ts is iemand anders, geloof ook wel dat geerd een alci is hehhequote:Op maandag 21 september 2015 02:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Als je toch al vanaf bent, zeg je dat waarschijnlijk makkelijker dan wanneer je er nog middenin zit
Ik spuug er ook niet in maar, als ik moet werken ofzo of weet dat ik de volgende dag wat besproken hebt dat ik moet rijden of wat dan ook.quote:Op maandag 21 september 2015 02:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Als je toch al vanaf bent, zeg je dat waarschijnlijk makkelijker dan wanneer je er nog middenin zit
Na 22 maanden nuchter te zijn en de schaamte voorbij te zijn geweest, ben ik fokking trots op mijzelf dat ik weer opnieuw ben gaan leven.quote:Op maandag 21 september 2015 02:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wel stoer dat je dat ff hier zegt. Heb je wel ballen voor nodig
Weet je wat het moeilijkste is, het tegen jezelf zeggen en erkennen dat je een probleem hebtquote:Op maandag 21 september 2015 02:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
wanneer heb je dat dan?quote:Op maandag 21 september 2015 02:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Weet je wat het moeilijkste is, het tegen jezelf zeggen en erkennen dat je een probleem hebt.
Bijna iedereen heeft het, je weet het alleen niet van jezelf.quote:Op maandag 21 september 2015 02:54 schreef Mand het volgende:
Je kunt zo slim zijn als Einstein. Maar als je geen doorzettingsvermogen hebt, dan kan niemand je helpen. Probeer eens je doorzettingsvermogen te trainen. Genoeg informatie over te vinden. Train je geest eventueel met mindfulness meditatie.
ik vroeg wat?quote:Op maandag 21 september 2015 03:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft het, je weet het alleen niet van jezelf.
Een marathon lopen of sportschool doe je op doorzettingsvermogen wat je jezelf aanleert .
Maar stel je wordt nu al moe van een zondag tv kijken, moet je eens kijken hoe snel je kan rennen naar het ziekenhuis als je kind stikt of zoiets.
Bijna iedereen heeft in zich een oerkracht die bovenkomt als er een bedreigende situatie zich voordoet. Je zal jezelf verbazen, je moet alleen de grond raken en niet veel andere keuzes hebben.
Met jouw vraag was ik bezig, sorry hoor dat ik niet de volgorde aanhield :pquote:
vind jezelf wat je hier neer zet niet heel ruim?quote:Op maandag 21 september 2015 03:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Met jouw vraag was ik bezig, sorry hoor dat ik niet de volgorde aanhield :p
Als je drinkt als medicijn en niet meer als genot.
Als je zonder drank jezelf niet meer kan ontspannen.
Als je normale leven gaat lijden onder je drank gebruik.
En kan er nog wel een paar opnoemen.
Hij spreekt uit ervaring en eigen gevoelens denk ikquote:Op maandag 21 september 2015 03:06 schreef Thezappa het volgende:
[..]
vind jezelf wat je hier neer zet niet heel ruim?
ja? dus ?beetje concreet kan geen kwaadquote:Op maandag 21 september 2015 03:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hij spreekt uit ervaring en eigen gevoelens denk ik
Dat zijn mijn ervaringen en de ervaringen die ik hoor bij de AA.quote:Op maandag 21 september 2015 03:06 schreef Thezappa het volgende:
[..]
vind jezelf wat je hier neer zet niet heel ruim?
De tering, heb je een lief hebbende vrouw of man en kinderenquote:Op maandag 21 september 2015 03:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zijn mijn ervaringen en de ervaringen die ik hoor bij de AA.
Ik kan je zeggen dat er heel veel mannen en vrouwen waren die naar de AA of GGZ gestuurd werden door hun partner met de opmerking, je gaat stoppen of je we vertrekken bij je.
Bij mij was het dempen van stress en emoties.
Er was ook een gesloten aparte afdeling van justitie, waar mensen konden kiezen na meervoudig huishoudelijk geweld of uitgaansgeweld.
Celstraf of stoppen met drinken.
Tsja, zoveel redenen of excuses om je drankgebruik goed te praten.
Terwijl ook mensen zijn in mijn omgeving die drinken zoveel, maar top relatie, gaan goed om met de kinderen en hebben geld zat op de bank.
Wanneer heb je een rookprobleem ?? Op het moment dat je longkanker krijgt of heb je geen rookprobleem omdat je overreden wordt op je 60e door een bus.
Het is ruim.
Nee hoor, ik ben/ was vrijgezel.quote:Op maandag 21 september 2015 03:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
De tering, heb je een lief hebbende vrouw of man en kinderen
Geen idee wie dat was, nu wel weer ff De Helaaheid der Dingen aan het kijken !quote:Op maandag 21 september 2015 03:22 schreef Droopie het volgende:
Trouwens, kijk eens naar Joost Zwagerman.
Was dat een alcoholist?
Hadden mensen door wat daar achter de deur plaatsvond?
Depressieve klachten en alcohol gaan vaak hand in hand
was die joost een alci dan?quote:Op maandag 21 september 2015 03:27 schreef Droopie het volgende:
Nou geniet ervan, daar is vakantie voor.
Om te genieten, niet iedere periode waar je drinkt is een probleem hoor.
Proost en neem die van mij ook maar
Ik las van de man die het laatste interview afnam dat ze eerst waren eten met wat drank op, toen nog 2 flessen wijn zijn gaan halen en drinken.quote:
ja...als je toch al suicidaal bent...jammer dat je eventueel iemand mee zou nemenquote:Op maandag 21 september 2015 03:41 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik las van de man die het laatste interview afnam dat ze eerst waren eten met wat drank op, toen nog 2 flessen wijn zijn gaan halen en drinken.
Daarna stond Joost erop stond hem met de auto naar het station te brengen wat 400 meter verder was en ze de auto instapten.
Tsja, alcoholist? Alcomobilist zeker.
Verslaafden en depressieve mensen zijn de beste leugenaars en acteurs.quote:Op maandag 21 september 2015 03:44 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja...als je toch al suicidaal bent...jammer dat je eventueel iemand mee zou nemen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |