abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156087249
Hoi.
Ik had me vandaag ingeschreven bij Fit for Free en ben best bang. Ik zag daar vooral fitte kinderen en ik ben heel erg overwicht. Ik ben 14 jaar btw. Ik heb gehoord dat er loopbanden boven zitten. Die wil ik zo graag gebruiken voor het afvallen, maar stel dat mensen me uitlachen. Ik heb een dikke buik, als ik op die loopband ren kunnen er vervelende kinderen zijn die me uitlachen. Ja ik heb vrienden maar ben van plan om alleen te gaan, alles op eigen tempo te doen. Moet ik bang zijn? En zal ik afvallen. Mijn broer is in een maand 10 kilo afgevallen daar, het is geen grap!
Dus ter conclusie. Ga jij naar een sportschool, zijn daar dikke kinderen en worden ze uitgelachen, help me alsjeblieft! Ik wil het zo graag

Groeten,

- jongen 14, bijna 15.
HOI
  maandag 14 september 2015 @ 20:06:32 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156087339
Altijd zo schattig die jonge kinderen die dan vermelden dat ze al bijna ouder zijn.

Meestal is het zo dat in de sportschool iedereen daar zijn eigen ding doet en dat er van uitlachen geen sprake is. Maar ik snap niet waarom je gaat betalen om te mogen lopen zonder vooruit te komen.
UI Made bij VanilleKwark.
  maandag 14 september 2015 @ 20:07:21 #3
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_156087370
Snap je gevoel, maar het klopt niet met de werkelijkheid.
Iedereen is vooral met zichzelf bezig, totaal niet met anderen.
Als mensen naar je kijken, wat best kan we kijken allemaal wel eens naar anderen, zulken ze vooral respect voor je hebben dat je er mee aan de slag gaat.
Ervaar het zelf, oordoppen in en lekker met jezelf aan de slag, je zult ontzettend trots zijn naderhand. Succes!
pi_156087576
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 20:06 schreef RingBewoner het volgende:
Altijd zo schattig die jonge kinderen die dan vermelden dat ze al bijna ouder zijn.

Meestal is het zo dat in de sportschool iedereen daar zijn eigen ding doet en dat er van uitlachen geen sprake is. Maar ik snap niet waarom je gaat betalen om te mogen lopen zonder vooruit te komen.
Bedankt voor je onnuttige reactie. Je helpt me goed zeg.
HOI
pi_156087623
Iedereen doet zijn eigen ding op de sportschool.

Maar maak even een afspraak met een instructeur zodat er een trainingsprogramma voor jou kan worden samengesteld. Dat heeft meer effect dan op de gok op een loopband te gaan staan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_156087645
Snap dat je het spannend vindt, maar er wordt niemand uitgelachen hoor. Kun je niet samen met je broer gaan? Dan kan hij je een beetje wegwijs maken.
  maandag 14 september 2015 @ 20:18:19 #7
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_156087745
Als mensen je uitlachen moet je ze gewoon een klap verkopen en op ze gaan zitten.

quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 20:15 schreef Jordy-B het volgende:
Iedereen doet zijn eigen ding op de sportschool.

Maar maak even een afspraak met een instructeur zodat er een trainingsprogramma voor jou kan worden samengesteld. Dat heeft meer effect dan op de gok op een loopband te gaan staan.
Ervan uitgaande dat TS zijn dieet ook aanpast.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_156087884
Jullie hebben gewoon gelijk. Ik maak me druk om niks, oordopjes in en hup op dat fietsding en loopband. Misschien ook andere dingen en later krachttraining! Hoe sluit ik dit topic af op mijn mobiel? 😅
HOI
pi_156087906
Dikke mensen in de sportschool, mits ze echt actief trainen, is toch juist goed? Ze willen er zelf wat aan doen om af te vallen en fitter te worden.
pi_156087961
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:22 schreef BenLiefWeetje het volgende:
Jullie hebben gewoon gelijk. Ik maak me druk om niks, oordopjes in en hup op dat fietsding en loopband. Misschien ook andere dingen en later krachttraining! Hoe sluit ik dit topic af op mijn mobiel? 😅
Door je telefoon op de grond te gooien en er keihard op te gaan stampen
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 14 september 2015 @ 20:41:29 #11
283639 Pino0
Heeft totaal geen vooroordelen
pi_156088723
Gewoon naar de sportschool gaan, als je eenmaal bezig bent, voel je je beter. Volgens mij maakt je lichaam na 10 minuten actieve beweging een stofje aan waardoor je je goed voelt.

Ik vraag mij alleen af waarom jij en je broer zo dik zijn, ik neem aan dat je ouders je eetgedrag hebben gestimuleerd. Heel jammer, want ik moet in de toekomst betalen voor de hart en vaat ziekten/diabetes/kapotte knieën.

Goed dat je wilt sporten, maar neem dit je ouders kwalijk.
  maandag 14 september 2015 @ 20:55:11 #12
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_156089333
Ja, sportscholen zijn eigenlijk verzamelplaatsen om dikke mensen, in het bijzonder dikke kinderen, met meerderen tegelijk uit te lachen.
  maandag 14 september 2015 @ 21:46:14 #13
444982 okedoei
No pain no gain
pi_156091403
quote:
14s.gif Op maandag 14 september 2015 20:06 schreef RingBewoner het volgende:
Maar ik snap niet waarom je gaat betalen om te mogen lopen zonder vooruit te komen.
Snap ik niks van.
United States of America _O_
pi_156092734
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2015 20:55 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Ja, sportscholen zijn eigenlijk verzamelplaatsen om dikke mensen, in het bijzonder dikke kinderen, met meerderen tegelijk uit te lachen.
Op de meeste sportscholen zie je ook veel dikke mensen en meestal is er ook wel respect voor, als je met al je kilo's je helemaal kapot loopt op die rattemolen.
.
  maandag 14 september 2015 @ 22:19:04 #15
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_156092899
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 20:13 schreef BenLiefWeetje het volgende:

[..]

Bedankt voor je onnuttige reactie. Je helpt me goed zeg.
Nou graag gedaan, ondankbaar stuk vreten.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_156094380
Bij ons in de sportschool krijgen dikke mensen juist respect dat ze er wat aan doen, zoals ieder ander die sport. Uitlachen heb ik nog nooit meegemaakt.

Als het bij jou wel gebeurt, wat maakt het uit jij komt er toch voor jezelf. En als mensen je uitlachen zijn er altijd wel wat grotere gasten die die pikkies op hun plaats zet. Gewoon niet druk over maken.
pi_156094618
Gewoon zeggen dat je een powerlifter of strongman bent

Wie komt dan nog lachen
pi_156095761
Niemand lacht je uit, iedereen zit in een eigen wereldje met oordopjes in.
pi_156098113
Wielrennen, mountainbiken en dagelijks een stevige wandeling in het Hakunabos, daar blijf je mooi slank van.

Ik en alle andere Fokkers weten dat! :)
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_156100135
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 22:14 schreef Fer het volgende:

[..]

Op de meeste sportscholen zie je ook veel dikke mensen en meestal is er ook wel respect voor, als je met al je kilo's je helemaal kapot loopt op die rattemolen.
In een sportschool is er respect voor iedereen die zijn best doet, onafhankelijk van het gewicht, geslacht, uiterlijk, spiermassa of leeftijd.
(als het goed is; indien niet: zoek een fatsoenlijke sportschool).

@TS: doe gewoon je ding en let niet op anderen. Jij bent goed bezig.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_156104363
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 september 2015 04:17 schreef -Hakuna- het volgende:
Wielrennen, mountainbiken en dagelijks een stevige wandeling in het Hakunabos, daar blijf je mooi slank van.

Ik en alle andere Fokkers weten dat! :)
Nee, jouw bananendieet houdt je zo ''mooi slank''.
pi_156104565
Lekker gaan, zijn wel meer dikke mensen die wat aan hun overgewicht willen doen. En hoe jonger hoe beter. Respect dus dat je er wat aan wil doen! Je zelfvertrouwen zal ook een boost krijgen.
pi_156107011
Geen enkele reden om niet te gaan. Ik ben zelf 17, ben 7 weken geleden begonnen met een gewicht van 105 kilo. Ben ook maar 1,75 lang. Ik ga samen met een vriend die puur gaat voor krachttraining omdat hij al slank is. Ik doe cardio en krachttraining. Tot op heden ben ik nog geen enkele keer uitgelachen, ook al ben ik de enige van mijn postuur die ik daar tot nu toe heb gezien. Mensen zijn beleefd en helpen je als ze zien dat je een oefening verkeerd uitvoert. Ben inmiddels al 7 kilo verloren en zit nu op 98 kilo. Nog 13 te gaan :P
pi_156132286
quote:
1s.gif Op maandag 14 september 2015 20:04 schreef BenLiefWeetje het volgende:
Hoi.
Ik had me vandaag ingeschreven bij Fit for Free en ben best bang. Ik zag daar vooral fitte kinderen en ik ben heel erg overwicht. Ik ben 14 jaar btw. Ik heb gehoord dat er loopbanden boven zitten. Die wil ik zo graag gebruiken voor het afvallen, maar stel dat mensen me uitlachen. Ik heb een dikke buik, als ik op die loopband ren kunnen er vervelende kinderen zijn die me uitlachen. Ja ik heb vrienden maar ben van plan om alleen te gaan, alles op eigen tempo te doen. Moet ik bang zijn? En zal ik afvallen. Mijn broer is in een maand 10 kilo afgevallen daar, het is geen grap!
Dus ter conclusie. Ga jij naar een sportschool, zijn daar dikke kinderen en worden ze uitgelachen, help me alsjeblieft! Ik wil het zo graag

Groeten,

- jongen 14, bijna 15.
Het is juist harstikke goed om met overgewicht te gaan sporten! Toegegeven, sommige mensen zullen je veroordelen omdat je dik bent, maar de juiste mensen, die zullen je respecteren omdat je jezelf wil verbeteren. En die laatste instelling is waar je inspiratie uit kan halen. ;)

Wees goed voor jezelf; sport verstandig, eet verstandig, rust verstandig. Vraag aan een medewerker of deze je wil uitleggen hoe oefeningen goed uit te voeren (blessures maken niet gezond), en je oefeningen wil aanreiken om naar je doel te werken.

Maarre 10 kilo in een maand is wel erg veel. Lijkt me dat daar gezondheidsrisico's bij komen kijken. Of een roze bril om de cijfers af te lezen. Heb geduld. Te snel, te hard willen sporten geeft blessures en teleurstellingen.

Gezond leven begint in je brein. ;)
pi_156135566
En voor de mensen die nog moeten kiezen: er bestaan ook andere sportscholen dan BasicFit / Fit For Free, wellicht betere.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')