Bedankt voor je onnuttige reactie. Je helpt me goed zeg.quote:Op maandag 14 september 2015 20:06 schreef RingBewoner het volgende:
Altijd zo schattig die jonge kinderen die dan vermelden dat ze al bijna ouder zijn.
Meestal is het zo dat in de sportschool iedereen daar zijn eigen ding doet en dat er van uitlachen geen sprake is. Maar ik snap niet waarom je gaat betalen om te mogen lopen zonder vooruit te komen.
Ervan uitgaande dat TS zijn dieet ook aanpast.quote:Op maandag 14 september 2015 20:15 schreef Jordy-B het volgende:
Iedereen doet zijn eigen ding op de sportschool.
Maar maak even een afspraak met een instructeur zodat er een trainingsprogramma voor jou kan worden samengesteld. Dat heeft meer effect dan op de gok op een loopband te gaan staan.
Door je telefoon op de grond te gooien en er keihard op te gaan stampenquote:Op maandag 14 september 2015 20:22 schreef BenLiefWeetje het volgende:
Jullie hebben gewoon gelijk. Ik maak me druk om niks, oordopjes in en hup op dat fietsding en loopband. Misschien ook andere dingen en later krachttraining! Hoe sluit ik dit topic af op mijn mobiel? 😅
Snap ik niks van.quote:Op maandag 14 september 2015 20:06 schreef RingBewoner het volgende:
Maar ik snap niet waarom je gaat betalen om te mogen lopen zonder vooruit te komen.
Op de meeste sportscholen zie je ook veel dikke mensen en meestal is er ook wel respect voor, als je met al je kilo's je helemaal kapot loopt op die rattemolen.quote:Op maandag 14 september 2015 20:55 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Ja, sportscholen zijn eigenlijk verzamelplaatsen om dikke mensen, in het bijzonder dikke kinderen, met meerderen tegelijk uit te lachen.
Nou graag gedaan, ondankbaar stuk vreten.quote:Op maandag 14 september 2015 20:13 schreef BenLiefWeetje het volgende:
[..]
Bedankt voor je onnuttige reactie. Je helpt me goed zeg.
In een sportschool is er respect voor iedereen die zijn best doet, onafhankelijk van het gewicht, geslacht, uiterlijk, spiermassa of leeftijd.quote:Op maandag 14 september 2015 22:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Op de meeste sportscholen zie je ook veel dikke mensen en meestal is er ook wel respect voor, als je met al je kilo's je helemaal kapot loopt op die rattemolen.
Nee, jouw bananendieet houdt je zo ''mooi slank''.quote:Op dinsdag 15 september 2015 04:17 schreef -Hakuna- het volgende:
Wielrennen, mountainbiken en dagelijks een stevige wandeling in het Hakunabos, daar blijf je mooi slank van.
Ik en alle andere Fokkers weten dat!
Het is juist harstikke goed om met overgewicht te gaan sporten! Toegegeven, sommige mensen zullen je veroordelen omdat je dik bent, maar de juiste mensen, die zullen je respecteren omdat je jezelf wil verbeteren. En die laatste instelling is waar je inspiratie uit kan halen.quote:Op maandag 14 september 2015 20:04 schreef BenLiefWeetje het volgende:
Hoi.
Ik had me vandaag ingeschreven bij Fit for Free en ben best bang. Ik zag daar vooral fitte kinderen en ik ben heel erg overwicht. Ik ben 14 jaar btw. Ik heb gehoord dat er loopbanden boven zitten. Die wil ik zo graag gebruiken voor het afvallen, maar stel dat mensen me uitlachen. Ik heb een dikke buik, als ik op die loopband ren kunnen er vervelende kinderen zijn die me uitlachen. Ja ik heb vrienden maar ben van plan om alleen te gaan, alles op eigen tempo te doen. Moet ik bang zijn? En zal ik afvallen. Mijn broer is in een maand 10 kilo afgevallen daar, het is geen grap!
Dus ter conclusie. Ga jij naar een sportschool, zijn daar dikke kinderen en worden ze uitgelachen, help me alsjeblieft! Ik wil het zo graag
Groeten,
- jongen 14, bijna 15.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |