Ik ben pas afgelopen weekend begonnen met het kijken van Fear the walking dead.quote:Op zondag 10 april 2016 19:28 schreef Infection het volgende:
[..]
Precies. Dan maar op de andere manier.
personeelquote:Op woensdag 13 april 2016 20:56 schreef YazooW het volgende:
Strand ziet de toegevoegde waarde van Nick (fearless). Vraag me af wat hij in de rest ziet.
En dat al zo snel na de outbreak.quote:Op vrijdag 15 april 2016 01:55 schreef Peace99 het volgende:
Vond seizoen 2 afl. 1 een beetje slapjes![]()
Oke: moeder verliezen is niet niks..
: In de zee springen ... tja...
: Zwemmende walkers![]()
: Piraten op komst... oftewel, een soort Negan
Zijn het dan nog wel walkers? Rick en consorten zouden ze swimmers noemen.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:31 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Zijn het dan nog wel walkers? Rick en consorten zouden ze swimmers noemen.
Ah juist, dat had ik niet eens in de gaten.quote:Op vrijdag 15 april 2016 15:38 schreef babette21 het volgende:
[..]Maar ze zwommen niet echt, ze dreven gewoon (met name door die zwemvesten). Ze konden ook geen eigen richting bepalen ofzo, daardoor kon die gast er ook tussendoor zwemmen.
Het was wel een erg goede aflevering. Ik ben wel blij dat die kinderen niet meegegaan zijn, heeft heel wat ergernissen gescheeld.quote:Op maandag 18 april 2016 07:24 schreef Max23 het volgende:
Gebeurde weinig in de afgelopen aflevering, maar was wel nuttig. Werd maar weer eens duidelijk dat ze niet iedereen kunnen meenemen en hoe mensen er anders over denken.
Goed punt.quote:Op maandag 18 april 2016 21:25 schreef dimmak het volgende:
Waarom zou die dude het hek fixen als hij toch van plan was die pillen te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |