zelfde als bij TWD seizoen 1quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:32 schreef ems. het volgende:
Ik vond de serie degelijk maar 6 afleveringen is natuurlijk belachelijk.
Ik ben dan ook gestopt bij aflevering 3.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat een kutserie. Het leek zo leuk, langzaam uitleg over hoe het virus zich verspreiden, hoe iedereen hier mee te maken krijgt en er mee omgaat. Maar nee het blijft allemaal vaag giswerk, slaan zo 9 dagen over en de karakters zijn zo fucking irritant. Die moeder gaat lekker zonder wapen een gat maken in een hek om even een rondje te lopen tussen de walkers. En een potje monopoly spelen als er een uitbraak is. Standaard domheid die je in Screamfilms ziet. Die kinderen doen allemaal moeilijk en opstandig heel de dag en als toppunt laat zo'n gozer even een volle arena met duizenden walkers vrij.
Nee echt een gemiste kans weer dit. Wanneer gaan ze bij de Walking Dead nu eens karakters ontwikkelen die een beetje verstand hebben net als Zombieland, I am Legend, 28 days etc.
Waar zijn die afleveringen straks te zien?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:34 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
www.apparata.nl/nieuws/wa(...)in-off-is-hier-15142
Wat is nu het verschil dan? Iedereen is of dood of zombie. We hebben naast het feestje van de buren niet gezien waar ze in de teasers gebruik van hebben gemaakt. Mensen in hun alledaagse leven die in contact komen met zombies. Dat hebben ze allemaal overgeslagen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet op het punt waar TWD was na 1 aflevering imho. (Als ik het me goed kan herinneren).
Dat het al licht was toen ze daar naar buiten kwamen, is omdat het zomer is, de nachten duren dan behoorlijk kort.
Vond de eerste aflevering wel sterk waarop het iedere aflevering verder inzakt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:32 schreef ems. het volgende:
Ik vond de serie degelijk maar 6 afleveringen is natuurlijk belachelijk.
Aflevering 1 en 2 vond ik goed. Die scène op de snelweg, de rellen, dat was prima.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vond de eerste aflevering wel sterk waarop het iedere aflevering verder inzakt.
Al de hoofdpersonen mogen van mij doodvallen en dat is een veeg teken
Compleet mee eens.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aflevering 1 en 2 vond ik goed. Die scène op de snelweg, de rellen, dat was prima.en dat ze na 'de eerste nacht' nog wel netjes het vuilnis buiten zetten, dat soort dingen vind ik wel cool. Je zat toen echt in the twilght zone van een normale wereld naar een apocalyptische wereld.
Ja.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:27 schreef Droathoah het volgende:
Zijn er maar 6 episodes dit seizoen?
Misschien die mini-afleveringen in dat vliegtuig?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:27 schreef Droathoah het volgende:
Zijn er maar 6 episodes dit seizoen? Mijn serie app geeft aan dat er nog een E07 is.
49 secondenquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:29 schreef Dipstaart het volgende:
Flight 462 part 2;
http://thewalkingdeadandm(...)ight-462-part-2.html
![]()
![]()
Oepsquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:54 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Dit is het Fear The Walking Dead topic, Hans.
man man manquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:29 schreef Dipstaart het volgende:
Flight 462 part 2;
http://thewalkingdeadandm(...)ight-462-part-2.html
![]()
![]()
Ik had hetzelfde, maar het werd daarna wel beter.quote:Op maandag 7 december 2015 10:21 schreef Tamabralski het volgende:
Werd Ftwd nog spannender of bleef het bij geestdodende familiedrama?
Ik vond de eerste drie afleveringen zo erg dat ik niet durf te kijken
quote:Op maandag 7 december 2015 19:35 schreef DJKoster het volgende:
Flight 462 tot en met acht (van de zestien) gezien. Die chick mag wel in de serie komen!
Seizoen 2 ftwd ga ik een paar afleveringen aankijken en heel snel dumpen als het de twd kant opgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Karina op 05-04-2016 16:58:35 (niet spoileren maxje ) ]
Dit moeten ze vaker doen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.spoilertv.com/(...)t-462-webseries.html
Thnx. Was al op YouTube aan het kloten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo slecht was seizoen 1 niet toch? Het ging allemaal wat langzaam, maar is dat niet altijd zo bij de eerste seizoenen van series? Er moet natuurlijk wel een opbouw inzitten.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:20 schreef Odaiba het volgende:
PFff, nou ik hoop dat seizoen 2 beter wordt dan het eerste seizoen. Anders schrijf ik deze serie af.
Daarom moet seizoen 2 dus niet tegenvallen. Ze hebben 15 afleveringen de tijd om mij nog enthousiast te maken.quote:Op zondag 10 april 2016 19:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Zo slecht was seizoen 1 niet toch? Het ging allemaal wat langzaam, maar is dat niet altijd zo bij de eerste seizoenen van series? Er moet natuurlijk wel een opbouw inzitten.
Klopt. Daar ga ik ook niet van uit. Het einde van seizoen 1 was veelbelovend voor seizoen 2, dus dat moet naar mijn mening wel goed komen. Maar we gaan het zien morgen.quote:Op zondag 10 april 2016 19:06 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Daarom moet seizoen 2 dus niet tegenvallen.
Ben benieuwd. Komt het ook op Fox in NL of niet?quote:Op zondag 10 april 2016 19:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Klopt. Daar ga ik ook niet van uit. Het einde van seizoen 1 was veelbelovend voor seizoen 2, dus dat moet naar mijn mening wel goed komen. Maar we gaan het zien morgen.
Als het goed is wel. Maar dat zal wel later dit jaar worden denk ik zo.quote:Op zondag 10 april 2016 19:09 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Komt het ook op Fox in NL of niet?
Ow, jammer dan voor Fox. Ik ga daar niet op wachten.quote:Op zondag 10 april 2016 19:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Maar dat zal wel later dit jaar worden denk ik zo.
Precies. Dan maar op de andere manier.quote:Op zondag 10 april 2016 19:17 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ow, jammer dan voor Fox. Ik ga daar niet op wachten.
Spannond.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |