Lekker dankjequote:Op woensdag 16 september 2015 10:55 schreef Lavenderr het volgende:
Goeiemorgen luitjes
Beterschap Schommel. Kopje thee met honing?
jij ook al beterschap kerel, gister wat knopjes van je toestenbord opgegeten?quote:Op woensdag 16 september 2015 10:27 schreef schommelstoel het volgende:
Er zit n K te veel in de TT
En ik zit ziek thuis gatverdamme..
Dankquote:Op woensdag 16 september 2015 11:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
jij ook al beterschap kerel, gister wat knopjes van je toestenbord opgegeten?
quote:Op woensdag 16 september 2015 12:46 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Dank
Ik had zin in iets gezonds tegen het ziek zijn, dus dacht, ik neem een paar stukjes Apple
Thanks!quote:
Kan jij niet via je versterker de sub wat lager zetten?quote:Op woensdag 16 september 2015 16:24 schreef theguyver het volgende:
Mijn buurman heeft op aandringen van zijn vrouw een staakt het vuren aangekondigd, mijn vrouwtje is momenteel bezig met de vredes onderhandelingen.
Waarschijnlijk zal een ontmanteling van subwoofers het gevolg zijn en zal die van mij weer zijn onderdak vinden in de schuur tot het naderende buurtfeest.
Het wapenstilstand zal duren tot 23:00 vanavond, mochten de onderhandelingen spaak lopen.
Zal het vuur (System of a Down : war) weer afgespeeld worden!!
[ afbeelding ]
Ze hebben ook wat rustigere nummersquote:Op woensdag 16 september 2015 18:58 schreef Divje het volgende:
SOAD is idd de perfecte manier om in een buren-oorlog te ten strijde te trekken![]()
Nu je het zegt, ik heb sinds gisteren wat moeite met slikken. Het begin van het eindquote:Op woensdag 16 september 2015 19:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Thanks!
Hoor dat vele er last van hebben, maar lijkt er op dat vele FOK!ers er immuun voor zijn
Daar begint het mee!!quote:Op woensdag 16 september 2015 19:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Nu je het zegt, ik heb sinds gisteren wat moeite met slikken. Het begin van het eind
quote:Op woensdag 16 september 2015 19:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ze hebben ook wat rustigere nummers
Mooi nummer![]()
Pfffff. Nou, dat wordt minder roken.quote:
quote:Op woensdag 16 september 2015 19:03 schreef Divje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben alleen bekend met dit nummer en nog zo'n takkeherrie nummer
Ik rook nog maar zo'n 3 peuken ook, en alles smaakt anders..quote:Op woensdag 16 september 2015 19:04 schreef Divje het volgende:
[..]
Pfffff. Nou, dat wordt minder roken.
En doosjes APC leegvreten
ff lyrics opgezocht maar kan niks over een oma vindenquote:Op woensdag 16 september 2015 19:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ken een beetje de tekst wel eigenlijk.
Iets met een oma dat ze make-up op doet.
[..]
Ik rook nog maar zo'n 3 peuken ook, en alles smaakt anders..
Wel als je opgezette klieren hebt, een keel waar zelfs drinken langs de wanden schraapt en je wiet naar potgrond smaaktquote:
Grab a brushquote:Op woensdag 16 september 2015 19:11 schreef Divje het volgende:
[..]
ff lyrics opgezocht maar kan niks over een oma vinden
Hoe smaken de peuken? Vind dat roken altijd zo vies als je keelpijn hebt
een blowtje al helemaal
Het smaakt toch anders, en verkouden en als alles vol zit is het stoned worden heel anders, veel zwaarder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |