Was serieuze vraag.quote:
Bewijs het maar. Dat kan niet dus onterecht slotje. En de nieuwe TT van de crew was helemaal puberaal.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, het was ook sarcastisch
Kun je er wat meer over vertellenquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
ik las een column met DE oplossing voor het vluchtelingenprobleem
Waterstofbommen op het Midden-Oosten?quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
kijk op de FP, de beste nieuwssite van het hele internetquote:
fuck die layout er zijn wel grotere problemen nu de sc weg isquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
zelfs de quotemelding is lelijk.
eey
dankje Jimmy, ik was even weg en de SC is opeens weg.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
* JimmyDean slaat arm om IfIm heen
Ik vind beiden wel schokkend.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck die layout er zijn wel grotere problemen nu de sc weg is
We zijn er toch gewoon ;squote:Op dinsdag 15 september 2015 20:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
dankje Jimmy, ik was even weg en de SC is opeens weg.
ik mis jullie
ooooooooooooooo he gettin the pussy tonightquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
afblijven!quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja het is ernstig, waarschijnlijk houdt het leven hier op.quote:Op dinsdag 15 september 2015 20:14 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
dankje Jimmy, ik was even weg en de SC is opeens weg.
ik mis jullie
ben ff FB aan het lezen nu, ik vind het wel grappigquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
fuck die layout er zijn wel grotere problemen nu de sc weg is
daar ben ik blij omquote:
tis een zwarte dagquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:15 schreef PausNicolaas het volgende:
Ik kan niks meer met deze layout heel FOK! is kapot
Ik heb ook zin in pussyquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:15 schreef Crip het volgende:
[..]
ooooooooooooooo he gettin the pussy tonight
FB door mij geplaatstquote:Op dinsdag 15 september 2015 20:16 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ben ff FB aan het lezen nu, ik vind het wel grappig
net ff gelezen, godverdommequote:Op dinsdag 15 september 2015 20:13 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |