Oepsquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:54 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Dit is het Fear The Walking Dead topic, Hans.
man man manquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:29 schreef Dipstaart het volgende:
Flight 462 part 2;
http://thewalkingdeadandm(...)ight-462-part-2.html
![]()
![]()
Ik had hetzelfde, maar het werd daarna wel beter.quote:Op maandag 7 december 2015 10:21 schreef Tamabralski het volgende:
Werd Ftwd nog spannender of bleef het bij geestdodende familiedrama?
Ik vond de eerste drie afleveringen zo erg dat ik niet durf te kijken
quote:Op maandag 7 december 2015 19:35 schreef DJKoster het volgende:
Flight 462 tot en met acht (van de zestien) gezien. Die chick mag wel in de serie komen!
Seizoen 2 ftwd ga ik een paar afleveringen aankijken en heel snel dumpen als het de twd kant opgaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Karina op 05-04-2016 16:58:35 (niet spoileren maxje ) ]
Dit moeten ze vaker doen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.spoilertv.com/(...)t-462-webseries.html
Thnx. Was al op YouTube aan het kloten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo slecht was seizoen 1 niet toch? Het ging allemaal wat langzaam, maar is dat niet altijd zo bij de eerste seizoenen van series? Er moet natuurlijk wel een opbouw inzitten.quote:Op woensdag 6 april 2016 13:20 schreef Odaiba het volgende:
PFff, nou ik hoop dat seizoen 2 beter wordt dan het eerste seizoen. Anders schrijf ik deze serie af.
Daarom moet seizoen 2 dus niet tegenvallen. Ze hebben 15 afleveringen de tijd om mij nog enthousiast te maken.quote:Op zondag 10 april 2016 19:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Zo slecht was seizoen 1 niet toch? Het ging allemaal wat langzaam, maar is dat niet altijd zo bij de eerste seizoenen van series? Er moet natuurlijk wel een opbouw inzitten.
Klopt. Daar ga ik ook niet van uit. Het einde van seizoen 1 was veelbelovend voor seizoen 2, dus dat moet naar mijn mening wel goed komen. Maar we gaan het zien morgen.quote:Op zondag 10 april 2016 19:06 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Daarom moet seizoen 2 dus niet tegenvallen.
Ben benieuwd. Komt het ook op Fox in NL of niet?quote:Op zondag 10 april 2016 19:07 schreef Infection het volgende:
[..]
Klopt. Daar ga ik ook niet van uit. Het einde van seizoen 1 was veelbelovend voor seizoen 2, dus dat moet naar mijn mening wel goed komen. Maar we gaan het zien morgen.
Als het goed is wel. Maar dat zal wel later dit jaar worden denk ik zo.quote:Op zondag 10 april 2016 19:09 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Komt het ook op Fox in NL of niet?
Ow, jammer dan voor Fox. Ik ga daar niet op wachten.quote:Op zondag 10 april 2016 19:12 schreef Infection het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Maar dat zal wel later dit jaar worden denk ik zo.
Precies. Dan maar op de andere manier.quote:Op zondag 10 april 2016 19:17 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ow, jammer dan voor Fox. Ik ga daar niet op wachten.
Spannond.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, het is weer een opeenschakeling van domme acties van de hoofdrolspelersquote:
Meer weten waarvan?quote:Op maandag 11 april 2016 21:58 schreef Remqo het volgende:
Dat is idd vrij snel met die 'piraten'
Maar die zwemmende zombies was dan wel weer grappig.
Die Strand blijft eigenzinnig doen, zou hij meer weten?
De zombie-outbreak.quote:Op maandag 11 april 2016 22:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meer weten waarvan?
Goeie aflevering, langzaam opbouwend.
Op AMC, bij ziggo op kanaal 131.quote:Op dinsdag 12 april 2016 08:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Huh? Wanneer is dit uitgezonden in NL? Op Fox?
Zit dat in het standaard pakket?quote:Op dinsdag 12 april 2016 10:10 schreef zolderraam het volgende:
[..]
Op AMC, bij ziggo op kanaal 131.
snachts al meteen op de zelfde tijd als het in amerika wordt uitgezonden en maandag om 22 uur met nl ondertiteling.
Ik ben pas afgelopen weekend begonnen met het kijken van Fear the walking dead.quote:Op zondag 10 april 2016 19:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Precies. Dan maar op de andere manier.
personeelquote:Op woensdag 13 april 2016 20:56 schreef YazooW het volgende:
Strand ziet de toegevoegde waarde van Nick (fearless). Vraag me af wat hij in de rest ziet.
En dat al zo snel na de outbreak.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:55 schreef Peace99 het volgende:
Vond seizoen 2 afl. 1 een beetje slapjes![]()
Oke: moeder verliezen is niet niks..
: In de zee springen ... tja...
: Zwemmende walkers![]()
: Piraten op komst... oftewel, een soort Negan
Zijn het dan nog wel walkers? Rick en consorten zouden ze swimmers noemen.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:31 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Zijn het dan nog wel walkers? Rick en consorten zouden ze swimmers noemen.
Ah juist, dat had ik niet eens in de gaten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:38 schreef babette21 het volgende:
[..]Maar ze zwommen niet echt, ze dreven gewoon (met name door die zwemvesten). Ze konden ook geen eigen richting bepalen ofzo, daardoor kon die gast er ook tussendoor zwemmen.
Het was wel een erg goede aflevering. Ik ben wel blij dat die kinderen niet meegegaan zijn, heeft heel wat ergernissen gescheeld.quote:Op maandag 18 april 2016 07:24 schreef Max23 het volgende:
Gebeurde weinig in de afgelopen aflevering, maar was wel nuttig. Werd maar weer eens duidelijk dat ze niet iedereen kunnen meenemen en hoe mensen er anders over denken.
Goed punt.quote:Op maandag 18 april 2016 21:25 schreef dimmak het volgende:
Waarom zou die dude het hek fixen als hij toch van plan was die pillen te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |