abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156110352
Ik kan ze maar niet serieus nemen....Dikke mensen (en dan vooral de vrouwen).

Ze komen zo dom over, en hebben totaal geen eigenwaarde.

Dan zie je weer zo'n dik wijf lopen....die altijd iets te vreten of te drinken in hun handen hebben met een suiker dan wel vet percentage van 100 miljoen miljard... te hijgen en te steunen van hun vetlaag die ze bij elke teug adem moeten verplaatsen :r :r

Gad-ver-damme.

klacht : dikke mensen

NB: ik ben voor een gewichtsbelasting. Dit houdt in dat dikke mensen meer belasting gaan betalen.

PS: TS is atletisch en gespierd.
Stom paard
pi_156110398
TS is chubby fatty
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:16:32 #3
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_156110419
TS heeft een fetish voor dikke vatsige wijven, en probeert het hier te verbergen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:16:36 #4
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_156110422
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:15 schreef hoas het volgende:
TS is chubby fatty
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_156110424
Vet voedsel belasten en fatsoenlijke groente en fruit en andere gezonde etenswaren spotgoedkoop aanbieden.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:17:47 #6
436335 pinman
Ik haat Transformers
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:17:53 #7
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_156110466
TS valt op fatties, maar kan deze zelfs niet het bed in krijgen en komt hierdoor nu hier afgeven op fatties :')

Ergo: TS is een Über fattie :')
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:18:25 #8
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_156110484
Als TS stiekem de dikke van de plus is neuk ik dat
Waar gaat het toch heen met de wereld....
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:19:21 #9
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_156110535
Het komt ook omdat de dikke mens zich laat beïnvloeden door de marketing trucs van voedsel magnaten om zo dik en afhankelijk mogelijk te worden. Dit bewijst al dat de dikke mens een onder ontwikkeld denk vermogen heeft. De dikke mens straalt ook domheid uit.

Dikke mensen :r
Stom paard
pi_156110664
Gewoon net zoals op tabak, veel belasting op ongezond eten heffen en het konijnenvoer belastingvrij maken!
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_156110686
Wow nazi dat je bent. Grgr dikkie dik.
Lachen joh.
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:28:29 #13
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_156110804
Terechte klacht, heb ook totaal geen respect voor mensen die niet eens de discipline kunnen opbrengen om het enige waarmee ze geboren worden te onderhouden. Hun lichaam.
pi_156111045
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:30 schreef MeneerLogica het volgende:
Terechte klacht, heb ook totaal geen respect voor mensen die niet eens de discipline kunnen opbrengen om het enige waarmee ze geboren worden te onderhouden. Hun lichaam.
En hoe onderhoud jij je lichaam?

Dergelijke praat komt niet zelden van broodmagere ecto's die heel de dag gamen en chips eten maar desondanks niks aankomen en daarom denken dat ze gezond zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156111188
Ik heb een trage stofwisseling. Dat is echt geen excuus, dat weet ik. Ik loste dat altijd op met wielrennen en andere sporten. Vandaar dat ik zichtbare buikspieren had, massieve bovenbenen en algeheel gespierd was. Dat ging goed, tot anderhalf jaar geleden, toen ik in redelijk korte tijd twee knie operaties kreeg. Het duurde voor mij te lang voordat ik mijn voeding had omgeschakeld naar iemand die fanatiek sport naar iemand die niet eens naar de voordeur kon lopen. Ik kan nog steeds nauwelijks fietsen. Ik eet behoorlijk gezond. Ik probeer rond de 1800kcal te zitten per dag, wat aardig lukt. Soms drink ik in het weekend een biertje in de kroeg. Dat zijn er misschien wel 5 op een avond. Ik heb geen cola, frisdrank, sappen of wat dan ook in huis. Ik drink voornamelijk groene en witte thee (ok, soms s'ochtends een enkel glaasje halfvolle melk). Ik ben dan ook niet de persoon die je met een flesje cola of andere troep ziet rondlopen en ik werk ook geen mars of snickers naar binnen. Ik probeer, als de tijd het toe laat, om minimaal een half uur 'iets' te doen per dag. Rondje fietsen, wandelen op redelijk tempo en probeer 2 keer in de week naar de sportschool te gaan. Nu zijn er inderdaad veel mensen die gewoon zeiken dat ze dik zijn of er niets om geven, maar ik probeer tenminste om terug te gaan naar mijn oude (bijna niet bestaande) vetpercentage.

Ieder lichaam reageert anders, sommige moeten op hun gewicht letten, andere hoeven dat niet. TS zal waarschijnlijk 3 keer in de maand in de McDonalds zitten en dan klagen over de dikke mensen terwijl ik in Mei voor het laatst in de McDonalds ben geweest, omdat het hard regende en ik een bakkie koffie wilde.
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  dinsdag 15 september 2015 @ 16:56:41 #17
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_156111548
"Een vet percentage van 100 miljoen miljard" en dan anderen dom noemen.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_156111800
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:44 schreef Posergoth6667 het volgende:
Ik heb een trage stofwisseling. Dat is echt geen excuus, dat weet ik. Ik loste dat altijd op met wielrennen en andere sporten. Vandaar dat ik zichtbare buikspieren had, massieve bovenbenen en algeheel gespierd was. Dat ging goed, tot anderhalf jaar geleden, toen ik in redelijk korte tijd twee knie operaties kreeg. Het duurde voor mij te lang voordat ik mijn voeding had omgeschakeld naar iemand die fanatiek sport naar iemand die niet eens naar de voordeur kon lopen. Ik kan nog steeds nauwelijks fietsen. Ik eet behoorlijk gezond. Ik probeer rond de 1800kcal te zitten per dag, wat aardig lukt. Soms drink ik in het weekend een biertje in de kroeg. Dat zijn er misschien wel 5 op een avond. Ik heb geen cola, frisdrank, sappen of wat dan ook in huis. Ik drink voornamelijk groene en witte thee (ok, soms s'ochtends een enkel glaasje halfvolle melk). Ik ben dan ook niet de persoon die je met een flesje cola of andere troep ziet rondlopen en ik werk ook geen mars of snickers naar binnen. Ik probeer, als de tijd het toe laat, om minimaal een half uur 'iets' te doen per dag. Rondje fietsen, wandelen op redelijk tempo en probeer 2 keer in de week naar de sportschool te gaan. Nu zijn er inderdaad veel mensen die gewoon zeiken dat ze dik zijn of er niets om geven, maar ik probeer tenminste om terug te gaan naar mijn oude (bijna niet bestaande) vetpercentage.

Ieder lichaam reageert anders, sommige moeten op hun gewicht letten, andere hoeven dat niet. TS zal waarschijnlijk 3 keer in de maand in de McDonalds zitten en dan klagen over de dikke mensen terwijl ik in Mei voor het laatst in de McDonalds ben geweest, omdat het hard regende en ik een bakkie koffie wilde.
:')
pi_156123913
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dergelijke praat komt niet zelden van broodmagere ecto's die heel de dag gamen en chips eten maar desondanks niks aankomen en daarom denken dat ze gezond zijn.
Ik zorg goed voor mezelf. Eet gezond, leef gezond en sport 4 keer per week.
pi_156124067
Slecht werkende schildklier en nog 1000 oorzaken waaraan men niet kan doen. Waarom scheer je alle 'dikke' mensen over 1 kam TS?
pi_156127181
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 21:41 schreef MeneerLogica het volgende:

[..]

Ik zorg goed voor mezelf. Eet gezond, leef gezond en sport 4 keer per week.
goedzo.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_156129023
TS is ecto :')
  dinsdag 15 september 2015 @ 23:40:03 #23
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_156129844
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 16:39 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

pi_156130133
Dik is vies maar beetje curves zijn sexy.
Play hard, go pro.
pi_156130307
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2015 23:49 schreef Aethereal het volgende:
Dik is vies maar beetje curves zijn sexy.
Vieze feeder :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')