Het ontstaan van het virus zelf, patiënt zero enzo? Denk dat men dat expres achterwege laat.quote:Op maandag 28 september 2015 12:12 schreef Odaiba het volgende:
Mijn verwachtingen voor deze serie waren toch wel anders dan dit. 6 afleveringen dit Seizoen en het heeft me nog weinig inkijk gegeven in het ontstaan enz.
quote:A 30-minute special introducing a new second season character will be released online and aired in chapters during commercial breaks of The Walking Dead. The story will be about the outbreak's effect on an airplane flight.
quote:Op maandag 28 september 2015 20:08 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie liever deze![]()
![]()
![]()
Zombies hebben strenght in numbers en zijn enkel met headshots om te leggen. Dat is niet zo gemakkelijk als je denkt.quote:Op maandag 28 september 2015 22:47 schreef Merkie het volgende:
Ik snap deze aflevering niet zo. Hoe kan een stel getrainde soldaten zich laten overmeesteren door een stel zombies? Die sergeant (of whatever, geen idee hoe rangen in het leger werken) zei eerst heel stoer dat hij wel wat meer gewend is en dat hij gewend is te vechten tegen mensen die terugschieten. Dat lijkt me een hele terechte constatering. Hoe kunnen ze dan compleet overlopen worden door enkele tientallen zombies? Plotseling alle training vergeten ofzo? Snap het niet.
De ondergang van de samenleving wordt nog steeds matig belicht in deze serie, we zijn te druk bezig met kijken naar verkleedpartijtjes.
Rick en Coral denken daar anders over met hun no-scope headshots.quote:Op maandag 28 september 2015 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zombies hebben strenght in numbers en zijn enkel met headshots om te leggen. Dat is niet zo gemakkelijk als je denkt.
ik interpreteerde het juist als dat de kids beseffen dat die mensen waar het huis van was niet meer terugkomen, dat de wereld veranderd en dat het geen fuck meer boeit of je die dingen sloopt of niet. Daarbij is dat misschien wel lekker om straffeloos een huis te slopenquote:Op dinsdag 29 september 2015 07:47 schreef WRH het volgende:
Uit verveling ga je dan een huis in en dat slaat dan door in alles stukslaan, vond ik eigenlijk wel een écht iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |