quote:A 30-minute special introducing a new second season character will be released online and aired in chapters during commercial breaks of The Walking Dead. The story will be about the outbreak's effect on an airplane flight.
quote:Op maandag 28 september 2015 20:08 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zie liever deze![]()
![]()
![]()
Zombies hebben strenght in numbers en zijn enkel met headshots om te leggen. Dat is niet zo gemakkelijk als je denkt.quote:Op maandag 28 september 2015 22:47 schreef Merkie het volgende:
Ik snap deze aflevering niet zo. Hoe kan een stel getrainde soldaten zich laten overmeesteren door een stel zombies? Die sergeant (of whatever, geen idee hoe rangen in het leger werken) zei eerst heel stoer dat hij wel wat meer gewend is en dat hij gewend is te vechten tegen mensen die terugschieten. Dat lijkt me een hele terechte constatering. Hoe kunnen ze dan compleet overlopen worden door enkele tientallen zombies? Plotseling alle training vergeten ofzo? Snap het niet.
De ondergang van de samenleving wordt nog steeds matig belicht in deze serie, we zijn te druk bezig met kijken naar verkleedpartijtjes.
Rick en Coral denken daar anders over met hun no-scope headshots.quote:Op maandag 28 september 2015 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zombies hebben strenght in numbers en zijn enkel met headshots om te leggen. Dat is niet zo gemakkelijk als je denkt.
ik interpreteerde het juist als dat de kids beseffen dat die mensen waar het huis van was niet meer terugkomen, dat de wereld veranderd en dat het geen fuck meer boeit of je die dingen sloopt of niet. Daarbij is dat misschien wel lekker om straffeloos een huis te slopenquote:Op dinsdag 29 september 2015 07:47 schreef WRH het volgende:
Uit verveling ga je dan een huis in en dat slaat dan door in alles stukslaan, vond ik eigenlijk wel een écht iets.
Dit. Ze is uit '93.quote:Op dinsdag 29 september 2015 12:55 schreef MAHL het volgende:
Zou de dochter eigenlijk best wel hard doen zeg, bwoh.
En dat.quote:Voor de rest, redelijk cliche maar best wel vermakelijk als je er niet teveel bij nadenkt. 7/10 tot nu toe.
Zombieland Rule 32- Enjoy the little things, even if that means destroying a whole lot of little things.quote:Op dinsdag 29 september 2015 11:59 schreef WRH het volgende:
hm, kan ook, de realisatie van straffeloos kunnen slopen. Of gewoon de frustratie even botvieren.
Geen idee. Ik kan mij wel heel goed het gevoel voorstellen dat als je in een dergelijke uitzichtloze situatie zit dat je je van binnen toch wel even raar gaat voelen en de behoefte om een kop koffie tegen de muur stuk te gooien snel naar boven komt. Of een heel huis.
Bedoel meer dat het leek of er een bepaalde gelatenheid over ze heen kwam, niet het gevoel van 'jottem, we kunnen ff lekker slopen'
quote:Op woensdag 30 september 2015 10:14 schreef FoXje het volgende:
Wel raar dat er nergens grote groepen walkers zijn, ja, in dat stadion. Best relaxed zo'n apocalypse. (Wat een saaie serie).
Waarom zien we dat dan niet. Wat is er met de politie gebeurd? Zijn die op vakantie ?quote:
Ik kom er ook niet in. Jammer het klonk zo veelbelovend.quote:Op woensdag 30 september 2015 10:14 schreef FoXje het volgende:
Wel raar dat er nergens grote groepen walkers zijn, ja, in dat stadion. Best relaxed zo'n apocalypse. (Wat een saaie serie).
Ze hadden nooit die 6 dagen ofzo moeten overslaan. Ik blijf het wel kijken, maar dat is toch een dingetje die ik erg vreemd vind!quote:Op woensdag 30 september 2015 11:09 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet in. Jammer het klonk zo veelbelovend.
Maar wel 9 dagen skippen in de vorige aflevering, had liever gezien dat zo'n familie niet een week opgesloten in hun wijk zaten, zodat je beter kon zien hoe geleidelijk de Zombie-apocalyps verloopt.quote:
Denk eerder dat de schrijvers ergens opdracht kregen het een en ander te schrappen om er de vaart in te zetten, waardoor ze er op de een of andere manier de vaart eruit gehaald hebben.quote:Op woensdag 30 september 2015 23:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar wel 9 dagen skippen in de vorige aflevering, had liever gezien dat zo'n familie niet een week opgesloten in hun wijk zaten, zodat je beter kon zien hoe geleidelijk de Zombie-apocalyps verloopt.
Het kan ineens hard gaan na een week, lijkt me, jammer dat we daar niets van mee kregen.
OKquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is een seizoen van zes afleveringen. Week erna begint The Walking Dead weer.
Moet nog beginnenquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 11:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is een seizoen van zes afleveringen. Week erna begint The Walking Dead weer.
ja ditquote:Op zondag 4 oktober 2015 00:59 schreef TC03 het volgende:
Beetje matige aflevering. Blijkbaar gaat het 'buiten' steeds slechter: soldaten komen niet meer terug en er wordt genocide gepland. Echter, dat hoor je alleen maar, je ziet het niet. Dat vind ik erg teleurstellend. Het interessante aan deze serie is dat je juist ziet, of zou moeten zien, hoe de beschaving ten onder gaat, maar voorlopig moeten we het doen met louter indirecte verwijzingen. Extreem teleurstellend.
Tis een vrouwelijk persoon die je quote hèquote:
Omdat zo mensen naar hem luisteren, ook wanneer hij moeilijke orders geeft of lastige regels opstelt.quote:Op maandag 28 september 2015 23:16 schreef babette21 het volgende:
Dat die kids de boel gingen slopen sloeg natuurlijk helemaal nergens op.
En waarom moet elke hogere rang in het leger altijd een klootzak zijn? Voorlopig hangt deze serie echt van clichés aan elkaar.
Heb je de boot CGI gezien? Dat geeft aan dat hun budget niet groot genoeg is. Het is waarschijnlijk ook een beetje een pilot seizoen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:26 schreef planethugo het volgende:
dat van die '9 dagen later' is een doodzonde voor een serie als deze. Er wordt beloofd dat je ziet hoe het allemaal begint. Het begin was er en dat vond ik erg goed gedaan. Hoe je bijv dat feestje van de buren zag beginnen en eindigen, die opstand in de stad etc. Maar als je dan van het een op het andere moment opeens een cruciale periode overslaat dan vraag ik me echt af waar je als showmaker mee bezig bent.
Maargoed al met al vind ik het wel een prima serie tot nu toe van wat we wél te zien gekregen hebben
Begrijp ik ook niets van, sinds dat moment zijn er toch zeker 2 weken voorbij gegaan. Moet toch wel ergens andere kleren kunnen vindenquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:04 schreef Drankster het volgende:
Smerig dat die johnny depp nog steeds de kleren aan heeft van die opa uit het ziekenhuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze smelten de kazen!
quote:Op maandag 5 oktober 2015 18:16 schreef Stickertje het volgende:
Ik zal dit even met een spoiler plaatsen, gaat over de finale aflevering van gister:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry hoor.
Ik zal dit even met een spoiler plaatsen, gaat over de finale aflevering van gister:Laat ze maar lekker zombies gebruiken om te overleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck al die andere mensen, ik wil geen tweede Walking Dead.
Ik zal dit even met een spoiler plaatsen, gaat over de finale aflevering van gister:Militairen gingen sowieso weg vanwege Cobalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geef het eerder een dikke 8.quote:Op maandag 5 oktober 2015 21:06 schreef Odaiba het volgende:
Nou dit eerste seizoen van Fear The Walking Dead was niet al te best. Had misschien ook te hoge verwachtingen.
[ afbeelding ]
www.apparata.nl/nieuws/wa(...)in-off-is-hier-15142quote:Gisteravond was de laatste aflevering van Fear The Walking Dead op TV. Tijd voor een nieuwe serie!
Ze krijgen er maar geen genoeg van daar bij AMC. Na een succesvol eerste seizoen van de spin-off Fear The Walking Dead komt er nu een spin-off binnen Fear The Walking Dead. Snap je het nog?
Na zes afleveringen van de serie, die op de basis doorborduurt van de originele The Walking Dead, is het nog niet voorbij. Er komt een speciale mini-serie die zich afspeelt aan boord van ‘vlucht 462′. Een vliegtuig die opstijgt waar vervolgens blijkt dat er een passagier aan boord zit die zich niet zo lekker voelt. Afijn, u kent het inmiddels wel.
De serie brengt AMC niet op tv maar blijft exclusief voor het web. In een 16-delig reeks krijg je het verhaal mee waar uiteindelijk een nieuw karakter voorgesteld wordt voor seizoen 2 van Fear The Walking Dead. Elke aflevering zal een stuk korter duren dan dat je gewend bent. Zo kun je de pilot hieronder bekijken die welgeteld bijna anderhalve-minuut duurt.
Fear the scheurbuikquote:Op maandag 5 oktober 2015 16:23 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Overigens wel een tof eerste seizoen, in deze stijl zou ik wel een lang seizoen willen zien. Zou wel een deceptie zijn als ze straks een seizoen op die boot gaan zitten..
Dat is best een tof idee, straks gewoon één aflevering in totale tijdsduur denk ik dan?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:34 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
www.apparata.nl/nieuws/wa(...)in-off-is-hier-15142
Ik zal dit even met een spoiler plaatsen, gaat over de finale aflevering van gister:De hoofdpersonen zijn niet echt sympathiek. Best kut dat ze die ex laten sterven, die was nog een beetje normaal. Maar misschien is dat wel de bedoeling van de makers, normale mensen overleven dit niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
En Escobar in de film Blowquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 10:02 schreef FoXje het volgende:
Deze laatste aflevering maakte een hoop goed, maar wat een irritante karakters zeg
Ik wist trouwens niet dat Travis deze knakker uit Training Day is
[ afbeelding ]
Spoilers zijn toch niet nodig als de finale al is uitgezonden ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:21 schreef Divje het volgende:
[..]
En Escobar in de film Blow
Ergerde me wel heel erg aan dit figuur. Tot er wat in 'm knapte toen O. werd neergeschoten.
Ik kon niet op haar naam komen, wist dat 't met een O begonquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:53 schreef FoXje het volgende:
[..]
Spoilers zijn toch niet nodig als de finale al is uitgezonden ?
Ofeliaquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 11:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kon niet op haar naam komen, wist dat 't met een O begon
Ahjaa.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:34 schreef YazooW het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
quote:Op dinsdag 6 oktober 2015 17:34 schreef YazooW het volgende:
lijkt mij niet dat mensen nu al aan kannibalisme denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zijn ook nog eens speculaties, dus waarom die in een spoiler moetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2015 20:11 schreef Odaiba het volgende:
Jullie hoeven van mij niet in spoiler balken te posten hoor.
Iedereen moet maar bij zijn als ze het topic doorlezen.
Hij begon, ik dacht ik doe lekker meequote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het zijn ook nog eens speculaties, dus waarom die in een spoiler moeten
Hier ben ik het wel mee eens ja, had meer in kunnen zitten als ze de hoofdpersonages gewoon lekker in de stad hadden laten zitten ipv in zo'n buitenwijk. Misschien een optie voor de volgende spinoffquote:Op vrijdag 2 oktober 2015 10:26 schreef planethugo het volgende:
dat van die '9 dagen later' is een doodzonde voor een serie als deze. Er wordt beloofd dat je ziet hoe het allemaal begint. Het begin was er en dat vond ik erg goed gedaan. Hoe je bijv dat feestje van de buren zag beginnen en eindigen, die opstand in de stad etc. Maar als je dan van het een op het andere moment opeens een cruciale periode overslaat dan vraag ik me echt af waar je als showmaker mee bezig bent.
Ik begon in de spoiler met een aantal dingen die waren gebeurd in de aflevering, en baseerde vervolgens daar mijn speculatie op.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 08:56 schreef HPLC het volgende:
[..]
Het zijn ook nog eens speculaties, dus waarom die in een spoiler moeten
quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
is de zoon van
[ afbeelding ]
Die vent irriteerde me sowieso mateloos. Hij kon ook alleen maar praten in anekdotes over zijn verledenquote:Op woensdag 7 oktober 2015 13:58 schreef planethugo het volgende:
goede laatste aflevering, al was het wel een anticlimax dat die gast een compleet stadion met zombies vrijlaat puur om een afleiding te verzinnen. Complete stad naar de klote, veel doden en een niet te voorziene ramp.... Een badass maar wel erg onnozel personage.
Verklaard wel waarom hij aan de drugs is.quote:Op woensdag 7 oktober 2015 21:51 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
is de zoon van
[ afbeelding ]
Ze zijn nog niet op het punt waar TWD was na 1 aflevering imho. (Als ik het me goed kan herinneren).quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze hele serie slaat in zn uitvoering nergens op.
Het idee is aardig: laat zien hoe het allemaal begon. Maar het was alsof in de laatste aflvering alles in een stroomversnelling gebracht moest worden. Ineens moest dat hospitaal verlaten worden. Twee keer met je ogen knipperen en het is daar rustig, terwijl de walkers weg zijn en het is ineens ochtend (terwijl ze in de nacht aan het vechten waren). Ook de stad is ineens uitgestorven en overal walkers. De overgang gaat te snel tussen het hebben van enkele walkers in de stad naar een hele stad vol. We weten in ieder geval zeker wel dat de reden dat het virus zich zo heeft kunnen verspreiden ligt aan die ouwe die al die walkers vrijliet. Oh en dat meisje wordt neergeschoten maar vervolgens zit iedereen relaxed in z'n auto?
En ineens is de beschaving ook zo ver dat we mensen al meteen door hun hoofd schieten als ze t ons vragen. T gaat te snel, te veel hak op de tak.
En ik vrees dat we er ook nu niet achte gaan komen hoe t virus zich had kunnen verspreiden. Ze zijn nu na zes afleveringen al op t punt waar TWD op een gegeven moment ook is. Wat moet je dan nog met deze serie?
Daar hadden de meesten dan ook niet opgerekend denk ik.quote:Op donderdag 8 oktober 2015 23:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
En ik vrees dat we er ook nu niet achte gaan komen hoe t virus zich had kunnen verspreiden.
zelfde als bij TWD seizoen 1quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:32 schreef ems. het volgende:
Ik vond de serie degelijk maar 6 afleveringen is natuurlijk belachelijk.
Ik ben dan ook gestopt bij aflevering 3.quote:Op zondag 11 oktober 2015 15:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat een kutserie. Het leek zo leuk, langzaam uitleg over hoe het virus zich verspreiden, hoe iedereen hier mee te maken krijgt en er mee omgaat. Maar nee het blijft allemaal vaag giswerk, slaan zo 9 dagen over en de karakters zijn zo fucking irritant. Die moeder gaat lekker zonder wapen een gat maken in een hek om even een rondje te lopen tussen de walkers. En een potje monopoly spelen als er een uitbraak is. Standaard domheid die je in Screamfilms ziet. Die kinderen doen allemaal moeilijk en opstandig heel de dag en als toppunt laat zo'n gozer even een volle arena met duizenden walkers vrij.
Nee echt een gemiste kans weer dit. Wanneer gaan ze bij de Walking Dead nu eens karakters ontwikkelen die een beetje verstand hebben net als Zombieland, I am Legend, 28 days etc.
Waar zijn die afleveringen straks te zien?quote:Op maandag 5 oktober 2015 22:34 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
www.apparata.nl/nieuws/wa(...)in-off-is-hier-15142
Wat is nu het verschil dan? Iedereen is of dood of zombie. We hebben naast het feestje van de buren niet gezien waar ze in de teasers gebruik van hebben gemaakt. Mensen in hun alledaagse leven die in contact komen met zombies. Dat hebben ze allemaal overgeslagen.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 01:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet op het punt waar TWD was na 1 aflevering imho. (Als ik het me goed kan herinneren).
Dat het al licht was toen ze daar naar buiten kwamen, is omdat het zomer is, de nachten duren dan behoorlijk kort.
Vond de eerste aflevering wel sterk waarop het iedere aflevering verder inzakt.quote:Op zondag 11 oktober 2015 14:32 schreef ems. het volgende:
Ik vond de serie degelijk maar 6 afleveringen is natuurlijk belachelijk.
Aflevering 1 en 2 vond ik goed. Die scène op de snelweg, de rellen, dat was prima.quote:Op zondag 11 oktober 2015 18:31 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Vond de eerste aflevering wel sterk waarop het iedere aflevering verder inzakt.
Al de hoofdpersonen mogen van mij doodvallen en dat is een veeg teken
Compleet mee eens.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aflevering 1 en 2 vond ik goed. Die scène op de snelweg, de rellen, dat was prima.en dat ze na 'de eerste nacht' nog wel netjes het vuilnis buiten zetten, dat soort dingen vind ik wel cool. Je zat toen echt in the twilght zone van een normale wereld naar een apocalyptische wereld.
Ja.quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:27 schreef Droathoah het volgende:
Zijn er maar 6 episodes dit seizoen?
Misschien die mini-afleveringen in dat vliegtuig?quote:Op maandag 12 oktober 2015 21:27 schreef Droathoah het volgende:
Zijn er maar 6 episodes dit seizoen? Mijn serie app geeft aan dat er nog een E07 is.
49 secondenquote:Op maandag 19 oktober 2015 17:29 schreef Dipstaart het volgende:
Flight 462 part 2;
http://thewalkingdeadandm(...)ight-462-part-2.html
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |