:
Nou, de charme van zo'n joint op de lip is wel weg natuurlijk. Maar geen last meer van tabak = beter voor de keel denk ik. Zoiets. En een heerlijke highquote:
Met zo'n zak? Of met die sleutelhanger vaporizers. Die zijn tofquote:Op woensdag 16 september 2015 19:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Youtube staat daar laatste tijd vol mee, van die hippe Amerikanen met zo'n ding in hun snufferd.
Die apparaatjesquote:Op woensdag 16 september 2015 19:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, de charme van zo'n joint op de lip is wel weg natuurlijk. Maar geen last meer van tabak = beter voor de keel denk ik. Zoiets. En een heerlijke high
[..]
Met zo'n zak? Of met die sleutelhanger vaporizers. Die zijn tof
Ah, dan hebben we het over iets andersquote:Op woensdag 16 september 2015 19:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die apparaatjes
Maar het lijkt erop dat het vloeibaar is, en of het de sterkte heeft van een echte joint betwijfel ik.
Je bedoelt die eliquids? Voor elektrische sigaretten?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:29 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Die apparaatjes
Maar het lijkt erop dat het vloeibaar is, en of het de sterkte heeft van een echte joint betwijfel ik.
Ja daar lijkt het wel wat op, je hebt het in verschillende varianten dacht ik zo.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je bedoelt die eliquids? Voor elektrische sigaretten?
Dat wil ik nog wel 's proberen. Kijken of 't wat is. Schijn je zelf te kunnen maken met wat wiet.
Truffels mogenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:34 schreef Divje het volgende:
Zijn truffels niet verboden? Staan gewoon te koop op die siteoei oei oei.
Even een keer naar de smartshop dan.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Truffels mogen. Tenminste, dat dacht ik.
Dat eindequote:Op woensdag 16 september 2015 19:34 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja daar lijkt het wel wat op, je hebt het in verschillende varianten dacht ik zo.
Leuke review
Heb ze jaartje of 2 terug eens besteld via internet. Kapot laten gaan, gevreten, vies, en niets geen effect meerquote:Op woensdag 16 september 2015 19:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Even een keer naar de smartshop dan.
Vies is het iddquote:Op woensdag 16 september 2015 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Heb ze jaartje of 2 terug eens besteld via internet. Kapot laten gaan, gevreten, vies, en niets geen effect meer
ja het werkt vast wel.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat einde![]()
Hahahaha, het werkt wel dus
Dat wil ik dus ookquote:Op woensdag 16 september 2015 19:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Vies is het iddals je ze zo droog weg gaat kauwen
jammer dat het geen effect meer had!
In een bouillonnetje of thee is het wel te doen dacht ik. Heb toen de film Crash gekeken met zo'n bakje in m'n mik. Meest intense film-ervaring ooit.
2 dagen later was ik er nog beduusd van
Is dat nog altijd zo ja? Haal je in shop of?quote:Op woensdag 16 september 2015 19:44 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
ja het werkt vast wel.
Maar vergeet niet dat de wiet in vooral Nederland niet te vergelijken is qua sterkte met die wiet uit Amerika![]()
ik denk dat als zij een joint van mij zouden roken, ze knock out gaan
Shop, of ik ken een persoon waar ik haalquote:Op woensdag 16 september 2015 19:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Is dat nog altijd zo ja? Haal je in shop of?
Ja preciesquote:Op woensdag 16 september 2015 19:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Shop, of ik ken een persoon waar ik haal
Maar je hebt wel gelijk, in het verleden was dat vaak wel zo, maar sinds de verandering in Amerika kan dat wel eens anders zijn tegenwoordig
Had toen wel de philosopher's stone soort. Niet erg hallucinantquote:Op woensdag 16 september 2015 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook. Ik wil graag een keer hallucineren. Wel eens een beetje gehad met 2cb en X (samen) maar nooit kabouters zien lopen of al die ongein wat je in verhalen hoort.
De overtreffende trap; een DMT trip, staat ook ooit nog op m'n lijstje.
Ja lees het al.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:51 schreef schommelstoel het volgende:
DMT is niet geen party drugs
Ik zou zeggen kijk de docu 'dmt the spirit molecule' eens
Youtube staat vol met onwetende jongeren die salvia even proberen.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:53 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja lees het al.Komt een beetje over als een uitgerekte Salvia-trip
Man o man. Het stikt van die filmpjes? Vroeger had je alleen die filmpjes met schurende gabbers en meisjes die moesten huilen omdat ze een hijsje van een joint hebben gehad.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:54 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Youtube staat vol met onwetende jongeren die salvia even proberen.
Nee, sorry.quote:Op woensdag 16 september 2015 19:59 schreef Divje het volgende:
Schommel! Ga jij meelopen in die mars voor de vluchtelingen?
Sorry, waarvoor?quote:Op woensdag 16 september 2015 20:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Laatste waar ik voor gelopen heb is voor de zorg, voor ouderen en mensen met een beperking die worden vergeten.
Dat ik niet mee loopquote:Op woensdag 16 september 2015 20:03 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorry, waarvoor?
Daar zou ik idd ook voor lopen
Da's beleefdquote:Op woensdag 16 september 2015 20:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat ik niet mee loop
Nederland moet en doet maar alles van uit Brussel, maar we vergeten onze ouderen die gewoon op gehokt worden.
Op facebook schreeuwen ze maar wat zonder eerst na te denken.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:07 schreef Divje het volgende:
[..]
Da's beleefdAls ik al die reacties op FB lees
![]()
just wow.
Helemaal klaar met die politici die loops achter Brussel aanlopen. Verder zeg ik er weinig over want dan komt MF vertellen dat we er wat aan moeten doen
Ah Emiel, ik hoorde dat je vrouwen haat?quote:
nee vrouwen zijn liefquote:Op woensdag 16 september 2015 20:13 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah Emiel, ik hoorde dat je vrouwen haat?
Trackaaaaa!
Op facebook is het gewoon ronduit beschamend. Hoe mensen met hun volledige naam erbij uitlatingen doen kan echt niet. Aan de andere kant is het wel vermakelijkquote:Op woensdag 16 september 2015 20:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Op facebook schreeuwen ze maar wat zonder eerst na te denken.
En de gene die het hardst schreeuwen doen wss het minst.
Precies, alleen worden we dood gegooid met beelden en berichten om ons bijna schuldig te voelen, en voor die bepaalde groep facebookers werkt dat.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Op facebook is het gewoon ronduit beschamend. Hoe mensen met hun volledige naam erbij uitlatingen doen kan echt niet. Aan de andere kant is het wel vermakelijk
Maar zoals Scrum zegt. Nergens druk over maken. Puike instelling
Ik word zo moe van die mensen die het 'oooooh zo verschrikkelijk' vinden, maar de rest van het jaar hoor je ze alleen maar over drankjes drinken, feestjes vieren, etc, terwijl het hele jaar door genoeg is om even wat dramatisch over te roepen. Daar maak ik me dan wel weer druk omquote:Op woensdag 16 september 2015 20:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, alleen worden we dood gegooid met beelden en berichten om ons bijna schuldig te voelen, en voor die bepaalde groep facebookers werkt dat.
Sta er net zo in als scrum en jou hoor.
Alleen als ik in het openbaar er wat van zeg krijg je een lading over je heen joh.
Helemaal mee eens, het type mens dat lekker mee lult als het hip en populair is.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die mensen die het 'oooooh zo verschrikkelijk' vinden, maar de rest van het jaar hoor je ze alleen maar over drankjes drinken, feestjes vieren, etc, terwijl het hele jaar door genoeg is om even wat dramatisch over te roepen. Daar maak ik me dan wel weer druk om
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Deze periode is wel goed voor m'n vriendenlijst geweest. Die is behoorlijk uitgedundquote:Op woensdag 16 september 2015 20:16 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Precies, alleen worden we dood gegooid met beelden en berichten om ons bijna schuldig te voelen, en voor die bepaalde groep facebookers werkt dat.
Sta er net zo in als scrum en jou hoor.
Alleen als ik in het openbaar er wat van zeg krijg je een lading over je heen joh.
En dat.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die mensen die het 'oooooh zo verschrikkelijk' vinden, maar de rest van het jaar hoor je ze alleen maar over drankjes drinken, feestjes vieren, etc, terwijl het hele jaar door genoeg is om even wat dramatisch over te roepen. Daar maak ik me dan wel weer druk om
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:22 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het type mens dat lekker mee lult als het hip en populair is.
Omdat iedereen het doet.
-
Iets anders.
South Park is hot op het moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Issie al uitgezonden? Nee toch?
oh ah toma toma vem vem vem vem
Morgen pas op CC Nederland.quote:
Dacht dat ie altijd rond 1:30-2:00 wel op torrents kwamquote:Op woensdag 16 september 2015 20:24 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Morgen pas op CC Nederland.
Amerika is eerst
Maar weet even niet of het dan ook al mogelijk is dat hij op trrntz staat, qua uitzend tijd in Amerika.
Hmm, of ik dan nog wakker ben.quote:Op woensdag 16 september 2015 20:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Dacht dat ie altijd rond 1:30-2:00 wel op torrents kwam
Hahaquote:
Pin me er niet op vast he!quote:Op woensdag 16 september 2015 20:31 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hmm, of ik dan nog wakker ben.
Misschien op de tablet via de app maar even een paar classics kijken vanavond.
quote:Op woensdag 16 september 2015 19:03 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben alleen bekend met dit nummer en nog zo'n takkeherrie nummer
quote:Op woensdag 16 september 2015 20:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Laatste waar ik voor gelopen heb is voor de zorg, voor ouderen en mensen met een beperking die worden vergeten.
Randje bronx! Geesinkweg net voorbij sportvelden van de Enschedese boysquote:Op donderdag 17 september 2015 09:55 schreef Scrummie het volgende:
HAhhahaha guyvie!
Briljant
Woon je op de bronx ja? Waar dan?
quote:Op donderdag 17 september 2015 09:57 schreef Scrummie het volgende:
Ben nog geen twee weken verhuist, en de eerste grote familie ruzie is een feit. Te lang verhaal; maar oma is half dement, moet verplicht naar tehuis. Als ze niet wil word het gerechtelijk. Maar, haar kinderen, waaronder mijn vader dus, zijn nogal.. verdeeld. Vader wil dat ze gaat, samen met zijn zus (mijn tante dus) maar de andere helft (twee broers nog) niet, die zeggen dat iedereen liegt, incl ziekenhuis (zeg maar een controlaltdelete/Tingo gedrag). Dus dat loopt he-le-maal uit de hand.
quote:Op donderdag 17 september 2015 09:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Randje bronx! Geesinkweg net voorbij sportvelden van de Enschedese boys
Ik heb een half jaar bij mijn demente oma in huis gezeten.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:57 schreef Scrummie het volgende:
Ben nog geen twee weken verhuist, en de eerste grote familie ruzie is een feit. Te lang verhaal; maar oma is half dement, moet verplicht naar tehuis. Als ze niet wil word het gerechtelijk. Maar, haar kinderen, waaronder mijn vader dus, zijn nogal.. verdeeld. Vader wil dat ze gaat, samen met zijn zus (mijn tante dus) maar de andere helft (twee broers nog) niet, die zeggen dat iedereen liegt, incl ziekenhuis (zeg maar een controlaltdelete/Tingo gedrag). Dus dat loopt he-le-maal uit de hand.
Oh my , familieruzies. Niet fijn. Sterkte er mee Scrum.quote:Op donderdag 17 september 2015 09:57 schreef Scrummie het volgende:
quote:Op donderdag 17 september 2015 13:36 schreef MotherFoker het volgende:
Hey iedereen.
Net de huisarts gebeld, blijkt namelijk dat ik toch galstenen heb, en al blijkbaar een langere tijd.
Ik kan nu dus kiezen te wachten op de volgende aanval, of ze met een kleine kijkoperatie eruit te laten halen.
Haha ja zo voelt het ook, blijk er al sinds 2012/2013 last van te hebben, heb het van mn oma geerfd...quote:Op donderdag 17 september 2015 14:05 schreef theguyver het volgende:
[..]fijn, klinkt als een tikkende tijdbom!
Je kunt galstenen hebben zonder daar last van te ondervinden. Maar zo'n aanval als vorige week zit je waarschijnlijk niet op te wachten dus ik zou gaan voor optie 2 MF'je.quote:Op donderdag 17 september 2015 13:36 schreef MotherFoker het volgende:
Hey iedereen.
Net de huisarts gebeld, blijkt namelijk dat ik toch galstenen heb, en al blijkbaar een langere tijd.
Ik kan nu dus kiezen te wachten op de volgende aanval, of ze met een kleine kijkoperatie eruit te laten halen.
Ja, ik ga aankomende dinsdag naar de huisarts, en vanaf dan zie ik het wel.quote:Op donderdag 17 september 2015 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je kunt galstenen hebben zonder daar last van te ondervinden. Maar zo'n aanval als vorige week zit je waarschijnlijk niet op te wachten dus ik zou gaan voor optie 2 MF'je.
Ik wou tikken: heb nog wel gitaartje liggen voor je. Maar toen las ik het woordje 'populair'. Kansloos dusquote:Op donderdag 17 september 2015 15:30 schreef Divje het volgende:
Bedenk me net dat ik nog maar een maand heb om een populaire muzikant te worden eer ik de 27 club kan joinen. FML
Niet echt gezond
Thanks Scrum.quote:Op donderdag 17 september 2015 15:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik wou tikken: heb nog wel gitaartje liggen voor je. Maar toen las ik het woordje 'populair'. Kansloos dus![]()
Je hebt juist groot gelijkquote:Op donderdag 17 september 2015 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Grapje gozerT.
Lijkt me een makkie voor jou!
Dat clubje heeft in elk geval talent genoeg!quote:Op donderdag 17 september 2015 15:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Je hebt juist groot gelijk![]()
Heb het muzikale talent van een vloeitje.
Mss kan ik wat leren van die grootheden, als ze me binnenlaten bij de 'Forever 27'.
OEH rellen in Groningen
Dat is zo hahaquote:Op donderdag 17 september 2015 15:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat clubje heeft in elk geval talent genoeg!
Groninguh hoelikuns!
Je kan die idioten er ook niet bij hebben in Europa, het is áltijd wat met zequote:Op donderdag 17 september 2015 15:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat is zo haha
Met trekkers over die Fransen rossen! Spoel ze met gier de stad uit!
Wat een schorriemorrie iddquote:Op donderdag 17 september 2015 15:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan die idioten er ook niet bij hebben in Europa, het is áltijd wat met ze
Hahahaha, kan niet andersquote:Op donderdag 17 september 2015 16:05 schreef Divje het volgende:
Was volgens mij een vrouw die dat zei.
quote:Op donderdag 17 september 2015 16:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahahaha, kan niet anders
Ik moet nog altijd lachen om Twitter. Elke week komt er weer iemand voor bij bij @FRFC1908 die weer een foto plaats van een fontein in Italie, hoeft niet eens in Rome te zijn, waarbij ze zich nog altijd schamen voor de Nederlandse asocialen.
Als internet 1 ding duidelijk maakt, is hoeveel domme mensen er wel niet zijn op de wereld.
Ja, daar zou ik me dus ook dood voor schamenquote:Op donderdag 17 september 2015 16:14 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Snap dat echt niet he. Zou me nog eerder schamen voor het gedrag van al die Nederlanders op vakantie in spanje/turkije, die elke ochtend met een handdoek naar buiten rennen zodat ze een strandstoel kunnen reserveren.
Dat laatste, 100% eens
De enige keer dat ik ga rennen op vakantie is...quote:Op donderdag 17 september 2015 16:14 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Snap dat echt niet he. Zou me nog eerder schamen voor het gedrag van al die Nederlanders op vakantie in spanje/turkije, die elke ochtend met een handdoek naar buiten rennen zodat ze een strandstoel kunnen reserveren.
Dat laatste, 100% eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 17 september 2015 16:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
De enige keer dat ik ga rennen op vakantie is...Daarom alleen bij Friet van Piet eten! En hem duidelijk maken dat 't patat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Alleen een topic niet voldoende?quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:08 schreef Tjacka het volgende:
wat vinden jullie van mijn fantastische idee
FB / Idee voor een nieuw forum AZC
Ik vind het wel leuk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 13:08 schreef Tjacka het volgende:
wat vinden jullie van mijn fantastische idee
FB / Idee voor een nieuw forum AZC
Speurneusquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:32 schreef Divje het volgende:
Deed de Sherlock het maar
Oh google werkt ook.
quote:
zou het wel tof vindenquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:51 schreef Divje het volgende:
Hallo Tjacka! Gaat dat AZC forum er komen denk je?
Opzich wel een goed ideequote:Op vrijdag 18 september 2015 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zou het wel tof vinden
maar denk niet
Hahaha. Ook alweer een tijd geleden he.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:49 schreef Divje het volgende:
[..]Even wat posts opzoeken die ik me niet kon herinneren. Gevonden, en heb me dood gelachen om dat hele topic
![]()
thanks MF
De eendjes van Lavjequote:Op vrijdag 18 september 2015 21:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha. Ook alweer een tijd geleden he.
De D's van MF, de avonturen van KB en Baconbus en Peunage, haha. Het ging wel ergens over hoor, toen.quote:
Leuk niveautje iddquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De D's van MF, de avonturen van KB en Baconbus en Peunage, haha. Het ging wel ergens over hoor, toen.
Ja, moet het alleen nog beter snappen. Maar dat komt wel. Tijden terug keek ik het ook veel, maar nu al even niet meer.quote:
Ja die was zo leukquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:49 schreef Divje het volgende:
[..]Even wat posts opzoeken die ik me niet kon herinneren. Gevonden, en heb me dood gelachen om dat hele topic
![]()
thanks MF
Nee, Engeland - Fiji nu, maar Fiji deed wel een eigen dans, ben even naam kwijtquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:22 schreef Divje het volgende:
Doen ze ook die Haka's?of hoe dat heet.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, Engeland - Fiji nu, maar Fiji deed wel een eigen dans, ben even naam kwijt
Volgens mij was dat ook 1 van de snelste in deze reeksquote:
Doe ik alvast de hakaquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook 1 van de snelste in deze reeksis dat niet ergens op te zoeken? ARCEE?!!?
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=137&reeks=quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook 1 van de snelste in deze reeksis dat niet ergens op te zoeken? ARCEE?!!?
Aw, staat daar niet eens tussen?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
http://arcee862.com/topicspeed.php?forum=137&reeks=
Dat is het enige wat ik ooit van Rugby heb gezien. De Hakaquote:
Truequote:Op vrijdag 18 september 2015 22:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja toch
ik ben ook tegen het beleid hoor
maar beetje helpen kan
Danny had dit soort dingen eerder moeten doen. Zo iets als het NS-forum ook. Wordt heel weinig gebruikt op FOK! zou het verdomd goed gaan lopen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Truealleen beetje oppassen met al die rechtse figuren hier. Maargoed, als ze nog geen NL kunnen lezen is dat geen probleem natuurlijk..
![]()
quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Danny had dit soort dingen eerder moeten doen. Zo iets als het NS-forum ook. Wordt heel weinig gebruikt op FOK! zou het verdomd goed gaan lopen.
twitter is toch veel te weinig tekens voor datquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Sowieso zou er wel wat meer met webcare enzo gedaan kunnen worden. Zie af en toe wel zo'n UWV-figuur in WGR, en DUO in dat studieforum.
Maarja, dat kan allemaal ook op twitter zal ie wel denken.
Voor zo'n AZC zeker.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
twitter is toch veel te weinig tekens voor dat
zo iets als dig zit ook veel meer dan er uit komtquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Voor zo'n AZC zeker.andere webcare ook.
Maar een webcare subforum a la ChinaTown lijkt mij best wel keihandig.
Er is genoeg potentie om verscheidene fora weer levendig te maken. Maar dat wordt over het hoofd gezien jaquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zo iets als dig zit ook veel meer dan er uit komt
maar ja weinig aandacht krijgt het
dag schatquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Er is genoeg potentie om verscheidene fora weer levendig te maken. Maar dat wordt over het hoofd gezien ja
Ben even VI kijken nu
quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat een fucking heerlijk filmpje die je post![]()
![]()
Dokter heeft mij naar maandag verplaatst, en hij zei zelf dat ik het moet aankijken, maar ivm dat ik infectie gevoelig ben wil ik ze eruit voordat mn galblaas ontstoken wordt, ik ga maandag alles vragen en dan is het hooguit dat ik doorgestuurd word naar het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe ist? Weet je al wat gaat doen met die operatie?
Verstandigquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:05 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Dokter heeft mij naar maandag verplaatst, en hij zei zelf dat ik het moet aankijken, maar ivm dat ik infectie gevoelig ben wil ik ze eruit voordat mn galblaas ontstoken wordt, ik ga maandag alles vragen en dan is het hooguit dat ik doorgestuurd word naar het ziekenhuis.
Ik hoop het ook, de dokter vond het vooral lullig voor me en wilde perse dat ik maandag langs kwam zodat hij me gerust kon stellen, en het opnieuw uit kon leggen. Blijkt dus dat alle pijnsteken die ik eerder had gewoon galstenen waren, en ja hoor het zit in de familie. Iedereen zegt dat ik precies op mijn oma lijk, en van haar heb ik nu ook dit.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Verstandig. Hopelijk word maandag dan alles duidelijk voor je.
Heb je nu nog pijn of gaat het wel?quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:07 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, de dokter vond het vooral lullig voor me en wilde perse dat ik maandag langs kwam zodat hij me gerust kon stellen, en het opnieuw uit kon leggen. Blijkt dus dat alle pijnsteken die ik eerder had gewoon galstenen waren, en ja hoor het zit in de familie. Iedereen zegt dat ik precies op mijn oma lijk, en van haar heb ik nu ook dit.
Waar ben je aan het kapen boefquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:08 schreef Divje het volgende:
Middag!
Topics kapen is grappig
En goede keus MF, zo snel mogelijk weg met die dingetjes!
Ik heb geen pijn meer nee, het gaat redelijk lekker alleen mijn lichaam is zo vermoeid, ik kan optijd naarbed gaan alleen mijn energie is gewoon doodop. ik ben dan vroeg uit bed en na twee tellen val ik weer inslaap. Het heeft ook met mijn periode te maken ik ga ook bespreken of ze dat misschien een tijdje kunnen stilleggen of iets anders, daar ga ik maandag ook deels voor erheen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je nu nog pijn of gaat het wel?
KLB / Mensen die te laat een trein uitstappenquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waar ben je aan het kapen boef
Gewoon alles voorleggen aan de arts MF'je.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:14 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik heb geen pijn meer nee, het gaat redelijk lekker alleen mijn lichaam is zo vermoeid, ik kan optijd naarbed gaan alleen mijn energie is gewoon doodop. ik ben dan vroeg uit bed en na twee tellen val ik weer inslaap. Het heeft ook met mijn periode te maken ik ga ook bespreken of ze dat misschien een tijdje kunnen stilleggen of iets anders, daar ga ik maandag ook deels voor erheen.
Ja heb er vertrouwen in.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon alles voorleggen aan de arts MF'je.
Juah, heb trouwens een godshekel aan calippo's, niet omdat het smerige ijsjes zijn, maar vader en broer vreten zich er dood aan, en vreten met z'n tweeën gewoon per dag bijna 3 dozen op.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:23 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Juah, heb trouwens een godshekel aan calippo's, niet omdat het smerige ijsjes zijn, maar vader en broer vreten zich er dood aan, en vreten met z'n tweeën gewoon per dag bijna 3 dozen op.
Broertje heeft 2 weken geleden maat 36 gekocht en past er nu al niet meer, al tijden toegeven dat hij dik wordt, maar nee, het boeit ze geen flikker, want in hun ogen ben ik nog dikker, met mijn maatje M kwa broekmaat en M/S als shirtje.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:24 schreef Divje het volgende:
[..]dat lijkt me niet erg gezond moet ik zeggen
Dat zijn geen verkeerde matenquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:27 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Broertje heeft 2 weken geleden maat 36 gekocht en past er nu al niet meer, al tijden toegeven dat hij dik wordt, maar nee, het boeit ze geen flikker, want in hun ogen ben ik nog dikker, met mijn maatje M kwa broekmaat en M/S als shirtje.
Ik wilde ons nog opgeven voor een reality show, wilde de rest niet, had wel voor kijkers in Noord en op FOK! gehoopt xDquote:
Zou kijken. En zeuren bij Danny voor een subforum.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:36 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Ik wilde ons nog opgeven voor een reality show, wilde de rest niet, had wel voor kijkers in Noord en op FOK! gehoopt xD
Laten we zeggen dat hij nog zwaarder was etc, maargoedquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat zijn geen verkeerde maten![]()
Maat 36 wel, kolere.al ben ik niet zo thuis in al die maten
das breeeeeed toch?
Mijn broeken zijn allemaal 30/32 of 30/34en M want jogging
De naam: Meet de fokkers. xDquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Zou kijken. En zeuren bij Danny voor een subforum.
Beter vet vreten dan jezelf de hele dag volstoppen met suikers toch?quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:37 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat hij nog zwaarder was etc, maargoedAls we nu proberen te praten over gezond doen is het echt van: Demy stop met zo vet te vreten. Like xD Mijn god man.
Incl Gaylord Fokker?quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:38 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
De naam: Meet de fokkers. xD
Geen idee, maar ik denk dat zo'n reality show humor FOK! heeft.quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Beter vet vreten dan jezelf de hele dag volstoppen met suikers toch?
[..]
Incl Gaylord Fokker?
Zou kunnen hoor, haal dat altijddurende de warquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:36 schreef Divje het volgende:
Is het eerste getal niet de width en het tweede de lengte?
Ik ben fanquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:40 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dat zo'n reality show humor FOK! heeft.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, haal dat altijddurende de war
Eenmaal in de winkel valt het meequote:Op zaterdag 19 september 2015 14:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik ben fan
[..]
Vind jij het (net als zoveel mannen) ook zo vervelend om broeken te kopen?
Ahh, daar heb ik dan weer de grootste moeite meequote:Op zaterdag 19 september 2015 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eenmaal in de winkel valt het mee
Nooit last vanquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:56 schreef Divje het volgende:
[..]
Ahh, daar heb ik dan weer de grootste moeite mee
Broekje passen, pashokje uit om in de spiegel te kijken, staat daar zo'n miep met een big smile "HOE ZITTIE?", 'nou, hij past wel!' *maakt sierlijke pirouette en schudt met de kont*
blegh
Jij bent natuurlijk zo woest aantrekkelijk dat die winkel-dames liggen te dweilen bij de kassaquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nooit last van.
http://www.dumpert.nl/med(...)tle_in_de_metro.html![]()
Jij snapt 't (bijna)! Die liggen nog steeds in het kleedhokje na te hijgen natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk zo woest aantrekkelijk dat die winkel-dames liggen te dweilen bij de kassa
episch filmpje
Meet de MotherFokersquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:38 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
De naam: Meet de fokkers. xD
Zo danquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
Op weg naar Middenbeemster voor een 50!-jarige bruiloftJa, ze bestaan nog de lange huwelijken
![]()
Fijne avond gabbertjes
quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:27 schreef Lavenderr het volgende:
Op weg naar Middenbeemster voor een 50!-jarige bruiloftJa, ze bestaan nog de lange huwelijken
![]()
Fijne avond gabbertjes
Niks mis mee!quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:29 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Juah, contstant over sex, BNW zaken lullen want dat doet de hele familie hier tbh.
Geen shop hier nee .. Dedemsvaart dichtste bij, 15 min rijden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:45 schreef Divje het volgende:
Haha, zoveel indrukken. help!![]()
Zit er ook een goede shop?
Net boodschappen gedaan. Sta bij de kassa, da's dan 15,75 meneer. Heb ik opeens het idee dat ik maar 15 euro bij me heb. Nou, doe die Pim's dan maar terug mevrouw. Wordt 't 14,40. Tover ik een briefje van 20 uit m'n zaknou, doe die Pim's er maar weer bij hoor!
#struggles
Dedemsvaartquote:Op zaterdag 19 september 2015 16:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen shop hier nee .. Dedemsvaart dichtste bij, 15 min rijden.
Maar hahaha, je boodschappen story
En dan je shag als toetje
quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Dedemsvaartniet verkeerd als dat t dichtste bij is
Nu even shag halenlekker warrig weer
Wat is jouw favoriete groentje eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]. Dedemsvaart is prima shop ja, ging er sowieso al vaak heen. Wisselde af met Almelo, maar Far Out is beter
Even random, net een cover van Tears in Heaven op youtube gezet, korte ook nog wel maar damn niet helemaal zuiver nerveus de tering hee.quote:
link!quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:34 schreef MotherFoker het volgende:
[..]
Even random, net een cover van Tears in Heaven op youtube gezet, korte ook nog wel maar damn niet helemaal zuiver nerveus de tering hee.
Werkelijk geen idee eigenlijk. Doe altijd (of vaak) haze. Laatst had ik een keer shiva, was ook wel oke.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete groentje eigenlijk?
Heb ik dat al eens gevraagd?help.
Silver Hazequote:Op zaterdag 19 september 2015 17:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee eigenlijk. Doe altijd (of vaak) haze. Laatst had ik een keer shiva, was ook wel oke.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:59 schreef Divje het volgende:
[..]
Silver Hazewel duur hier.. 15,- voor 1,7 gram ofzo
Shiva wel van gehoord maar nergens te krijgen in de buurt
Achtergestelde boel hiero
Niks mis met pizza! Heb 1 in de vriezer#stonerlife
Qua stonedheid bedoel je? Merk daar alleen verschil in als ze weer eens zo'n slechte periode hebben met kutwietquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]#stonerlife
Haha, maar Dedemsvaart verkoopt geloof ik veel shiva, dus is wel populair. Silver haze bedoelde ik idd. Maar ik heb er niet zoveel verschil in eigenlijk.
Qua smaak merk ik het ook niet echtquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Qua stonedheid bedoel je? Merk daar alleen verschil in als ze weer eens zo'n slechte periode hebben met kutwiet
Verschil zit 'm meer in de smaak, haze is echt lekker om te roken. Heb daar ook nog niet mee gehad dat er een verschil in smaak aan zit zoals de laatste tijd wel bij sneeuwwitje het geval is.
Jammer dat Afghaan verdwenen is.da was lekker.
Haha dat kan maar zoquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Qua smaak merk ik het ook niet echt. M'n smaak is dood geblowd geloof ik wat dat betreft
. Vind geur wel belangrijk. Haze stinkt niet zo. Had laatst een keer een goedkope. Man, ik werd misselijk bij het draaien en het roken sloeg ook nergens op, zo'n vieze flauwe wiet geur.
Precies, alleen de beste is goed genoeg voor ons. Qua smaak moet het goed zijn, qua geur ook, en qua stoned heid een 10 anders is 't te min.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Haha dat kan maar zodenk ik.
Ah bah die stinkwietjes iddzo'n flauwe, muffe geur en dan ook nog niet goed droog, en blaadjes en takken en.. Bah. Of zo'n zure zweetwiet geur
gadverdamme.
Waarheid!quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies, alleen de beste is goed genoeg voor ons. Qua smaak moet het goed zijn, qua geur ook, en qua stoned heid een 10 anders is 't te min.
Hahaha, goed plan eigenlijk welquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarheid!
Enige oplossing is zelf een superwietje kweken dus.
En die patenteren natuurlijk.
Ja toch, en je hebt goede wiet, en een extra bonus voor onmeunig veel pizza's!quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha, goed plan eigenlijk wel. Wiet patent, geld binnen harken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pizza all day every day. God nee, ik hoop niet dat ik ooit veel geld krijg. Tenzij ik zoveel krijg dat ik een kok krijg.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja toch, en je hebt goede wiet, en een extra bonus voor onmeunig veel pizza's!
quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pizza all day every day. God nee, ik hoop niet dat ik ooit veel geld krijg. Tenzij ik zoveel krijg dat ik een kok krijg.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:35 schreef MotherFoker het volgende:
Oké ik twijfel echt heel lang al, jaren gezeik gehad van oh je klinkt niet goed, bla bla bla.
Nou hier is ie, het is een korte cover, ik heb nog nooit zangles gehad, er zit geen echo op niks, en dit is echt een van de 1e keren dat ik hem opnam. Please be gentle en sorry voor de gehoorbeschadiging.Hou eens op met die gehoorbeschadigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh ah toma toma vem vem vem vem
Barbaar, Eric Clapton is een baas.quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:39 schreef Divje het volgende:
[..]
Hou eens op met die gehoorbeschadiging![]()
Huhwat. Bedoel dat ze niet onzeker moet doen over haar eigen zang!quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:56 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Barbaar, Eric Clapton is een baas.
TIs niet de beste, maar wel een muzikant.
Het kan niet altijd feest met elektronische bliepjes zijn
Ah op die manierquote:Op zaterdag 19 september 2015 18:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Huhwat. Bedoel dat ze niet onzeker moet doen over haar eigen zang!![]()
Dat Clapton een baas is ben ik het mee eens.
M'n wereld bestaat gelukkig niet alleen uit bliepjes
quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:04 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah op die manier
Mijn fout.
Anders had ik je een paar vinyl platen door de strot gegoten.
Ook leuk voor als je platen hebt die toch al verwaarloost zijn, je kan platen tot een zekere hoogte verwarmen in de oven.
Op die manier kan je er best leuke dingen van buigen, van asbok tot klok of bloempot.
Zou er zelf wel een klok van willen maken die gesmoten/druipt aan de onderkant
Dat gaat er niet weer uitquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:07 schreef Divje het volgende:
[..]Maak ik een asbok van m'n oude André van Duin plaat
Zo'n klok is ook wel een tof idee idd
Dat door m'n keel gieten dan weer niet.hoe gaat dat er weer uit?
Mooie coating in de slokdarm & maag dus.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dat gaat er niet weer uit
Maar wat voor plaat dan van Andre van Duin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*gaat snel een platenspeler kopen*
[ Bericht 5% gewijzigd door Divje op 19-09-2015 19:20:01 ]oh ah toma toma vem vem vem vem
Dat is mooi BPN!quote:Op zondag 20 september 2015 12:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hoi*
Eindelijk kan ik weer mijn octo-core desktop-pc gebruiken(na 28 dagen!!)
Middag! Hoe was het?quote:Op zondag 20 september 2015 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mooi BPN!
Goede middag luitjes
quote:
Het was zo leuk en ook best ontroerend toen de kinderen en kleinkinderen toespraken hielden en hun kadootjes gaven. Fijn dat dit ook nog bestaat. Wat een tijd he, een halve eeuw .quote:
Ook een dronken oom gehad?quote:Op zondag 20 september 2015 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Het was zo leuk en ook best ontroerend toen de kinderen en kleinkinderen toespraken hielden en hun kadootjes gaven. Fijn dat dit ook nog bestaat. Wat een tijd he, een halve eeuw .
Alleen was er wel een gast die een speech van 13 pagina's had en dat voelde als 50 jaar
En vertel, hoe was het?quote:Op zondag 20 september 2015 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
hallo allemaal hier inso
ook terug van een bruiloft aan de andere kant van het land.
Ach het zijn van die verplichte nummertjes soms he met delen schoonfamilie die je niet kent.quote:
Nachtje hotel is altijd leuk he? Altijd weer een verrassing hoe het ontbijt is.quote:Op zondag 20 september 2015 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach het zijn van die verplichte nummertjes soms he met delen schoonfamilie die je niet kent.
Maar ach wel leuk.
Nachtje hotel erbij omdat het aan andere kant van land en daar hing een schilderij van een lavenderstruik grappig he
Wel leuk ja. Alleen ze hadden ipv een 2persoonsbed 2 1persoonsbedden aan elkaar geschoven.quote:Op zondag 20 september 2015 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nachtje hotel is altijd leuk he? Altijd weer een verrassing hoe het ontbijt is.
Gisteren weer eens kaviaar gegeten en ik begrijp niet dat mensen dat zo bijzonder vinden. Ik vind het vies eigenlijk.
Dat lukt me niet. Ik gruwel van die dingenquote:Op zondag 20 september 2015 16:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel leuk ja. Alleen ze hadden ipv een 2persoonsbed 2 1persoonsbedden aan elkaar geschoven.
Echt matig slapen met zo'n kuil.
Kaviaar vind ik vooral geen zak aan. Niets bijzonder
Ik had gister escargots op, dat is ook vooral een hoop gedoe met zo'n slakkentang
Wij kregen een bord met 4 hapjes. Stukje zalm en eidooier met stukje paling en kaviaar en carpaccio met Beemsterkaas.quote:Op zondag 20 september 2015 16:54 schreef Insomnia_ het volgende:
ik vond het opzich best lekker.
maar volgende keer weer iets normaals als voorgerecht
Lekker hoor. Behalve kaviaar danquote:Op zondag 20 september 2015 17:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wij kregen een bord met 4 hapjes. Stukje zalm en eidooier met stukje paling en kaviaar en carpaccio met Beemsterkaas.
Klinkt goedquote:Op zondag 20 september 2015 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[..]
Het was zo leuk en ook best ontroerend toen de kinderen en kleinkinderen toespraken hielden en hun kadootjes gaven. Fijn dat dit ook nog bestaat. Wat een tijd he, een halve eeuw .
Alleen was er wel een gast die een speech van 13 pagina's had en dat voelde als 50 jaar
quote:Op zondag 20 september 2015 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mooi BPN!
Goede middag luitjes
quote:Op zaterdag 19 september 2015 18:35 schreef MotherFoker het volgende:
Oké ik twijfel echt heel lang al, jaren gezeik gehad van oh je klinkt niet goed, bla bla bla.
Nou hier is ie, het is een korte cover, ik heb nog nooit zangles gehad, er zit geen echo op niks, en dit is echt een van de 1e keren dat ik hem opnam. Please be gentle en sorry voor de gehoorbeschadiging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.agh joh klinkt 10 keer beter dan de valse kat die hier wel eens onder de douche staat te bleren!!
![]()
* theguyver verkast naar de bank!
De kat aka Vrouwtje lief kijkt
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op zondag 20 september 2015 20:54 schreef sararaats het volgende:
Ik heb wederom een opgezwollen bakkes. Morgen huisarts.
Dankje!quote:Op maandag 21 september 2015 08:51 schreef theguyver het volgende:
beeeeeuh op de bank slapen is niet lekker![]()
![]()
succes bij de huisarts MF![]()
quote:Op maandag 21 september 2015 09:33 schreef Scrummie het volgende:
iedereen die naar huisartsen gaat; beterschap en succes. maak er geen gewoonte van.
fysio nek klachten door bank liggenquote:Op maandag 21 september 2015 09:33 schreef Scrummie het volgende:
iedereen die naar huisartsen gaat; beterschap en succes. maak er geen gewoonte van.
Fabulousquote:Op zondag 20 september 2015 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
Inso, wat vind je van het nieuwe kapsel van Kate?
Geen Nederlandse nationaliteit anders had ik wel getekendquote:Op maandag 21 september 2015 11:05 schreef Scrummie het volgende:
Laatste kans deze week: http://teken.geenpeil.nl/
Nog zo'n 80.000 nodig!
Dat schiet lekker op!quote:Op maandag 21 september 2015 11:05 schreef Scrummie het volgende:
Laatste kans deze week: http://teken.geenpeil.nl/
Nog zo'n 80.000 nodig!
VENT.quote:Op maandag 21 september 2015 17:08 schreef theguyver het volgende:
Hehe zondag is het eindelijk zover!
Ik ga zondag eindelijks naar http://www.oorlogsmuseum.nl/
Op aanraden van hekje, en mocht het museum bevallen wil ik er graag als een schooluitje naar toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |